De stoel ligt in bed te fappen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef nightsleeper het volgende:
Welke stoel? Die ligt nu in bed, te fappen op de foto van SHE.
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY VERNEUK MIJN TOPIC NIET!
het gaat hier om SHE
rustig afwachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:04 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
We moeten toch wat hè? Bij gebrek aan plaatjesmateriaal!
Waar wachten we nog op danquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!

Vraag dan meteen naaktfotos?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als SHE een paar bikini foto's van een beetje redelijk formaatzou posten maak ik er zo een 'uitgeklede' versie van, die best nog best wel eens wat overeenkomsten met de werkelijkheid zou kunnen hebben! Met plezier!
Kijk even in TTK naar m'n persoonlijke ego topic voor je dit soort domme dingen blaat.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Vraag dan meteen naaktfotos?![]()
Nee bikini-zodat-ik-lekker-kan-fotoshoppen-want-daar-word-ik-stiekem-veel-geiler-van?
Hoeft niet, is een hobby van me...tijd verspillen enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze gewoon naakt foto's post bespaard jou dat ook weer tijd
Wie wil er nou foto's van Yvonne?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
En jullie slaan Yvonne zomaar even over ?!?ETTERS !
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het topic is al verneukt aangezien SHE zelf amper nog reageert...
Ik gok dat het komt doordat de meeste mensen werken op een doordeweekse dagquote:
Ik moet een nieuw plaatje voor je makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is ze me gisteravond vergeten
Nou, ik heb onlangs een pic van Yvon gezien waar ik toch wel evenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Wie wil er nou foto's van Yvonne?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw plaatje voor je maken
Ik zit tot mijn nek in een verbouwing en alles zit onder de verf en in dozen, maar omdat ik je lief en vooral heeel volhardend vind, ga ik je verzoek nog inwilligen ook.
Nu eerst mijn deurpostjes furfen, voor de moed me in de schoenen zakt.
trust me nobody gives a fuck about what you thinkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer als jij post, denk ik dat dit topic vol zit met foto's!
ik zou het dus zeer op prijs stellen als je pas reageerd wanneer je foto's plaatst!
ik kan je wel leren hoe je een knipoog geeft, ipv 2 ogen dichtknijpenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me nobody gives a fuck about what you think
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |