Ik vind het geen nadeel dat hij zwart is.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
Enoh heeft echt wel z'n meerwaarde meevoetballend gezien. jammer dat ie geel heeft en soms nogal klunzig is.
Welke Duitsers?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef Cheiron het volgende:
Wat zijn die Duitsers debiel lang..
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat stabiele neger Sno en pareltje Mounir fervente liefhebbers zijn van overspel plegenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Billboard:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef neen het volgende:
Ik zie Kenneth nog wel een doelpuntje meepakken deze wedstrijd.
valt mij ook mee, in ieder geval niet kansloos waar ik bang voor wasquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe valt het spel van Ajax me mee. In ieder geval lekker aanvallend en snel de opbouw van HSV storend. Maar echte kansen, nee.
Van Sno neemt ik dat voor zoete koek aan, hij is het kind van vele vaders, maar Mounir is toch zo libelle als maar zijn kan?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat stabiele neger Sno en pareltje Mounir fervente liefhebbers zijn van overspel plegen![]()
²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |