hij maakte het al snel weer goed...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:
Huh?!?!
Een pass van Kennedy die aankwam
Urby speelt sinds hij linkshalf/buiten staat al super.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Urby is één van de weinige die wel aardig speelt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Kompany doet het echt goed. Zou hij echt nog zo jong zijn?²
Jepquote:Op donderdag 27 november 2008 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Urby speelt sinds hij linkshalf/buiten staat al super.
Inderdaad, daar komt hij stukken beter uit de verf.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Urby speelt sinds hij linkshalf/buiten staat al super.
Misschien dat hij dan wel weer een bal op z'n borst aanneemt in plaats van koptquote:Op donderdag 27 november 2008 21:37 schreef TheArt het volgende:
Zelfs die Duitsers willen het Amsterdamse breekijzer in het veld: LALALALA EVAAAAANDER SNO
Hij stond wel op het formulier maar ik heb hem ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
leuke wedstrijd, golft op en neer. Vind HSV wel beter. Enoh moet uitkijken, weer matig. Doet Sulejmani ook mee?
ik moet elke keer aan Engelaar denkenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Die solide neger bij HSV heeft exact dezelfde motoriek als endeldarm Denneboom van twente.²
Ja, hij speelt als een junior, maar hij is veruit de gevaarlijkste speler in de Eredivisie, na Mounir.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
Suarez begreep zelf weer eens niet wat hij nou van plan was...
fuck die oorlog, ik wil de fiets van m'n opa terugquote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Superheld het volgende:
Waarom hoor ik niet "wir sind die krieg nicht vergessennnnnnnnnn"?
Durven ze niet?²
dat is het leuke aan zo'n speler, maar je kan je er zo heerlijk aan ergeren. Als hij nou eens die valpartijen afleert wordt hij misschien nog een favoriet van mijquote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij speelt als een junior, maar hij is veruit de gevaarlijkste speler in de Eredivisie, na Mounir.²
Ik vind het geen nadeel dat hij zwart is.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
Enoh heeft echt wel z'n meerwaarde meevoetballend gezien. jammer dat ie geel heeft en soms nogal klunzig is.
Welke Duitsers?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef Cheiron het volgende:
Wat zijn die Duitsers debiel lang..
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat stabiele neger Sno en pareltje Mounir fervente liefhebbers zijn van overspel plegenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Billboard:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef neen het volgende:
Ik zie Kenneth nog wel een doelpuntje meepakken deze wedstrijd.
valt mij ook mee, in ieder geval niet kansloos waar ik bang voor wasquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe valt het spel van Ajax me mee. In ieder geval lekker aanvallend en snel de opbouw van HSV storend. Maar echte kansen, nee.
Van Sno neemt ik dat voor zoete koek aan, hij is het kind van vele vaders, maar Mounir is toch zo libelle als maar zijn kan?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat stabiele neger Sno en pareltje Mounir fervente liefhebbers zijn van overspel plegen![]()
²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |