Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
tjoowquote:
terugvindjaloerskrengquote:
Daniëlquote:
daarom ben ik ook teruggekomenquote:
fine, maar niet mijn fokdinnetje versierenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom ben ik ook teruggekomen
maar ik heb nog zoveel slingers overquote:Op donderdag 27 november 2008 19:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
fine, maar niet mijn fokdinnetje versieren
train zequote:
Dank je nogmaalsquote:Op donderdag 27 november 2008 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen dank, denk dat je precies de boezem voor zo'n soort jurk hebt
ben het met remco eensquote:
Durf ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben het met remco eens
zo'n jurk heb je zeker niet aan met zomerfeesten
hoezo niet?quote:
Omdat ik bang ben dat ze m naar beneden trekkenquote:
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaan ze dan zeker doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ze m naar beneden trekken
thanks, gewoon precies de jurk voor haar figuurquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben het met remco eens
zo'n jurk heb je zeker niet aan met zomerfeesten
dat zit er inderdaad dik inquote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat dus!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaan ze dan zeker doen.
of ze 'struikelen' ineensquote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
jah dat klopt, maar dat wist ik zelf ook nogquote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ja maar dat wil ik dus niet heEn sowieso is zo'n jurk niet geschikt voor tentfeesten
aanranden kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit aangerand... Iedereen was altijd leuk met elkaar.
Ik zeg dat altijd als m'n vriendin weer wat uitgevroten heeft. 'Wie heb je nu weer aangerand?' zoiets.. of aan de grond getrokken, zoiets.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aanranden kan ook leuk zijn.
waarom altijd met geweld?
Simpsonsquote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Rikketik het volgende:
'navond.Net herkansing Duits gemaakt. Zag er best tegenop, maar denk dat ik hem beter heb gemaakt dan de eerste keer. Wat ook niet zo moeilijk is, als je daar een 1.3 voor had.
En mijn verzameling van The Simpsons dvd's is weer compleet.
ik heb nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Stomme feesten eigenlijk. Je weet gewoon dat je aangerand gaat worden en iedereen vindt dat maar normaal.
je engels is beter dan je duits?quote:
Veel beter.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je engels is beter dan je duits?
dan is het goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Veel beter.Engels heb ik altijd zonder te leren gekund, Duits ben ik ondertussen twee keer op blijven zitten (samen met Frans).
quote:Hello,
First, let me introduce myself. My name is Wouter van den Berg and I live in The Netherlands. At home I have a SWM TL 50 trial bike.
A few years ago I dissassembled the bike for a paint job and to repair the cilinder. A few weeks ago I started with assembly of the bike. In the meantime only the frame and the plastic parts had a paint job. I found out that my front suspension was curved so I need to repair that. At photo's I see that the bike used to have a headlight and a rearlight. Those I miss on my bike.
I was wondering if you know a place or site where I can buy parts for my bike.
Das is viel so superficial!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Samzz het volgende:
Deutsch ist ganz toll ja!
Engels en Duits door elkaarquote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Das is viel so superficial!
Das rockt nicht! Wir sind underground!
Das ist ein scheiss metafor.
Live!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |