hoezo, ze zijn toch allebei maffiaquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je weet dat je het met gelijkstand maken de mafia HEEL ERG helpt?
als je daar zo zeker van bent.... hoezo geen dubbele lynch dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
hoezo, ze zijn toch allebei maffia
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan niet kiezen..
Door die hints, weet ik voor 99% zeker dat hij mafia isquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ga me toch een partij lachen als nem ook dorp is
WAT ZEG IK! 16:30!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
LYNCH IS TOT 17:00 PEOPLE
Ja jezus zeg. En die mensen die zitten te werken dan?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me duidelijk:
##Bloodysunday
Bloodysunday (13) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera, -SG-
Maaaaaaaaaar ik heb nog verder gezocht:
[..]
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.
2: Nembrionic heeft in NSB'er belt politie en noteert kenteken gepost. NSBers zijn vies en gemeen (naar mijn mening)
3. Nembrionic heeft ook in Wat is er mis met een beetje arrogantie? gepost. Als je zegt ik ben heel aardig vind ik dat toch wel een beetje arrogant.
Tsja, ik heb al vaker voorgesteld om de tijden langer te maken, maar daar wil niemand iets van weten. En ik ga niet m'n sociale activiteiten aanpassen voor Fok, sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja jezus zeg. En die mensen die zitten te werken dan?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
LYNCH IS TOT 17:00 PEOPLE
Je kan toch ook gewoon de deadline op 19:00 zetten en dan pas later de dagpost maken? Iedereen heeft dan al wel door wie er gelynched word.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al vaker voorgesteld om de tijden langer te maken, maar daar wil niemand iets van weten. En ik ga niet m'n sociale activiteiten aanpassen voor Fok, sorry
Die komt dan pas om een uur of 22:00 vanavond, waardoor de kills weer scheef gaan lopen. Bovendien heeft bijna iedereen al gestemd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon de deadline op 19:00 zetten en dan pas later de dagpost maken? Iedereen heeft dan al wel door wie er gelynched word.
Idd. Nu de nacht afwachten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:39 schreef CaLeX het volgende:
idd en een lijstje verdachten achter PS
Maakt het zoeken wat makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |