Je let er ook echt op?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
gebeurd mij weer. F5-en op een lapo
Vier euro dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
5 euro maar? Vergeet het maar
Als je haar komt brengen doe ik het wel, die van mij moeten toch ook nog.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:19 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet nog met de hond wandelen.
Vijf euro voor degene die hier nu naartoe komt en het voor me doet.
I'll take that as a yes.quote:
hoezo op letten?quote:
Er op letten in de vorm dat je een FIPO-hunter zou zijn, niet verversen om die FIPO mee te kunnen pakken.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo op letten?
ik was aan het F5-en en zag toen pas dat er een nieuwe pagina was
tien euro als jij die hond uitlaatquote:Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben bang voor honden, dus schrap mij ook maar. Tenzij je de hond in het kanaal wilt zien verdrinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
fipo-hunting mag niet meer van Bobquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er op letten in de vorm dat je een FIPO-hunter zou zijn, niet verversen om die FIPO mee te kunnen pakken.
Vertel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
Nou snap ik ook waarom Fok! zo sloom gaat.
vertel...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
Zo groot is die angst ook weer niet hoor, zou het niet fijn vinden, maar het is niet zo dat ik het echt niet zou durven.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
tien euro als jij die hond uitlaat
FOK! traag? Daar heb ik gelukkig al een paar maanden geen last meer van.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
10 euro als jij kruipend de honden uitlaatquote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo groot is die angst ook weer niet hoor, zou het niet fijn vinden, maar het is niet zo dat ik het echt niet zou durven.
Zolang ik maar niet zit of lig terwijl zo'n beest op me springt. Zolang ik zelf sta is er geen probleem, tenminste niet in Nederland. Vorige maand nog een paar keer aardig geknepen voor een paar zwerfhonden in China.![]()
Ik zie vaak genoeg baasjes op een bankje uitrusten, als zo'n beest dan tegen je opspringt.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
10 euro als jij kruipend de honden uitlaat
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Maar dan ga ik haar zelf wel uitlaten.
En mezelf vijf euro geven.
dat valt ook nog wel meequote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Nou, als Rudolf de hele tijd zit te F5'en...
quote:Mijn hond is trouwens redelijk springerig, Bas. Ze laat zich ook niet tegenhouden door obstakels of zo. Als ze naar buiten wil loeren - en dat wil ze vaak - dan gaat ze zelfs op je hoofd staan als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |