veel plezierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Rikketik het volgende:
Nou ga ik echt met haar lopen trouwens.
Ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar luisteren ze allemaal naar?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel Bikkel wel wat beledigd kijkt en iets minder goed luistert naar lelijkerd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Bij knapperd komt hij wel gelijk heel vrolijk aan rennen.
Daniëlquote:
mag ik er een filmpje van maken?quote:
Ikzelf sla waarschijnlijk niet hard genoegquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doe zelf maar, ik durf niet.
Mij best. Als er hard genoeg geslagen word komt er nog bloed bij kijken ook nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik er een filmpje van maken?
dan bloed je van 2 kantenquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij best. Als er hard genoeg geslagen word komt er nog bloed bij kijken ook nog.
hoe ligt een konijn dan precies?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Rikketik het volgende:
En weer terug.
Ik bedacht me tijdens het wandelen dat we haar soms ook broer konijn noemen omdat ze de neiging heeft er als een konijn bij te gaan liggen.
hmm, dat levert geen spectaculair materiaal op hequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ikzelf sla waarschijnlijk niet hard genoeg
Tja, daar vraag je me wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ligt een konijn dan precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |