Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik heb onlangs een pic van Yvon gezien waar ik toch wel even [ afbeelding ] van deed.
Dat mens is in een paar maanden 10 jr jonger geworden. Milfalicious
Hoiquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Die Barra...mijn grootste en enige fan
Ik zal eens kijken wat ik voor je heb liggen. Als je er maar geen smerige dingen mee doet met je cursor ok?
Ik heb ineens ook ontzettend zin in bara trouwens.
idd ik ben ook gewoon geduldig!quote:
ik was nog niet klaar met editten en wijzigen e.d. nu staat er wat er moet staanquote:Op maandag 1 december 2008 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik ben ook gewoon geduldig!
er staat nietsquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar met editten en wijzigen e.d. nu staat er wat er moet staan
quote:Op maandag 1 december 2008 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
jawel hoor....
er staat, bara zat op zondag te fokken!
zolang ze er maar 1 speciaal voor mij maaktquote:Op maandag 1 december 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht dat SHE naaktfoto's ging plaatsen binnenkort (van zichzelf)......
quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef THE_CORE het volgende:
SHE, heb je zin in een Kerst samen met THE_CORE?
![]()
![]()
Alleen hij die zoet is krijgt lekkersquote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben bang dat SHE niet verkrijgbaar is voor kerst... ik had haar al bovenaan mijn lijstje voor sinterklaas en de kerstman gezet
Volgend jaar mag ook.quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben bang dat SHE niet verkrijgbaar is voor kerst... ik had haar al bovenaan mijn lijstje voor sinterklaas en de kerstman gezet
Nog best neukbaar, zeg je dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:44 schreef Jimbo het volgende:
hmm she is nog best neukbaar eigenlijk
in mensentaal, hangtieten?quote:
Nou ja, het kan niet alleen maar aan die fotograaf liggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Die foto's zijn technisch echt slecht zeg, ook zie je er met zo'n look niet echt uit SHE![]()
Door die foto lijk je echt een ontzettend platte kont te hebben en erg futloze hangers. Als ik jou was zou ik niet meer met die fotograaf werken iig
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het kan niet alleen maar aan die fotograaf liggen
Ben jij homo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
post hier dan maar even een foto van je eigen goddelijke lichaam
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef nightsleeper het volgende:
* nightsleeper plaatst hier een subtiele tvp met stiekeme hoop dat SHE de nieuwe ijsmeis wordt!
Ze had een zipje gemaakt met blote foto's voor een vriendje, maar er ging kennelijk iets mis en de foto's kwamen all over fok en internet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef Matchez het volgende:
IJsmeis is van voor mijn tijd denk ik.
Ik hoor er wel veel over in verscheidene topics maar weet eigenlijk niet waar dat over gaat.
Somebody care to explain?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ijsmeis is zo langzamerhand een soort van Chupacabra geworden, iedereen heeft wel een kennis waarvan de broer z'n bowlingpartner iemand op internet kent die de ijsmeis.rar (of was het nou zip) heeft.
Maar elke keer als ik met een zatte kop ernaar google krijg ik alleen verwijzingen naar posts die niet meer bestaan.
Ik krijg haast het idee dat je me niet magquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze rel is geweest en is verleden tijd.
als je het hebt gemist is het jammer voor jou.
nee dat ik het echt niet CF!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik krijg haast het idee dat je me niet mag
ik ben alleen maar historisch bewust.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kopen niet, als ieman hem in de trein laat liggen zal ik hem wel doorbladeren
Als ik zou mogen kiezen om met één van de twee op stap te gaan, zou ijsmeis toch echt mijn voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:22 schreef Viro het volgende:
[..]
SHE > ijsmeis.
SHE hoeft het niet eens te proberen, ijsmeis daarin tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |