Tis ook nog eens een super low res foto'tje, opgeblazen. (Volgens mij hoort ie niet zo, origineel...)quote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou een mooie vrouw, maar de styling vind ik wel heel erg ja. Sorry
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis ook nog eens een super low res foto'tje, opgeblazen. (Volgens mij hoort ie niet zo, origineel...)
mag ik deze aandragen voor fok award understatement of the year?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.
nou ja, ze is lekker maar niet fotomodel lekker. laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mag ik deze aandragen voor fok award understatement of the year?
laten we eerlijk zijn....quote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja, ze is lekker maar niet fotomodel lekker. laten we eerlijk zijn.
nou ja, ieder zo zijn voorkeur dan maar he.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn....
WEL!
Dude, you're biased.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn....
WEL!
Iedereen hier post dat, maar hij krijgt hem via PM.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
me plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Die was minderjarigquote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
* nightsleeper plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vondquote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Op zich ben je een vrij mooie vrouw. Het is alleen jammer dat je zo de aandacht op jezelf moet vestigen met een foto van jezelf en een playboy symbool in je avatar. Je signature is eveneens een sterk voorbeeld van aandachtsgeilheid.
Oh snap. You're hot. That's it.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vond![]()
Maar goed, ik lach ook altijd het hardst om mijn eigen grapjes.
Ik krijg genoeg aandacht en de manieren die jij aanhaalt zijn niet mijn voorkeuren;)
@ Sinnerz: Er zijn miljoenen vrouwen mooier dan ik. Nu zijn vrouwen al snel mooi ( vind ik ), maar ik heb echt geen idee van mijn eigen marktwaarde wat dat betreft.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Iemand die me dierbaar is heeft die ava ooit gemaakt, daarom. En de sig is een woordgrapje die ik ooit in een aangeschoten bui heb verzonnen welke ik bij nader inzien eigenlijk wel heel spitsvondig vond![]()
Maar goed, ik lach ook altijd het hardst om mijn eigen grapjes.
Ik krijg genoeg aandacht en de manieren die jij aanhaalt zijn niet mijn voorkeuren;)
@ Sinnerz: Er zijn miljoenen vrouwen mooier dan ik. Nu zijn vrouwen al snel mooi ( vind ik ), maar ik heb echt geen idee van mijn eigen marktwaarde wat dat betreft.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Iedereen hier post dat, maar hij krijgt hem via PM.
Dus, what?!.
Ze was vast nieuwe gewaagde foto's aan het maken voor je wallpaper.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is ze me gisteravond vergeten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze was vast nieuwe gewaagde foto's aan het maken voor je wallpaper.
quote:
i rest my casequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]best neukbaar? Jij valt van je stoel als je dat zou mogen, ukkie
Welke stoel? Die ligt nu in bed, te fappen op de foto van SHE.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]best neukbaar? Jij valt van je stoel als je dat zou mogen, ukkie
De stoel ligt in bed te fappen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef nightsleeper het volgende:
Welke stoel? Die ligt nu in bed, te fappen op de foto van SHE.
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY VERNEUK MIJN TOPIC NIET!
het gaat hier om SHE
rustig afwachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:04 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!
Waar wachten we nog op danquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!
Vraag dan meteen naaktfotos?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!
Kijk even in TTK naar m'n persoonlijke ego topic voor je dit soort domme dingen blaat.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Vraag dan meteen naaktfotos?![]()
Nee bikini-zodat-ik-lekker-kan-fotoshoppen-want-daar-word-ik-stiekem-veel-geiler-van?
Hoeft niet, is een hobby van me...tijd verspillen enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze gewoon naakt foto's post bespaard jou dat ook weer tijd
Wie wil er nou foto's van Yvonne?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
En jullie slaan Yvonne zomaar even over ?!?ETTERS !
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...
Ik gok dat het komt doordat de meeste mensen werken op een doordeweekse dagquote:
Ik moet een nieuw plaatje voor je makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is ze me gisteravond vergeten
Nou, ik heb onlangs een pic van Yvon gezien waar ik toch wel evenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Wie wil er nou foto's van Yvonne?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
trust me nobody gives a fuck about what you thinkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!
ik zou het dus zeer op prijs stellen als je pas reageerd wanneer je foto's plaatst!
ik kan je wel leren hoe je een knipoog geeft, ipv 2 ogen dichtknijpenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me nobody gives a fuck about what you think
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |