Blame Bavaria!quote:
du geile gummibeerquote:
weet je die zeker?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Samzz het volgende:
Hello,
First, let me introduce myself. My name is Wouter van den Berg and I live in The Netherlands. At home I have a SWM TL 50 trial bike.
A few years ago I dissassembled the bike for a paint job and to repair the cilinder. A few weeks ago I started with assembly of the bike. In the meantime only the frame and the plastic parts had a paint job. I found out that my front suspension was curved so I needed to repair that. At photo's I see that the bike used to have a headlight and a rearlight. I miss them on my bike.
I was wondering if you know a place or site where I can buy parts for my bike.
dat wist ikquote:
quote:
Het maakt niet zoveel uit of je het nog moet repareren. Je moet altijd opletten dat de tekst, of in elk geval de alinea, in één tijd geschreven is. In dit geval is de rest in de verleden tijd, dus zet je dat woord ook in de verleden tijd.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je die zeker?
ik moet dat nog repareren
Klopt ook niet helemaalquote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je die zeker?
ik moet dat nog repareren
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het nu dood
How do you do, aha nanananana *zingt
From Holland with lovequote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik er onder zetten?
greetings from holland
?
ik ben gerard joling nietquote:
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit aangerand... Iedereen was altijd leuk met elkaar.
Die heb je in gewone discotheken ook welquote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.
Vind ik niet leuk.
ik ben niet zo een hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er lopen altijd wel een paar 'lolbroeken' rond die het nodig vinden iemand het shirt van haar lijf te trekken, naar beneden te trekken, omhoog te trekken, in tieten te knijpen etc.
Vind ik niet leuk.
Nee, jij bent klefquote:Op donderdag 27 november 2008 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben niet zo een hoor
ik ben altijd heel rustig op zomerfeesten
In gewone discotheken heb ik dat zelden of nooit meegemaakt. Of je moet Bruins meerekenen maar dat is hetzelfde volk.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb je in gewone discotheken ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |