Alsof een topic van het kaliber: Help CF een obsessie te kiezen nou zo'n potentie heeft...wordt of gesloten, of komt vol bagger te staan. Dit tpoic heeft nog het voordeel dat SHE erin voorkomt, dat haalt het nivo weer omhoogquote:
en dat het door mij word geopend!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Alsof een topic van het kaliber: Help CF een obsessie te kiezen nou zo'n potentie heeft...wordt of gesloten, of komt vol bagger te staan. Dit tpoic heeft nog het voordeel dat SHE erin voorkomt, dat haalt het nivo weer omhoog
dus al deze moeite alleen maar om van SHE je fok neukertje te maken?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar het is toch ook triest als je een fok neukertje zoek in mijn SHE topic...
Protest, ik hoef d'r nooit echt te zien, alleen maar te tekenen en obsesief bezitterig over gedragen in topics. ik ben heel snel tevredenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar het is toch ook triest als je een fok neukertje zoek in mijn SHE topic...
is ook niet lief voor SHE
i would get the moon for herquote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus al deze moeite alleen maar om van SHE je fok neukertje te maken?
ja om haar even te neuken?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i would get the moon for her
dat is het ook... maar ik denk dat het er van haar kant niet in zitquote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja om haar even te neuken?
ik dacht dat dit echte liefde was
Red_Cat is wel degelijk een beauty. Beter kijken CF.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Liiszle - leeg fobo
Red_Cat - mwahh, niet echt obsessievoer dat fobo
Moet maar eens rustig wat S&G topics doornemen denk ik...
whoa, die zag ik niet aankomen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn maar 1 coole negerts, en dat zijn:
[ afbeelding ]
Mr. Funkeeeeeeeeeee
nu zeker niet, nu je hebt laten doorschemeren hoe oppervlakkig je eigenlijk bentquote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het ook... maar ik denk dat het er van haar kant niet in zit
OK ze heeft wel een sexie stel lippen, maar er gaat toch geen vuurpijl in mijn binneste af.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Red_Cat is wel degelijk een beauty. Beter kijken CF.
Ok, het is een bitch, maar als ze wat ouder wordt leert ze wel dat meisjes aardig moeten zijn.
Wel degelijk obsessievoer.
Verder eens met de lijst van Rip; allemaal sexy damzels.
of ik doe op fok heeeel oppervlakkig omdat ik bang ben een blauwtje te lopen en heb met SHE diepzinnige gesprekken tot diep in de nachtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
nu zeker niet, nu je hebt laten doorschemeren hoe oppervlakkig je eigenlijk bent![]()
let toch op je woorden man
ow stiekem op de achtergrond?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of ik doe op fok heeeel oppervlakkig omdat ik bang ben een blauwtje te lopen en heb met SHE diepzinnige gesprekken tot diep in de nacht
quote:
en mn wallpaper?quote:
Als in "Heeft ie een bril en een pet met een klep? Dan is het Jack! Wie is het? Van MB!", die MB?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:17 schreef Re het volgende:
wanneer kwam je nou op de foto bij MB, SHE?
succes vrindquote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik presenteer met trots mijn speurtocht
Nee, dat is mijn vriendin..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En ben je dat zelf? Je fobo is echt heel erg....uh....vol, zeg maar.
owwwwwwwwwwwwww MORGEN PM VAN SHE!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Oksel het volgende:
De erwtensoep is echt geniaal geworden, tot nu toe. Nog even een nachtje laten staan.. en dan:![]()
![]()
Share inbox?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwww MORGEN PM VAN SHE!!!!
ik kan er nu al niet meer van slapen
nee die anderequote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als in "Heeft ie een bril en een pet met een klep? Dan is het Jack! Wie is het? Van MB!", die MB?
Eensh... gister nog een leuke avond gehad samen en nu doen alsof ze me niet kentquote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef nightsleeper het volgende:
Het enige waar dit topic in uitblinkt is het gebrek aan foto's van SHE.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
ik ben best goed in lekkere wijven spotten
Ah, een quid pro quo met Ripley.quote:
Ik voel me verwaarloosd sinds ik wat aardigs heb gedaanquote:
En ik danquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Die Barra...mijn grootste en enige fan
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb liggen. Als je er maar geen smerige dingen mee doet met je cursor ok?
Ik heb ineens ook ontzettend zin in bara trouwens.
Maakt niet uit, ik was ook slachtoffer.quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik was ook slachtoffer.![]()
Ik heb SHE 7 jaar lang heimelijk liefgehad, misschien soms stilletjes maar toch. Maar ze heeft nu al een '"HE"quote:
Ze heeft potentie, maar kan ze ook koken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik heb SHE 7 jaar lang heimelijk liefgehad, misschien soms stilletjes maar toch. Maar ze heeft nu al een '"HE"![]()
Liever ga ik de Kerstdagen met liiszle doorbrengen, vind ik een hele lieve meid!
Jij hebt nog heeel wat topics te openen voor je het kan goedmaken met mij, jongekangeroetje.quote:
Maakt niet uit, ik kan koken en tevens kan ik het haar leren om te koken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze heeft potentie, maar kan ze ook koken?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt nog heeel wat topics te openen voor je het kan goedmaken met mij, jongekangeroetje.
Als ik even niet reageer zit meneer zijn buidel te flaunten in allerhande fotoboekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |