quote:S&G is een aandachjtsgeil topic, niet iedereen wil met de billen bloot om gevleid te worden hoor
Blond... Innepin, Liiszle, Red_Cat schijnt knap te zijn, SoM/Semtex is een beauty
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
Is het weer deze tijd van het jaar, de tijd waarin men beseft een eenzame Kerst te gemoed te treden. De FOK!ertjes gaan naarstig opzoek naar een FOK!vriendinnetje, stalken deze over het gehele forum met![]()
![]()
smilies en gaan ongepast het alpha mannetje uithangen. Joy!
Een half jaar oud toppic, maar goed, zo snel zullen ze wel niet lelijk wordenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?
Succes [ afbeelding ]
Ze weten niet wat ze missen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet er nog wel een paar, maar ik vind het een beetje jammer ze op te zadelen met een cyberstalker.
Ach, je bent zelf ook een half jaar lelijker, dus netto maakt het geen verschil.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Een half jaar oud toppic, maar goed, zo snel zullen ze wel niet lelijk worden
Ik ga niet gewaagd voor een camera staan, dat wil je de wereld niet aandoen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, je bent zelf ook een half jaar lelijker, dus netto maakt het geen verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb al 4 suggesties gedaan, ondankbaar kreng
toetsel lijkt te veel op mijn ex maar ze is wel schattigquote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Ik zeg Toetsel..![]()
Ik blijf bij Toetsel..![]()
I'd do her..![]()
![]()
![]()
En ja, ben nog wel een meisje..
Yup, en ik doe gezellig mee. Ik ga voor Sararaats.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
Is het weer deze tijd van het jaar, de tijd waarin men beseft een eenzame Kerst te gemoed te treden. De FOK!ertjes gaan naarstig opzoek naar een FOK!vriendinnetje, stalken deze over het gehele forum met![]()
![]()
smilies en gaan ongepast het alpha mannetje uithangen. Joy!
waarom dit nodig dan?quote:Getrouwd en voorzien van zoontje en verse babydochter.
Bcc..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toetsel lijkt te veel op mijn ex maar ze is wel schattig
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Bcc..
You need glasses!![]()
Schattig doesn't even define her..
Ze is een Godstering lekker ding!
Té lekker..![]()
Wie's jouw ex dan?..
Can I do her?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |