quote:
quote:
Het formaat welquote:Op donderdag 27 november 2008 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is geen wallpaperformaat hoor
Als ik hier een wallpaper post is het veul groterquote:Op donderdag 27 november 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het formaat welalleen ziet het er niet uit
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik hier een wallpaper post is het veul groter
neequote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte, dat je op dat plaatje kunt klikken he?
Gooi je haar los, doe eens gekquote:
Maar normaal gesproken staat er of zoeen blauw randje omheen OF je cursor verandert in zoeen handje als het plaatje klikbaar is en geen van beide gebeurde! Dus ik kon het ook niet wetenquote:
hier zit er een rode onderbroken streep omheen, FOK!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken staat er of zoeen blauw randje omheen OF je cursor verandert in zoeen handje als het plaatje klikbaar is en geen van beide gebeurde! Dus ik kon het ook niet weten
Ehm nee?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
hier zit er een rode onderbroken streep omheen, FOK!
hier niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik dan ook nog steeds de oude layout
als je dat zou willen doen mijn godin van de liefde zou ik het zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Die Barra...mijn grootste en enige fan
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb liggen. Als je er maar geen smerige dingen mee doet met je cursor ok?
Ik heb ineens ook ontzettend zin in bara trouwens.
hoe kan ze nou in die spiegel in d'r blote reet staan, terwijl ze panties aanheeftquote:
mijn inbox is geduldigquote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef SHE het volgende:
Duurt nog wel even hoor, ik ben aan het werk!
naja..werk
Vermoedelijk draagt ze een zogeheten "string".quote:Op donderdag 27 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
hoe kan ze nou in die spiegel in d'r blote reet staan, terwijl ze panties aanheeft
ja dat snap ik nog, maar op de foto heeft ze hoerige netkousen aan en dan in dat spiegeltje zie je dat niet, dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vermoedelijk draagt ze een zogeheten "string".
Verdomd, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Adelante het volgende:
ja dat snap ik nog, maar op de foto heeft ze hoerige netkousen aan en dan in dat spiegeltje zie je dat niet, dat kan gewoon niet
Ben jij dat echt SHE?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef SHE het volgende:
Als je de foto opblaast zie je het gewoon in de reflectie hoor.
quote:
moozzie je gaat mijn topic toch niet verneuken he!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Mmm beetje zon kleuring
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.quote:
Nee natuurlijk niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moozzie je gaat mijn topic toch niet verneuken he!![]()
Afgrijselijk niet, maar het heeft wel iets oost-europeesquote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.
Dat ben ik, is geschoten door Peter Verduin in opdracht van een heel vies drankje.
Ik vind jou een mooie vrouw, maar de styling vind ik wel heel erg ja. Sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is geen wereldplaatje, maar ik vind 'm ook niet afgrijselijk ofzo.
Dat ben ik, is geschoten door Peter Verduin in opdracht van een heel vies drankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |