Kutbeest dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Maar dan ga ik haar zelf wel uitlaten.
En mezelf vijf euro geven.
Wees gerust, dat ligt niet aan jullie opvoeding hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Nou, als Rudolf de hele tijd zit te F5'en...
Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nog een 2e tabblad los open1000
tjah, ik denk toch niet dat het zo simpel eruit te praten is bij jouquote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg baasjes op een bankje uitrusten, als zo'n beest dan tegen je opspringt.
quote:
Fixed.quote:
want?quote:
Dat kan ik dus niet. Helaas.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga dan slapen, voor je het weet is het morgen.
Teveel aan mn kop, 2 keer over bijna ongeluk gehad vandaag, alles zit tegen.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Fixed.
Ik noem haar ook altijd zo, maar het schijnt haar alleen maar aan te moedigen haar poten harder op mijn gezicht te parkeren.
Ik heb wel een hamer?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Helaas.
hmm, misschien toch in je bed gaan liggenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel aan mn kop, 2 keer over bijna ongeluk gehad vandaag, alles zit tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
onder het mom van: niet goedschiks, dan maar kwaadschiksquote:
Senna.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bikkel: knapperd, lelijkerd, hé hond, biertje, flapdrol en domkop.
Anoek: trutje, muts, huppelkutje, hé hond en spekkie.
vrouwen en locigaquote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Senna.
Niet naar de coureur trouwens, wat veel mensen denken. Nee, het is afgeleid van Sienna, maar dat klonk weer niet goed en... Nou ja, volgens mijn moeder zat er logica achter, dus daar vertrouw ik dan maar op.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Rikketik het volgende:
Nou ga ik echt met haar lopen trouwens.
daar luisteren ze allemaal naar?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bikkel: knapperd, lelijkerd, hé hond, biertje, flapdrol en domkop.
Anoek: trutje, muts, huppelkutje, hé hond en spekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |