Ik voel hier een 'als het op de computer is gedaan is het niet echt tekenen' aankomen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef Principessa het volgende:
Heb je dit op papier of op de computer getekend?
Dat hangt ervan af hoe je het doet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik voel hier een 'als het op de computer is gedaan is het niet echt tekenen' aankomen...
Nee, dat zal ik niet zo snel zeggen. Ik wilde alleen zeggen dat als je het op papier had getekend, dat je er dan beter een foto van had kunnen maken, omdat het inscannen niet zo goed overkomt..quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik voel hier een 'als het op de computer is gedaan is het niet echt tekenen' aankomen...
Jammer genoeg is die van de spiegel het meeste overtrek van allemaal...maar ik schat dan ook van mezelf in dat ik over tien jaar oefenen pas echt wat kan op dit gebied. En post hier omdat kritiek op en praten over je werk je doet groeien. Kritiek is niet leuk, maar wel goed voor je ontwikkeling.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef Principessa het volgende:
Oh oeps, het antwoord geef je al.
De handen van 'Lady Mirror' zijn goed gelukt.Veel kunstenaars hebben moeite met handen.
Otto den Besten was zijn naamquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Damn, had vandaag een discussie met iemand over hoe de naam van de 'oud leraar duits' uit van Kooten en Bie eigenlijk was...en daar ben jij met jouw avator...Jemig de Pemig!
Geen enkel probleem hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
schaamteloos egotopic wat mij betreft ;-)
Da dacht ik ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen enkel probleem hoor
Sterker nog, het zou mooi zijn als er meer egotopics in TTK kwamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |