Dus ik mag klagen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jij
Doe eens tellen jij eens!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Trevland het volgende:
Maar met hoeveel maffia zitten we nu nog?
Je bent dood PM me maar voor de hintsquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Haha, hara mob, en nu een duidelijke hint naar etcetera
dat doet me goed![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je bent dood PM me maar voor de hints
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je bent dood PM me maar voor de hints
Ik wil wel met je ruziën, alleen omdat je er dan zelf om vraagt, krijg je geen Anita Meyer op het eindquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:05 schreef Ladidadida het volgende:
Het is echt weer weekend hèWAAR ZIJN DE KEIHARDE RUZIES?!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel met je ruziën, alleen omdat je er dan zelf om vraagt, krijg je geen Anita Meyer op het eindIk wil Anita MeyerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Gezien het moordgemiddelde van vier per nacht hebben we het nog best lang uitgehouden.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Gezien het moordgemiddelde van vier per nacht hebben we het nog best lang uitgehouden.
Dat doe ik altijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef DuTank het volgende:
Kan ik me aanmelden voor een nieuwsbrief, dat ik word gepmt als dit potje is afgelopen?
Toppie!quote:
Nee, het slaat ook nergens op dat ik het doe eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Toppie!
Dat wist ik namelijk ook niet
Nee hoor, juist goed!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, het slaat ook nergens op dat ik het doe eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |