Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
tjoowquote:
terugvindjaloerskrengquote:
Daniëlquote:
daarom ben ik ook teruggekomenquote:
fine, maar niet mijn fokdinnetje versierenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom ben ik ook teruggekomen
maar ik heb nog zoveel slingers overquote:Op donderdag 27 november 2008 19:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
fine, maar niet mijn fokdinnetje versieren
train zequote:
Dank je nogmaalsquote:Op donderdag 27 november 2008 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen dank, denk dat je precies de boezem voor zo'n soort jurk hebt
ben het met remco eensquote:
Durf ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben het met remco eens
zo'n jurk heb je zeker niet aan met zomerfeesten
hoezo niet?quote:
Omdat ik bang ben dat ze m naar beneden trekkenquote:
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaan ze dan zeker doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ze m naar beneden trekken
thanks, gewoon precies de jurk voor haar figuurquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben het met remco eens
zo'n jurk heb je zeker niet aan met zomerfeesten
dat zit er inderdaad dik inquote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat dus!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaan ze dan zeker doen.
of ze 'struikelen' ineensquote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
jah dat klopt, maar dat wist ik zelf ook nogquote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ja maar dat wil ik dus niet heEn sowieso is zo'n jurk niet geschikt voor tentfeesten
aanranden kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit aangerand... Iedereen was altijd leuk met elkaar.
Ik zeg dat altijd als m'n vriendin weer wat uitgevroten heeft. 'Wie heb je nu weer aangerand?' zoiets.. of aan de grond getrokken, zoiets.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aanranden kan ook leuk zijn.
waarom altijd met geweld?
Simpsonsquote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Rikketik het volgende:
'navond.Net herkansing Duits gemaakt. Zag er best tegenop, maar denk dat ik hem beter heb gemaakt dan de eerste keer. Wat ook niet zo moeilijk is, als je daar een 1.3 voor had.
En mijn verzameling van The Simpsons dvd's is weer compleet.
ik heb nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Stomme feesten eigenlijk. Je weet gewoon dat je aangerand gaat worden en iedereen vindt dat maar normaal.
je engels is beter dan je duits?quote:
Veel beter.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je engels is beter dan je duits?
dan is het goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Veel beter.Engels heb ik altijd zonder te leren gekund, Duits ben ik ondertussen twee keer op blijven zitten (samen met Frans).
quote:Hello,
First, let me introduce myself. My name is Wouter van den Berg and I live in The Netherlands. At home I have a SWM TL 50 trial bike.
A few years ago I dissassembled the bike for a paint job and to repair the cilinder. A few weeks ago I started with assembly of the bike. In the meantime only the frame and the plastic parts had a paint job. I found out that my front suspension was curved so I need to repair that. At photo's I see that the bike used to have a headlight and a rearlight. Those I miss on my bike.
I was wondering if you know a place or site where I can buy parts for my bike.
Das is viel so superficial!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Samzz het volgende:
Deutsch ist ganz toll ja!
Engels en Duits door elkaarquote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Das is viel so superficial!
Das rockt nicht! Wir sind underground!
Das ist ein scheiss metafor.
Live!
Blame Bavaria!quote:
du geile gummibeerquote:
weet je die zeker?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Samzz het volgende:
Hello,
First, let me introduce myself. My name is Wouter van den Berg and I live in The Netherlands. At home I have a SWM TL 50 trial bike.
A few years ago I dissassembled the bike for a paint job and to repair the cilinder. A few weeks ago I started with assembly of the bike. In the meantime only the frame and the plastic parts had a paint job. I found out that my front suspension was curved so I needed to repair that. At photo's I see that the bike used to have a headlight and a rearlight. I miss them on my bike.
I was wondering if you know a place or site where I can buy parts for my bike.
dat wist ikquote:
quote:
Het maakt niet zoveel uit of je het nog moet repareren. Je moet altijd opletten dat de tekst, of in elk geval de alinea, in één tijd geschreven is. In dit geval is de rest in de verleden tijd, dus zet je dat woord ook in de verleden tijd.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je die zeker?
ik moet dat nog repareren
Klopt ook niet helemaalquote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je die zeker?
ik moet dat nog repareren
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het nu dood
How do you do, aha nanananana *zingt
From Holland with lovequote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik er onder zetten?
greetings from holland
?
ik ben gerard joling nietquote:
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit aangerand... Iedereen was altijd leuk met elkaar.
Die heb je in gewone discotheken ook welquote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.
Vind ik niet leuk.
ik ben niet zo een hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.
Vind ik niet leuk.
Nee, jij bent klefquote:Op donderdag 27 november 2008 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben niet zo een hoor
ik ben altijd heel rustig op zomerfeesten
In gewone discotheken heb ik dat zelden of nooit meegemaakt. Of je moet Bruins meerekenen maar dat is hetzelfde volk.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb je in gewone discotheken ook wel
quote:
daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 27 november 2008 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In gewone discotheken heb ik dat zelden of nooit meegemaakt. Of je moet Bruins meerekenen maar dat is hetzelfde volk.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:00 schreef Blawh het volgende:
Wouter.
Ik ben al veel te lang niet meer in Bruins geweest, laatste keer kan ik niks meer van herinneren.Kampioenschapsfeest enzo.
vooral in de vakanties volgens mij. is wel jammerquote:Op donderdag 27 november 2008 21:02 schreef Samzz het volgende:
Bruins is verworden tot een mekka van Breezers en scholieren. Van wat ik ervan begrepen heb.
dat is inderdaad een leuke tentquote:
Inderdaad. 10 uur voetballen, 12 uur aan het bier in de kleedkamer, zuipen op de platte wagen terug naar de kantine, zuipen en bbq in de kantine, op het terras zitten bij de kroeg in het dorp en daarna met de taxi naar Bruins.quote:
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:
Volgens mij alleen in de vakanties toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:02 schreef Samzz het volgende:
Bruins is verworden tot een mekka van Breezers en scholieren. Van wat ik ervan begrepen heb.
Het is ook al ruim 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:02 schreef Samzz het volgende:
kampioensfeestenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. 10 uur voetballen, 12 uur aan het bier in de kleedkamer, zuipen op de platte wagen terug naar de kantine, zuipen en bbq in de kantine, op het terras zitten bij de kroeg in het dorp en daarna met de taxi naar Bruins.![]()
Enige wat ik weet is dat ik met de fiets op de rug naar huis liep omdat ik de sleutel niet in het sleutelgat kreeg.Fiets op de grond gegooid en er een beetje tegenaan trappen uit woede. Toen pakte ik hem op en kreeg ik de sleutel er wel in.
Gelukkig waren er teamgenoten die er nog veel slechter aan toe waren dan ik.
Radstake ken je niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi Bas![]()
[..]
Het is ook al ruim 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.![]()
![]()
Radstake ken ik niet.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op voor t werk
Trusten
trusten Sanquote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op voor t werk
Trusten
hoiquote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef Lastlivingsoul het volgende:
HOW HOW HOW!
Heb mie wat gemist hier.
ALLESGOED?
Waar zit het dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Radstake ken je niet?
wanneer ga ik je meenemen?
radstake is een disco in varsseveldquote:Op donderdag 27 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Hoi LLS, da's lang geleden.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
radstake is een disco in varsseveld
quote:
jij hebt echt geen levenquote:
Waar ben ik dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
137. 07801 Blawh
149. 07610 -_Guitarist_-
286. 05473 Bob-B
375. 04399 Rikketik
426. 03956 ReMcOrE
467. 03643 Rumille
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef Blawh het volgende:
064. 10956 rulerofdeath
070. 10428 MinderMutsig
137. 07801 Blawh
149. 07610 -_Guitarist_-
286. 05473 Bob-B
375. 04399 Rikketik
426. 03956 ReMcOrE
467. 03643 Rumille
519. 03424 Samzz
618. 02932 TheGirlNextDoor
631. 02870 Drizzt_DoUrden
905. 02021 Roycoooooo
Podium van de ToF'ers
Is er nog iemand genomineerd voor een FOK!-award trouwens, ben te lui om dat door te spitten.
Ah jij had er nog meer gevonden. Ik heb alleen even vlug de namen die me opvielen gekopieerd.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef Blawh het volgende:
064. 10956 rulerofdeath
070. 10428 MinderMutsig
137. 07801 Blawh
149. 07610 -_Guitarist_-
286. 05473 Bob-B
375. 04399 Rikketik
426. 03956 ReMcOrE
467. 03643 Rumille
519. 03424 Samzz
618. 02932 TheGirlNextDoor
631. 02870 Drizzt_DoUrden
905. 02021 Roycoooooo
Podium van de ToF'ers
Is er nog iemand genomineerd voor een FOK!-award trouwens, ben te lui om dat door te spitten.
jij had jezelf er toch al uitgevistquote:
Ja, maar ik voelde me vergeten door Kirstenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij had jezelf er toch al uitgevist
Jij had jezelf al gevonden dus ik heb die van jou niet meegenomen. Die van mij en Wouter ook niet.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me vergeten door Kirsten
en wie gaat dat bijhouden?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga het nu met jullie afspreken. Aan het eind van dit jaar, dus over ruim een maand, wil ik op de 5000 posts zitten
Jij, omdat jij de eerste bent die erop reageert.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wie gaat dat bijhouden?
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik voel me zieilig
*snij*
* rulerofdeath plakt pleister op en knuffelt Nathaliequote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik voel me zieilig
*snij*
stomme kutplaatjesquote:
ik zit nu op 13813quote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef Rikketik het volgende:
Plaats 375. Best aardig.
Je kunt wel duidelijk zien dat ik pas in 2008 volwaardig ben gaan posten.
^^quote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath plakt pleister op en knuffelt Nathalie
foeiquote:
Ja, maar ik heb zo'n rotdag vandaag.quote:
quote:
en ook nog eens ongesteldquote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n rotdag vandaag.
En daarbij ook een chronisch slaaptekort, én ongesteld.
Emotioneel = emo = huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik vind eigelijk alleen de plaatjes met de poesjes/katten niets aanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Die vind ik trouwens wel echt briljant. Ik moet altijd heel hard lachen om die vogeltjes.
Ik heb een doos bonbons, een doos truffels met likeur, een door truffels met marc de champagne en een doos normale truffels. Delen?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n rotdag vandaag.
En daarbij ook een chronisch slaaptekort, én ongesteld.
Emotioneel = emo = huilen.
Lolcats?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind eigelijk alleen de plaatjes met de poesjes/katten niets aan
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een doos bonbons, een doos truffels met likeur, een door truffels met marc de champagne en een doos normale truffels. Delen?
die is wel kutquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helaas geen schippers in de buurt
welkequote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die walrus met zijn emmer zo tof.Ik heb hem zelfs een keer nagedaan.
quote:
Ja, en dan soms die plaatjes met reacties daaropquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan soms die plaatjes met reacties daarop
ik zal niks tegen m'n vriendin zeggen hoorquote:
Ik hou niet van dat soort praktijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal niks tegen m'n vriendin zeggen hoor
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan maak ik het nu uitquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak ik het nu uitNee, doe ik niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak ik het nu uitEn dan wil ze je niet meer terug hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rikketik
There is no love sincerer than the love of food.
wist ik welquote:
schipper Bartquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wist ik wel
en
1. ik was ook helemaal niet van plan om dat daadwerkelijk uit te voeren
2. ik heb nu weinig zin om nog in de auto te stappen
shit happensquote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan wil ze je niet meer terug hihi![]()
Rikketik
alhoewel die laatste wel erg slap is oniequote:
Ik ben een vrij man.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart, ben jij eigenlijk bezet?
Ja, nogalquote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alhoewel die laatste wel erg slap is onie
Ik vertel meestal tegen meiden dat ik graag jurken draag, en daarna haken ze af.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf
grijp Nathalie je kansquote:
sorryquote:
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.quote:
dat lukt me altijd heel goed oniequote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Wouter, je interrupeert een potentieel ToF-stelletje.
Sexy, een man in een jurkquote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vertel meestal tegen meiden dat ik graag jurken draag, en daarna haken ze af.![]()
It's a sea of shame and pity.
* rulerofdeath doet zijn buttplug inquote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.
Oh, je bent homo?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.
* Rikketik krijgt flashbacks naar het omkleden na gymnastiek.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet zijn buttplug in
zo, daar kun je niet meer in
heb ik met carnaval ooit ook gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sexy, een man in een jurk
Alleen als het om Wouter gaat.quote:
* rulerofdeath reikt Bart een zeepje aan en laat het net op het laatste moment vallenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
* Rikketik krijgt flashbacks naar het omkleden na gymnastiek.
mijn lieverdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Alleen als het om Wouter gaat.
Je let er ook echt op?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
gebeurd mij weer. F5-en op een lapo
Vier euro dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
5 euro maar? Vergeet het maar
Als je haar komt brengen doe ik het wel, die van mij moeten toch ook nog.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:19 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet nog met de hond wandelen.
Vijf euro voor degene die hier nu naartoe komt en het voor me doet.
I'll take that as a yes.quote:
hoezo op letten?quote:
Er op letten in de vorm dat je een FIPO-hunter zou zijn, niet verversen om die FIPO mee te kunnen pakken.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo op letten?
ik was aan het F5-en en zag toen pas dat er een nieuwe pagina was
tien euro als jij die hond uitlaatquote:Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben bang voor honden, dus schrap mij ook maar. Tenzij je de hond in het kanaal wilt zien verdrinken.
fipo-hunting mag niet meer van Bobquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er op letten in de vorm dat je een FIPO-hunter zou zijn, niet verversen om die FIPO mee te kunnen pakken.
Vertel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
Nou snap ik ook waarom Fok! zo sloom gaat.
vertel...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
Zo groot is die angst ook weer niet hoor, zou het niet fijn vinden, maar het is niet zo dat ik het echt niet zou durven.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
tien euro als jij die hond uitlaat
FOK! traag? Daar heb ik gelukkig al een paar maanden geen last meer van.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
10 euro als jij kruipend de honden uitlaatquote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo groot is die angst ook weer niet hoor, zou het niet fijn vinden, maar het is niet zo dat ik het echt niet zou durven.
Zolang ik maar niet zit of lig terwijl zo'n beest op me springt. Zolang ik zelf sta is er geen probleem, tenminste niet in Nederland. Vorige maand nog een paar keer aardig geknepen voor een paar zwerfhonden in China.![]()
Ik zie vaak genoeg baasjes op een bankje uitrusten, als zo'n beest dan tegen je opspringt.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
10 euro als jij kruipend de honden uitlaat
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Maar dan ga ik haar zelf wel uitlaten.
En mezelf vijf euro geven.
dat valt ook nog wel meequote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Nou, als Rudolf de hele tijd zit te F5'en...
quote:Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
Kutbeest dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Maar dan ga ik haar zelf wel uitlaten.
En mezelf vijf euro geven.
Wees gerust, dat ligt niet aan jullie opvoeding hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Nou, als Rudolf de hele tijd zit te F5'en...
Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nog een 2e tabblad los open1000
tjah, ik denk toch niet dat het zo simpel eruit te praten is bij jouquote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg baasjes op een bankje uitrusten, als zo'n beest dan tegen je opspringt.
quote:
Fixed.quote:
want?quote:
Dat kan ik dus niet. Helaas.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga dan slapen, voor je het weet is het morgen.
Teveel aan mn kop, 2 keer over bijna ongeluk gehad vandaag, alles zit tegen.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Fixed.
Ik noem haar ook altijd zo, maar het schijnt haar alleen maar aan te moedigen haar poten harder op mijn gezicht te parkeren.
Ik heb wel een hamer?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Helaas.
hmm, misschien toch in je bed gaan liggenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel aan mn kop, 2 keer over bijna ongeluk gehad vandaag, alles zit tegen.
onder het mom van: niet goedschiks, dan maar kwaadschiksquote:
Senna.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bikkel: knapperd, lelijkerd, hé hond, biertje, flapdrol en domkop.
Anoek: trutje, muts, huppelkutje, hé hond en spekkie.
vrouwen en locigaquote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Senna.
Niet naar de coureur trouwens, wat veel mensen denken. Nee, het is afgeleid van Sienna, maar dat klonk weer niet goed en... Nou ja, volgens mijn moeder zat er logica achter, dus daar vertrouw ik dan maar op.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Rikketik het volgende:
Nou ga ik echt met haar lopen trouwens.
daar luisteren ze allemaal naar?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bikkel: knapperd, lelijkerd, hé hond, biertje, flapdrol en domkop.
Anoek: trutje, muts, huppelkutje, hé hond en spekkie.
veel plezierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Rikketik het volgende:
Nou ga ik echt met haar lopen trouwens.
Ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar luisteren ze allemaal naar?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel Bikkel wel wat beledigd kijkt en iets minder goed luistert naar lelijkerd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Bij knapperd komt hij wel gelijk heel vrolijk aan rennen.
Daniëlquote:
mag ik er een filmpje van maken?quote:
Ikzelf sla waarschijnlijk niet hard genoegquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doe zelf maar, ik durf niet.
Mij best. Als er hard genoeg geslagen word komt er nog bloed bij kijken ook nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik er een filmpje van maken?
dan bloed je van 2 kantenquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij best. Als er hard genoeg geslagen word komt er nog bloed bij kijken ook nog.
hoe ligt een konijn dan precies?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Rikketik het volgende:
En weer terug.
Ik bedacht me tijdens het wandelen dat we haar soms ook broer konijn noemen omdat ze de neiging heeft er als een konijn bij te gaan liggen.
hmm, dat levert geen spectaculair materiaal op hequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ikzelf sla waarschijnlijk niet hard genoeg
Tja, daar vraag je me wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ligt een konijn dan precies?
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, daar vraag je me wat.
En toch vind ik het op een konijn lijken.
sex sellsquote:
Vast wel toch? Maar als ik hem vol maak open ik geen nieuwe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
krijgen we deze nog wel vol voordat ik naar bed ga?
Hoezo kan het niet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil slapen. Maar ik kan het niet, baal er zo erg van
Ik lig alleen maar te piekeren en na te denken. De hele week al niet geslapen 's nachts.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast wel toch? Maar als ik hem vol maak open ik geen nieuwe.
wat had je trouwens in dat wii topic gezegd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Lukt makkelijk, brood smeren? Nu heb ik zin in leverworst
Wat is er dan erg aan piekeren en nadenken? Beter dat dan de boel opkroppen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig alleen maar te piekeren en na te denken. De hele week al niet geslapen 's nachts.
huh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat had je trouwens in dat wii topic gezegd?
iets over je huisbaas/bazin?
in V&Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |