en ook nog eens ongesteldquote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n rotdag vandaag.
En daarbij ook een chronisch slaaptekort, én ongesteld.
Emotioneel = emo = huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik vind eigelijk alleen de plaatjes met de poesjes/katten niets aanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Die vind ik trouwens wel echt briljant. Ik moet altijd heel hard lachen om die vogeltjes.
Ik heb een doos bonbons, een doos truffels met likeur, een door truffels met marc de champagne en een doos normale truffels. Delen?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n rotdag vandaag.
En daarbij ook een chronisch slaaptekort, én ongesteld.
Emotioneel = emo = huilen.
Lolcats?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind eigelijk alleen de plaatjes met de poesjes/katten niets aan
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een doos bonbons, een doos truffels met likeur, een door truffels met marc de champagne en een doos normale truffels. Delen?
die is wel kutquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helaas geen schippers in de buurt
welkequote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die walrus met zijn emmer zo tof.Ik heb hem zelfs een keer nagedaan.
quote:
Ja, en dan soms die plaatjes met reacties daaropquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan soms die plaatjes met reacties daarop
ik zal niks tegen m'n vriendin zeggen hoorquote:
Ik hou niet van dat soort praktijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal niks tegen m'n vriendin zeggen hoor
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan maak ik het nu uitquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak ik het nu uitNee, doe ik niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak ik het nu uitEn dan wil ze je niet meer terug hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rikketik
There is no love sincerer than the love of food.
wist ik welquote:
schipper Bartquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wist ik wel
en
1. ik was ook helemaal niet van plan om dat daadwerkelijk uit te voeren
2. ik heb nu weinig zin om nog in de auto te stappen
shit happensquote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan wil ze je niet meer terug hihi![]()
Rikketik
alhoewel die laatste wel erg slap is oniequote:
Ik ben een vrij man.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart, ben jij eigenlijk bezet?
Ja, nogalquote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alhoewel die laatste wel erg slap is onie
Ik vertel meestal tegen meiden dat ik graag jurken draag, en daarna haken ze af.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf
grijp Nathalie je kansquote:
sorryquote:
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.quote:
dat lukt me altijd heel goed oniequote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Wouter, je interrupeert een potentieel ToF-stelletje.
Sexy, een man in een jurkquote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vertel meestal tegen meiden dat ik graag jurken draag, en daarna haken ze af.![]()
It's a sea of shame and pity.
* rulerofdeath doet zijn buttplug inquote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.
Oh, je bent homo?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wou dus eigenlijk jou pakken.
* Rikketik krijgt flashbacks naar het omkleden na gymnastiek.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet zijn buttplug in
zo, daar kun je niet meer in
heb ik met carnaval ooit ook gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sexy, een man in een jurk
Alleen als het om Wouter gaat.quote:
* rulerofdeath reikt Bart een zeepje aan en laat het net op het laatste moment vallenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
* Rikketik krijgt flashbacks naar het omkleden na gymnastiek.
mijn lieverdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Alleen als het om Wouter gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |