quote:
quote:
Het formaat welquote:Op donderdag 27 november 2008 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is geen wallpaperformaat hoor
Als ik hier een wallpaper post is het veul groterquote:Op donderdag 27 november 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het formaat welalleen ziet het er niet uit
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik hier een wallpaper post is het veul groter
neequote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?
Gooi je haar los, doe eens gekquote:
Maar normaal gesproken staat er of zoeen blauw randje omheen OF je cursor verandert in zoeen handje als het plaatje klikbaar is en geen van beide gebeurde! Dus ik kon het ook niet wetenquote:
hier zit er een rode onderbroken streep omheen, FOK!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken staat er of zoeen blauw randje omheen OF je cursor verandert in zoeen handje als het plaatje klikbaar is en geen van beide gebeurde! Dus ik kon het ook niet weten
Ehm nee?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
hier zit er een rode onderbroken streep omheen, FOK!
hier niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik dan ook nog steeds de oude layout
als je dat zou willen doen mijn godin van de liefde zou ik het zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Die Barra...mijn grootste en enige fan
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb liggen. Als je er maar geen smerige dingen mee doet met je cursor ok?
Ik heb ineens ook ontzettend zin in bara trouwens.
hoe kan ze nou in die spiegel in d'r blote reet staan, terwijl ze panties aanheeftquote:
mijn inbox is geduldigquote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef SHE het volgende:
Duurt nog wel even hoor, ik ben aan het werk!
naja..werk
Vermoedelijk draagt ze een zogeheten "string".quote:Op donderdag 27 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
hoe kan ze nou in die spiegel in d'r blote reet staan, terwijl ze panties aanheeft
ja dat snap ik nog, maar op de foto heeft ze hoerige netkousen aan en dan in dat spiegeltje zie je dat niet, dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vermoedelijk draagt ze een zogeheten "string".
Verdomd, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Adelante het volgende:
ja dat snap ik nog, maar op de foto heeft ze hoerige netkousen aan en dan in dat spiegeltje zie je dat niet, dat kan gewoon niet
Ben jij dat echt SHE?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef SHE het volgende:
Als je de foto opblaast zie je het gewoon in de reflectie hoor.
quote:
moozzie je gaat mijn topic toch niet verneuken he!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Mmm beetje zon kleuring
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.quote:
Nee natuurlijk niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moozzie je gaat mijn topic toch niet verneuken he!![]()
Afgrijselijk niet, maar het heeft wel iets oost-europeesquote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.
Dat ben ik, is geschoten door Peter Verduin in opdracht van een heel vies drankje.
Ik vind jou een mooie vrouw, maar de styling vind ik wel heel erg ja. Sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.
Dat ben ik, is geschoten door Peter Verduin in opdracht van een heel vies drankje.
Tis ook nog eens een super low res foto'tje, opgeblazen. (Volgens mij hoort ie niet zo, origineel...)quote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou een mooie vrouw, maar de styling vind ik wel heel erg ja. Sorry
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis ook nog eens een super low res foto'tje, opgeblazen. (Volgens mij hoort ie niet zo, origineel...)
mag ik deze aandragen voor fok award understatement of the year?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.
nou ja, ze is lekker maar niet fotomodel lekker. laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mag ik deze aandragen voor fok award understatement of the year?
laten we eerlijk zijn....quote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja, ze is lekker maar niet fotomodel lekker. laten we eerlijk zijn.
nou ja, ieder zo zijn voorkeur dan maar he.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn....
WEL!
Dude, you're biased.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn....
WEL!
Iedereen hier post dat, maar hij krijgt hem via PM.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
me plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Die was minderjarigquote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
* nightsleeper plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vondquote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.
Oh snap. You're hot. That's it.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vond![]()
Maar goed, ik lach ook altijd het hardst om mijn eigen grapjes.
Ik krijg genoeg aandacht en de manieren die jij aanhaalt zijn niet mijn voorkeuren;)
@ Sinnerz: Er zijn miljoenen vrouwen mooier dan ik. Nu zijn vrouwen al snel mooi ( vind ik ), maar ik heb echt geen idee van mijn eigen marktwaarde wat dat betreft.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vond![]()
Maar goed, ik lach ook altijd het hardst om mijn eigen grapjes.
Ik krijg genoeg aandacht en de manieren die jij aanhaalt zijn niet mijn voorkeuren;)
@ Sinnerz: Er zijn miljoenen vrouwen mooier dan ik. Nu zijn vrouwen al snel mooi ( vind ik ), maar ik heb echt geen idee van mijn eigen marktwaarde wat dat betreft.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Iedereen hier post dat, maar hij krijgt hem via PM.
Dus, what?!.
Ze was vast nieuwe gewaagde foto's aan het maken voor je wallpaper.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is ze me gisteravond vergeten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze was vast nieuwe gewaagde foto's aan het maken voor je wallpaper.
quote:
i rest my casequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]best neukbaar? Jij valt van je stoel als je dat zou mogen, ukkie
Welke stoel? Die ligt nu in bed, te fappen op de foto van SHE.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]best neukbaar? Jij valt van je stoel als je dat zou mogen, ukkie
De stoel ligt in bed te fappen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef nightsleeper het volgende:
Welke stoel? Die ligt nu in bed, te fappen op de foto van SHE.
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY VERNEUK MIJN TOPIC NIET!
het gaat hier om SHE
rustig afwachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:04 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!
Waar wachten we nog op danquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!
Vraag dan meteen naaktfotos?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!
Kijk even in TTK naar m'n persoonlijke ego topic voor je dit soort domme dingen blaat.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Vraag dan meteen naaktfotos?![]()
Nee bikini-zodat-ik-lekker-kan-fotoshoppen-want-daar-word-ik-stiekem-veel-geiler-van?
Hoeft niet, is een hobby van me...tijd verspillen enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze gewoon naakt foto's post bespaard jou dat ook weer tijd
Wie wil er nou foto's van Yvonne?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
En jullie slaan Yvonne zomaar even over ?!?ETTERS !
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...
Ik gok dat het komt doordat de meeste mensen werken op een doordeweekse dagquote:
Ik moet een nieuw plaatje voor je makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is ze me gisteravond vergeten
Nou, ik heb onlangs een pic van Yvon gezien waar ik toch wel evenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Wie wil er nou foto's van Yvonne?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
trust me nobody gives a fuck about what you thinkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!
ik zou het dus zeer op prijs stellen als je pas reageerd wanneer je foto's plaatst!
ik kan je wel leren hoe je een knipoog geeft, ipv 2 ogen dichtknijpenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me nobody gives a fuck about what you think
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik heb onlangs een pic van Yvon gezien waar ik toch wel even [ afbeelding ] van deed.
Dat mens is in een paar maanden 10 jr jonger geworden. Milfalicious
Hoiquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb liggen. Als je er maar geen smerige dingen mee doet met je cursor ok?
idd ik ben ook gewoon geduldig!quote:
ik was nog niet klaar met editten en wijzigen e.d. nu staat er wat er moet staanquote:Op maandag 1 december 2008 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik ben ook gewoon geduldig!
er staat nietsquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar met editten en wijzigen e.d. nu staat er wat er moet staan
quote:Op maandag 1 december 2008 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
jawel hoor....
er staat, bara zat op zondag te fokken!
zolang ze er maar 1 speciaal voor mij maaktquote:Op maandag 1 december 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht dat SHE naaktfoto's ging plaatsen binnenkort (van zichzelf)......
quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef THE_CORE het volgende:
SHE, heb je zin in een Kerst samen met THE_CORE?
![]()
![]()
Alleen hij die zoet is krijgt lekkersquote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben bang dat SHE niet verkrijgbaar is voor kerst... ik had haar al bovenaan mijn lijstje voor sinterklaas en de kerstman gezet
Volgend jaar mag ook.quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben bang dat SHE niet verkrijgbaar is voor kerst... ik had haar al bovenaan mijn lijstje voor sinterklaas en de kerstman gezet
Nog best neukbaar, zeg je dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:44 schreef Jimbo het volgende:
hmm she is nog best neukbaar eigenlijk
in mensentaal, hangtieten?quote:
Nou ja, het kan niet alleen maar aan die fotograaf liggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Die foto's zijn technisch echt slecht zeg, ook zie je er met zo'n look niet echt uit SHE![]()
Door die foto lijk je echt een ontzettend platte kont te hebben en erg futloze hangers. Als ik jou was zou ik niet meer met die fotograaf werken iig
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het kan niet alleen maar aan die fotograaf liggen
Ben jij homo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
post hier dan maar even een foto van je eigen goddelijke lichaam
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
* nightsleeper plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Ze had een zipje gemaakt met blote foto's voor een vriendje, maar er ging kennelijk iets mis en de foto's kwamen all over fok en internet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef Matchez het volgende:
IJsmeis is van voor mijn tijd denk ik.
Ik hoor er wel veel over in verscheidene topics maar weet eigenlijk niet waar dat over gaat.
Somebody care to explain?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ijsmeis is zo langzamerhand een soort van Chupacabra geworden, iedereen heeft wel een kennis waarvan de broer z'n bowlingpartner iemand op internet kent die de ijsmeis.rar (of was het nou zip) heeft.
Maar elke keer als ik met een zatte kop ernaar google krijg ik alleen verwijzingen naar posts die niet meer bestaan.
Ik krijg haast het idee dat je me niet magquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze rel is geweest en is verleden tijd.
als je het hebt gemist is het jammer voor jou.
nee dat ik het echt niet CF!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik krijg haast het idee dat je me niet mag
ik ben alleen maar historisch bewust.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kopen niet, als ieman hem in de trein laat liggen zal ik hem wel doorbladeren
Als ik zou mogen kiezen om met één van de twee op stap te gaan, zou ijsmeis toch echt mijn voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:22 schreef Viro het volgende:
[..]
SHE > ijsmeis.
SHE hoeft het niet eens te proberen, ijsmeis daarin tegen.
Ieder zijn eigen meugquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen om met één van de twee op stap te gaan, zou ijsmeis toch echt mijn voorkeur hebben.
Een leuke meid om te zien, heel normaal en niet uit de hoogte.
* BarraCupraCuda hart slaat 3 slagen overquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Ohh Baaaarrrraaaaaaaaaa
Ik heb nog een nat tshirt voor je
[ afbeelding ]
en mijn mammaquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef SHE het volgende:
yum.
Ga je zelf maken? Alleen echte helden maken hun eigen erwtensoep
Ja, ben in een soep-mood blijkbaar. Vorige week al verse uiensoep gemaakt. Zag vandaag receptje in de NRC Next, zo kwam ik op het idee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef SHE het volgende:
yum.
Ga je zelf maken? Alleen echte helden maken hun eigen erwtensoep
11 users!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
rot op ik heb en ik ken iig 10 users die die zip hebben.
alleen word hij gewoon niet meer verspreid uit respect voor user
deze rel is geweest en is verleden tijd.
als je het hebt gemist is het jammer voor jou.
Zelfs Jerney Kaagman was vroeger lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat ik het echt niet CF!ik vind je een puike user... alleen kom op he je koopt toch ook geen playboy meer uit 1992 voor sylvia millecam?
over mannen gesprokenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
Ik heb ijsmeis.zip nooit gezien. En dat wil ik graag zo houden. Ik zou het idee hebben dat ik naar pikante piks van mijn zusje zit te kijken.
En het is een lief kind, dus ik vind het sowieso bijzonder onfraai wat die droefsnoet van een boebidoe heeft gedaan.
Maar goed, van mannen met een teringkop en een micro-penis is bekend dat ze dat soort dingen doen. Pure kift.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb van zeker 2 andere Fok!userinnen naakt.![]()
Dat blijft echter keurig op de externe HDD..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ikke van 5
maar die verlaten mijn pc ook niet
i dont kiss and tell
quote:
Voor zulke dingen zijn PM's uitgevonden, daar leest (bijna) niemand mee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke van 5
maar die verlaten mijn pc ook niet
i dont kiss and tell
Op de een of andere manier maakt deze formulering doorvragen of iemand hem niet kan doorsturen, niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
Maar goed, van mannen met een teringkop en een micro-penis is bekend dat ze dat soort dingen doen. Pure kift.
i dont kiss and tell... dat houd in dat die fotos ook direct uit mijn pm box verwijderd worden en lekker thuis op mn pc staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor zulke dingen zijn PM's uitgevonden, daar leest (bijna) niemand mee.
Ik houd me aanbevolen dus!
Ben jij zo een man met zogeheten principes?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i dont kiss and tell... dat houd in dat die fotos ook direct uit mijn pm box verwijderd worden en lekker thuis op mn pc staan
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een man met zogeheten principes?,
,
.
nee dat lijkt zo... ik ben eigenlijk best een aardige gozerquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:29 schreef THE_CORE het volgende:
Barra is een onvervalste oversekste Player?![]()
Valt SHE eigenlijk wel op Fok!players zoals Barra?
Het is weer BCC's privé FapFapFap-tijd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat houd in dat die fotos ook lekker thuis op mn pc staan
LOL, dat dacht ik al!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat lijkt zo... ik ben eigenlijk best een aardige gozer![]()
Eens dat dat soort dingen niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
Ik heb ijsmeis.zip nooit gezien. En dat wil ik graag zo houden. Ik zou het idee hebben dat ik naar pikante piks van mijn zusje zit te kijken.
En het is een lief kind, dus ik vind het sowieso bijzonder onfraai wat die droefsnoet van een boebidoe heeft gedaan.
Dan moet je het vragen via pm he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
is regelrecht vragen om de ijsmeis.zip trouwens geen automatische ban tegenwoordig? Staat me zoiets bij...
Hell hath no fury like a women scourned? Zoiets toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens dat dat soort dingen niet door de beugel kunnen.
Maar denk je nu echt dat alleen mannen dat soort spatjes doen? Vrouwen zijn vaak tientallen malen rancuneuzer. Iets met hell en scorned fury
Ertoe aangezet door een vrouw, uiteraard. De moderne man verzint immers niks meer zelf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef Ripley het volgende:
Hell hath no fury like a women scourned? Zoiets toch?
Naaktfoto's verspreiden zijn wel meestal mannen volgens mij
Nee, alleen stomme wijven doen dat. En die zijn typisch genoeg vaak van het niveautje tokkie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens dat dat soort dingen niet door de beugel kunnen.
Maar denk je nu echt dat alleen mannen dat soort spatjes doen? Vrouwen zijn vaak tientallen malen rancuneuzer. Iets met hell en scorned fury
i know that as a factquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a women scourned?
LUISTER JE OOK NOG NAAR D'n'B????????????quote:
bij mijn weten hebben wij mannen nog vrije wil ofzo..quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, alleen stomme wijven doen dat. En die zijn typisch genoeg vaak van het niveautje tokkie.
Het ergste wat vrouwen doen is roddels verspreiden, of elkaars vent jatten.
Wat op zich natuurlijk ook vrij sneu is.
Maar mannen zijn meteen zo bruut.
Leuk liedje trouwens!
open je eigen topicquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
LUISTER JE OOK NOG NAAR D'n'B????????????
TROUW MET ME!!!111!!!!!1111
Niet vaak zulke godinnen alsquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
open je eigen topic![]()
net alsof niemand meer naar DnB luisterd
D'n B & IDM zijn de tofferste.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
LUISTER JE OOK NOG NAAR D'n'B????????????
TROUW MET ME!!!111!!!!!1111
Klopt. Ik ben altijd de knapste op DnB feestjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet vaak zulke godinnen alsS
H
E
.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben altijd de knapste op DnB feestjes
(!! )
Heb je dan een dreadlocks-pruik op?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
. Ik ben altijd de knapste op DnB feestjes
(!! )
Direct, zal je bedoelen.quote:
Een gepijpte SHE?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef THE_CORE het volgende:
Een gerijpte SHE is toch best lekker!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef THE_CORE het volgende:
Een gerijpte SHE is toch best lekker!![]()
THE_CORE is imho nog een stukje ouder dan SHE![]()
Kerst '09: SHE
THE_CORE
Sorry Barra, volgend jaar Kerst is SHE bezet, misschien wel met mij als SHE er ook wel zin in heeft!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef Oksel het volgende:
De spliterwten staan in de week.
Er staat op de verpakking van de spliterwten overigens expliciet: NIET WEKEN!
Vaag.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus ik denk dat jij kerst 09 gewoon weer zielig op de bank zit of in de kroeg
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Spliterwten moet je ook niet weken!!
Voor snert is dat helemaal niet nodig. Alleen afspoelen en opzetten. Okselfris!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef SHE het volgende:
Het is net als een pan snert Barra, hoe langer je wacht voor je'm opdient. Hoe lekkerder.
OMG! Je maakt 'm echt met krabbetjes! Dat is hardcore!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik wil ze weken. Spliterwten gewoon lekker weken. Morgen kook ik het (met als vlees een halve kilo "krabbetjes"..), dan afkoelen, dan 2 dagen lekker laten klonteren tot een vaste, groene geurige brei..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn maar 1 coole negerts, en dat zijn:
[ afbeelding ]
Mr. Funkeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mr. Funkeeeeeeeeeee
deal... ik ben douchen en naar bed... kom je er zo bij liggen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Wat een helden in dit topic.
Bara's ( @ yummie! ), Pos @ the Lords, Snertmeisters, D'n'B luv
Ik stel voor dat jullie allemaal in mijn harem komen.
[ afbeelding ]
Ik post dit nu vanuit de kroeg, 6 vluitjes op. Nr 7 staat nu op de bar.quote:
Als jullie je adres PM-en.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
I'm in.
Wanneer krijgen we de T-shirts?
En toen haakte iedereen afquote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jullie je adres PM-en.
Foto posten wel verplicht.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
[..]
En ben je dat zelf? Je fobo is echt heel erg....uh....vol, zeg maar.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Oksel het volgende:
Ik zit al in de Snertmeisteres harem:
[ afbeelding ]
* Oksel zal een Snert-producing-photoshoot houden vandaag..
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Timmor het volgende:
Ik twijfel nu sterk of ik eenzelfde Topic voor Krentenbol (http://fotoboek.fok.nl/user/234271) moet maken...
hmmmm... Krentenbol
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En ben je dat zelf? Je fobo is echt heel erg....uh....vol, zeg maar.
Die is onschuldig en sexy tegelijk, leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Ohh Baaaarrrraaaaaaaaaa
Ik heb nog een nat tshirt voor je
[ afbeelding ]
nouquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt in het niets bij SHE en Rip
SHE en Rip zijn niet echt mijn smaak Bara, geef mij maar een lekkere Krentenbolquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt in het niets bij SHE en Rip
good luck soldierquote:Op woensdag 3 december 2008 11:01 schreef Timmor het volgende:
[..]
SHE en Rip zijn niet echt mijn smaak Bara, geef mij maar een lekkere Krentenbol
@ Rival: Zoek maar een eigen Fok!ster! Vanaf nu claim ik "Timmor" Krentenbol![]()
Gast, en dan de moeite nemen om dit soort topics te maken en te onderhoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:01 schreef Timmor het volgende:
[..]
SHE en Rip zijn niet echt mijn smaak Bara, geef mij maar een lekkere Krentenbol
@ Rival: Zoek maar een eigen Fok!ster! Vanaf nu claim ik "Timmor" Krentenbol![]()
you need luck....quote:Op woensdag 3 december 2008 11:12 schreef Timmor het volgende:
[..]
Bara, jij moet toch weten dat mannen van ons caliber geen geluk nodig hebben
Ja maar, die categorie reageert goed op m'n tekeningen, de andere gaat je zo snel uitschelden voor engerd, creep, vieze ouwe man etc etc! Zal even de namen researchen, mijn dank is groot.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Ripley het volgende:
S&G is een aandachjtsgeil topic, niet iedereen wil met de billen bloot om gevleid te worden hoor
Blond... Innepin, Liiszle, Red_Cat schijnt knap te zijn, SoM/Semtex is een beauty
Ripley wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey hier geen pics van andere vrouwen dan SHE!
nou oke rip mag der fotos van posten
piczquote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Semtex is wel hot, mamma mia!
Alsof een topic van het kaliber: Help CF een obsessie te kiezen nou zo'n potentie heeft...wordt of gesloten, of komt vol bagger te staan. Dit tpoic heeft nog het voordeel dat SHE erin voorkomt, dat haalt het nivo weer omhoogquote:
en dat het door mij word geopend!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Alsof een topic van het kaliber: Help CF een obsessie te kiezen nou zo'n potentie heeft...wordt of gesloten, of komt vol bagger te staan. Dit tpoic heeft nog het voordeel dat SHE erin voorkomt, dat haalt het nivo weer omhoog
dus al deze moeite alleen maar om van SHE je fok neukertje te maken?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar het is toch ook triest als je een fok neukertje zoek in mijn SHE topic...
Protest, ik hoef d'r nooit echt te zien, alleen maar te tekenen en obsesief bezitterig over gedragen in topics. ik ben heel snel tevredenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar het is toch ook triest als je een fok neukertje zoek in mijn SHE topic...
is ook niet lief voor SHE
i would get the moon for herquote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus al deze moeite alleen maar om van SHE je fok neukertje te maken?
ja om haar even te neuken?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i would get the moon for her
dat is het ook... maar ik denk dat het er van haar kant niet in zitquote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja om haar even te neuken?
ik dacht dat dit echte liefde was
Red_Cat is wel degelijk een beauty. Beter kijken CF.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Liiszle - leeg fobo
Red_Cat - mwahh, niet echt obsessievoer dat fobo
Moet maar eens rustig wat S&G topics doornemen denk ik...
whoa, die zag ik niet aankomen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mr. Funkeeeeeeeeeee
nu zeker niet, nu je hebt laten doorschemeren hoe oppervlakkig je eigenlijk bentquote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het ook... maar ik denk dat het er van haar kant niet in zit
OK ze heeft wel een sexie stel lippen, maar er gaat toch geen vuurpijl in mijn binneste af.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Red_Cat is wel degelijk een beauty. Beter kijken CF.
Ok, het is een bitch, maar als ze wat ouder wordt leert ze wel dat meisjes aardig moeten zijn.
Wel degelijk obsessievoer.
Verder eens met de lijst van Rip; allemaal sexy damzels.
of ik doe op fok heeeel oppervlakkig omdat ik bang ben een blauwtje te lopen en heb met SHE diepzinnige gesprekken tot diep in de nachtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
nu zeker niet, nu je hebt laten doorschemeren hoe oppervlakkig je eigenlijk bent![]()
let toch op je woorden man
ow stiekem op de achtergrond?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of ik doe op fok heeeel oppervlakkig omdat ik bang ben een blauwtje te lopen en heb met SHE diepzinnige gesprekken tot diep in de nacht
quote:
en mn wallpaper?quote:
Als in "Heeft ie een bril en een pet met een klep? Dan is het Jack! Wie is het? Van MB!", die MB?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:17 schreef Re het volgende:
wanneer kwam je nou op de foto bij MB, SHE?
succes vrindquote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik presenteer met trots mijn speurtocht
Nee, dat is mijn vriendin..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En ben je dat zelf? Je fobo is echt heel erg....uh....vol, zeg maar.
owwwwwwwwwwwwww MORGEN PM VAN SHE!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Oksel het volgende:
De erwtensoep is echt geniaal geworden, tot nu toe. Nog even een nachtje laten staan.. en dan:![]()
![]()
Share inbox?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwww MORGEN PM VAN SHE!!!!
ik kan er nu al niet meer van slapen
nee die anderequote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als in "Heeft ie een bril en een pet met een klep? Dan is het Jack! Wie is het? Van MB!", die MB?
Eensh... gister nog een leuke avond gehad samen en nu doen alsof ze me niet kentquote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef nightsleeper het volgende:
Het enige waar dit topic in uitblinkt is het gebrek aan foto's van SHE.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
ik ben best goed in lekkere wijven spotten
Ah, een quid pro quo met Ripley.quote:
Ik voel me verwaarloosd sinds ik wat aardigs heb gedaanquote:
En ik danquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Maakt niet uit, ik was ook slachtoffer.quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik was ook slachtoffer.![]()
Ik heb SHE 7 jaar lang heimelijk liefgehad, misschien soms stilletjes maar toch. Maar ze heeft nu al een '"HE"quote:
Ze heeft potentie, maar kan ze ook koken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik heb SHE 7 jaar lang heimelijk liefgehad, misschien soms stilletjes maar toch. Maar ze heeft nu al een '"HE"![]()
Liever ga ik de Kerstdagen met liiszle doorbrengen, vind ik een hele lieve meid!
Jij hebt nog heeel wat topics te openen voor je het kan goedmaken met mij, jongekangeroetje.quote:
Maakt niet uit, ik kan koken en tevens kan ik het haar leren om te koken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze heeft potentie, maar kan ze ook koken?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt nog heeel wat topics te openen voor je het kan goedmaken met mij, jongekangeroetje.
Als ik even niet reageer zit meneer zijn buidel te flaunten in allerhande fotoboekjes
Laat maar, het werkte toch niet uit, te PUBquote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ze heeft potentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |