Mwoah, da's al verpauperd.quote:
klinkt als een SOAquote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
'Agga en Roffa' klinkt als Bos en Lommer..
Ik zat al te wachten op je postquote:
yakalarsamquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Woon er vlakbij, maar ben er nog elke dag te vinden
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigdquote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op je post
Het zit je niet mee neequote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigd
Roffaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flex komt dan weer uit Damsco.
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:34 schreef flipsen het volgende:
Zelfs Jules Deelder noemt Amsterdam gewoon Amsterdam. En hoe
Ben je eindelijk een keertje grappigquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Juisttttttttttttt![]()
![]()
![]()
Amsterdammers het zijn beste mensen en hebben een goed hart het moet alleen gekookt op hun rug hangen en wel zo laag dat de honden erbij kunnen!
Als je die Amsterdammers moet geloven hadden ze allemaal Joden op zolder nou waar zijn ze dan??
Het geld wordt in Rotterdam verdiend in Den Haag verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
En dat gezeik met die krakers die hebben wij hier niet wij bouwen gewoon huizen![]()
Whahahaha Deelder![]()
![]()
Baasterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?
Hempie.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lange Frans taalgebruikquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
Als van Der Heimatquote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.
Whehehehe zegt een shoarmaboerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef DurumDoner het volgende:
Amsterdam is sowiezo Amsterdam niet meer met al die pauper yuppen en langharige studenten
Ik zie al een hele lijn zwarte truien met Gotische letteropdrukquote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
Als van Der Heimat
of gewoon kort dan !HEIM!
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehehehe zegt een shoarmaboer1!!!!!eiNZeinz!1!1!
Daarom blijft het wel komisch dat je zegt dat Amsterdam, Amsterdam niet is terwijl je zelf buitenlandse roots hebt. Mij maakt het niet uit, maar ga dan niet lopen janken manquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.
en toch is het vreemd. amsterdam is amsterdam niet meer door yuppen, en langharigen... aldus jijquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.
Goed integreren heet dat: net zo hard klagen als de Nederlandersquote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat is wel een new low volgens mij, dat de buitenlanders gaan klagen dat hun stad ten onder gaat aan de nederlanders die er wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Daarom blijft het wel komisch dat je zegt dat Amsterdam, Amsterdam niet is terwijl je zelf buitenlandse roots hebt. Mij maakt het niet uit, maar ga dan niet lopen janken man
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
en toch is het vreemd. amsterdam is amsterdam niet meer door yuppen, en langharigen... aldus jij
maar langharige amsterdammers, of yuppen amstersdammers... zijn nog steeds amsterdammers!
ik zou dan eerder zeggen dat amsterdam amsterdam niet meer is lijkt, omdat je overal hoofddoeken e.d. ziet... net of je op vakantie gaat.....
SIEG HEIM!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie al een hele lijn zwarte truien met Gotische letteropdruk
"ARNHEIMAT"
voor me..
als je er uitziet als een turk maakt dat echt niet uit hoor...quote:
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef DurumDoner het volgende:
Mijn opa was originele gastarbeider, woonde in de Jordaan. Veel Amsterdamser dan mijn familie zul je het niet vaak treffen.
jij begrijpt duidelijk het principe van de noord-zuidlijn niet harriequote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Of de rest van Nederland maar even wil meebetalen aan die falende kutpaupers in Amsterdam.
Daar heb ik al een auto voor en desnoods nog een trein. Dat die grachtenpanden maar allemaal de grond in mogen donderenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
jij begrijpt duidelijk het principe van de noord-zuidlijn niet harrie
die komt er juist zodat jullie verbonden worden met amsterdam en dat jullie kutdorpjes een ecoboost hiervan krijgen, dus betalen kreng!
Volgens mij ben je in de war met de spoorverbreding Amsterdam - Utrecht, achterlijke lijer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
die komt er juist zodat jullie verbonden worden met amsterdam en dat jullie kutdorpjes een ecoboost hiervan krijgen, dus betalen kreng!
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..
dus amsterdamser dan een gastarbeider die er nu woont....
dus hou gewoon je mond
en nogmaals, als je er gewoon uitziet als een turk, denkt men toch dat je allochtoon bent.
Stasjie.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Nielsch het volgende:
Utca, nog zoiets
Het is godverdomme gewoon Utrecht of Utreg of Utereg voor mijn part, maar geen Utca en ook geen U-town!![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:29 schreef bikkeltje2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;
Volgens jouw criteria is een Zweed die 5 jaar in Amsterdam woont, Amsterdamser dan iemand die er geboren is en van de derde generatie puur vanwege uiterlijke kenmerken.
Naast het feit dat je nogal kortzichtig en erg gefrustreerd overkomt, merk ik ook dat je gewoon weg erg dom bent. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je mij niet als Amsterdammer ziet. Riag-patientje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..
dus amsterdamser dan een gastarbeider die er nu woont....
dus hou gewoon je mond
en nogmaals, als je er gewoon uitziet als een turk, denkt men toch dat je allochtoon bent.
daar zijn dze toch voor? grachtenpanden!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar heb ik al een auto voor en desnoods nog een trein. Dat die grachtenpanden maar allemaal de grond in mogen donderen
nee zeeer zeker nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de spoorverbreding Amsterdam - Utrecht, achterlijke lijer.
Zegt iemand die uit Purmerend komtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Rest my f'king case.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;
Volgens jouw criteria is een Zweed die 5 jaar in Amsterdam woont, Amsterdamser dan iemand die er geboren is en van de derde generatie puur vanwege uiterlijke kenmerken.
ik heb helaas nooit gezegt dat ik je niet zie als amsterdammer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Naast het feit dat je nogal kortzichtig en erg gefrustreerd overkomt, merk ik ook dat je gewoon weg erg dom bent. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je mij niet als Amsterdammer ziet. Riag-patientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amsterdam geboren! en daar zit ik nu ook...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit Purmerend komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, dus ook jij hebt die pleurisstad de rug toegekeerd! Heel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
amsterdam geboren! en daar zit ik nu ook...
ik zit er nu ook zei ik geloof ik!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aha, dus ook jij hebt die pleurisstad de rug toegekeerd! Heel goed![]()
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens verplicht en tegen m'n wil in Amsterdam. Daar ga ik ook niet "tof" over lopen doen op een forumquote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit er nu ook zei ik geloof ik!
ik sta ingeschreven voor een koopwoning hier hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens in Amsterdam. Daar ga ik ook niet tof over lopen doen op een forum
Werkquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens in Amsterdam. Daar ga ik ook niet tof over lopen doen op een forum
Best wel trieste reactie Nielsch. Vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap dat het begrip 'werk' voor een derde generatie allochtoon moeilijk te bevatten is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap dat het begrip 'werk' voor een derde generatie allochtoon moeilijk te bevatten is.
ik denk alleen dat jij, en natuurlijk ihvk, de enige serieuze in dit topic zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heerlijk, hoopte al op deze reactie *fap* *fap*
AhhhHAHHHh ga da door, ga dooooooooooorquote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heerlijk, hoopte al op deze reactie *fap* *fap*
Ja uiteraard man.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk alleen dat jij, en natuurlijk ihvk, de enige serieuze in dit topic zijn
oke lees nog 1 keer ons "gesprek" van begin tot einde door....quote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja uiteraard man.
Simpele ziel.
heerlijk man, vooral die op het amstelstation maakt erg lekkere doner!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Schokbreker het volgende:
Ik ga vanavond trouwens döner eten!
Gaan we eens proberenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk man, vooral die op het amstelstation maakt erg lekkere doner!
Zondag ga ik hem proberen! Onderweg naar Ajaxquote:
ik verwacht hier wel een restaurant review van jequote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Zondag ga ik hem proberen! Onderweg naar Ajax
Nou lekker, hele moestuin op je broodje daar.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk man, vooral die op het amstelstation maakt erg lekkere doner!
je bepaald zelf wat er wel of niet op komt...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nou lekker, hele moestuin op je broodje daar.
dan zeg je, maak maar een nieuwe! en dat doet hij dan zonder zeuren (assertief zijn knulletje)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef DurumDoner het volgende:
Dus?
Als je niet een beetje scherp ben daar ligt er echt een moestuin op. "Alles dr'op?" En binnen 1 miliseconde half grasveld op je döner
Eerst je bonnetje halen en dan in de rij gaan staan, nergens kunnen zitten
we zeiken om het zeiken ,das wat andersquote:Op donderdag 27 november 2008 15:53 schreef Nielsch het volgende:
Ga even zeiken om een broodje doner
Is nooit van me opa geweest mongooltje.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
het spijt me dat ik daarbij niet jouw opa's "restaurant" noemde
niet zo boos, allochtoontje!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Is nooit van me opa geweest mongooltje. [ afbeelding ]
Dat gaan we doen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik verwacht hier wel een restaurant review van je
DAMSCOquote:Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef msnk het volgende:
Amsterdam
IHVK je held niveau is gedropt van een 9 tot een 5
ohja; Damsco
Ze zouden afgeschoten moeten worden als ze 5 euro voor een broodje neertellen. Dat neigt naar exclusiviteit.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef fathank het volgende:
Altijd lachen toeristen in shoarmatenten in amsterdam, die worden standaard genaaid zonder dat ze het doorhebben.
En jij komt nooit buiten de stadsgrenzen van Rampsterdam.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:19 schreef fathank het volgende:
En ja, met toeristen bedoel ik ook boertjes uit het zuiden die 1x per jaar met de trein naar de grote stad mogen van pa&ma
Middelbare school nostalgiequote:
Zo laag?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef msnk het volgende:
Amsterdam
IHVK je held niveau is gedropt van een 9 tot een 5
ohja; Damsco
Lol, wie is er dan slim? Ik durf te wedden dat het gemiddelde IQ in Amsterdam hoger is dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Juisttttttttttttt![]()
![]()
![]()
Amsterdammers het zijn beste mensen en hebben een goed hart het moet alleen gekookt op hun rug hangen en wel zo laag dat de honden erbij kunnen!
Als je die Amsterdammers moet geloven hadden ze allemaal Joden op zolder nou waar zijn ze dan??
Het geld wordt in Rotterdam verdiend in Den Haag verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
En dat gezeik met die krakers die hebben wij hier niet wij bouwen gewoon huizen![]()
Whahahaha Deelder![]()
![]()
Inderdaad. Trage besluitvormingen of zelfs idiote ideeën om de stad hipper te maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Amsterdam, ze zeggen dat het is veranderd. Maar Amsterdam is nog net als toen
Jij komt zeker uit Amsterdam?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, wie is er dan slim? Ik durf te wedden dat het gemiddelde IQ in Amsterdam hoger is dan in Rotterdam.
Wat ben jij voor NSBer met je Rotterdams gewonnuhhhhh als die pauper-club uit Amsterdam een keer een wedstrijd wintquote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef damsco het volgende:
Nou een ding staat wel vast. Dat Ajax vandaag heeft gewonnuhhhhhhhhhh![]()
![]()
!!!!!!!!
Heerlijk die afgunst.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:28 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wat ben jij voor NSBer met je Rotterdams gewonnuhhhhh als die pauper-club uit Amsterdam een keer een wedstrijd wint
Nee hoor Ajax heeft gewoon verdient gewonnen en Feyenoord speelde gewoon dramatisch kut.quote:
Dus gewonneuuhhh is rotjeknorsquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax heeft gewoon verdient gewonnen en Feyenoord speelde gewoon dramatisch kut.
Maar om dan Rotterdams te gaan lullen terwijl je Ajax aanmoedigt beetje kansloos!
Zie je al iemand uit Mokum roepen Hey ouweeeee Feyenoord was weer masta vriend
Tja zo lullen we hier , heb in Amsterdam gewoond maar hoorde dat nooit op die manier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus gewonneuuhhh is rotjeknors?
(Ik dacht dat dat gewoon betekende dat die kerel een beetje aangeschoten was)
Ohquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:52 schreef Superfast het volgende:
[..]
Tja zo lullen we hier , heb in Amsterdam gewoond maar hoorde dat nooit op die manier.
Eigenlijk is het gewonne en lope etc maar spreken ze hier uit als gewonnuh .
Opzich kon je in Amsterdam uitstekend uitgaan al schijnt het door het gemeentelijk beleid de laatste jaren ook niet meer te zijn wat het was veel leuke tenten dicht en kroegen moeten eerder de deuren sluitenquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh![]()
Tja ik moet helaas toegeven dat ik ooit 1x in rottrdam ben geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toen is het me niet zo opgevallen eigenlijk
WUaHahAhAHA GOeiUhhhhh!!!~~~~~quote:Op donderdag 27 november 2008 08:10 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, Paupertaal, of Losertaal, of Mislukkelingentaal.
Geniaal doelpunt van Hofland, dat wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax heeft gewoon verdient gewonnen en Feyenoord speelde gewoon dramatisch kut.
Maar om dan Rotterdams te gaan lullen terwijl je Ajax aanmoedigt beetje kansloos!
Zie je al iemand uit Mokum roepen Hey ouweeeee Feyenoord was weer masta vriend
Terwijl ik juist moet kotsen van Amsterdammers die iedereen buiten de gemeentegrenzen 'boeren' noemen. Alleen vanwege het accent.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alsof het "die 020-gasten" ook maar iets kan interesseren dat heel Nederland ze uitkotst.
Ik vind het juist prachtig dat iedereen Ajax en Amsterdam haat
Hij had gerust zijn andere enkel mogen breken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geniaal doelpunt van Hofland, dat wel.
Toch leuk dat het weer een speler van Feyenoord was die de winnende treffer er in schoot.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geniaal doelpunt van Hofland, dat wel.
Kunnen die Rotjenorren niet wat harder werken? Wij hebben geld nodig om leuke dingen te doen! Daar hebben de rotjeknorren toch geen tijd voor, want die moeten werken!quote:Het geld wordt in Rotterdam verdiend in Den Haag verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
Werken voor je geld luie flikkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:11 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Kunnen die Rotjenorren niet wat harder werken? Wij hebben geld nodig om leuke dingen te doen! Daar hebben de rotjeknorren toch geen tijd voor, want die moeten werken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd al fan geweest van leonardo!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef damsco het volgende:
Nou een ding staat wel vast. Dat Ajax vandaag heeft gewonnuhhhhhhhhhh![]()
![]()
!!!!!!!!
Als je haters hebt dan weet je dat je goed bezig bent!quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alsof het "die 020-gasten" ook maar iets kan interesseren dat heel Nederland ze uitkotst.
Ik vind het juist prachtig dat iedereen Ajax en Amsterdam haat
Da vinnik aaltijd zo mooi jochie, aas die boere uit Brabolaon jullie stadsie kome vervuile!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:19 schreef fathank het volgende:
En ja, met toeristen bedoel ik ook boertjes uit het zuiden die 1x per jaar met de trein naar de grote stad mogen van pa&ma
van mij mogen al die boeren gezellig meedoen met koninginnedag hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Da vinnik aaltijd zo mooi jochie, aas die boere uit Brabolaon jullie stadsie kome vervuile!!!![]()
![]()
En d'r 's nog eean reden da 'k mooi vin! Toon namlijk de grote hypocrisie vaan Aamsterdaammers aon, waor! Waan wel keihaar ove de zeik gaon aas die boere me Konginnedaag naor jullie kome, waor, maor ondertusse met Caarnavaal wel met halluf Aamsterdaam nar 't zuide, achterlijke glaadiole paupers
Owja, want nadat ze een boer hebben afgezet geven ze jou iets gratis, tuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
van mij mogen al die boeren gezellig meedoen met koninginnedag hoor
in de shops wordt dan alles gratis voor ons, omdat jullie dubbel betalen!
jij durft iemand niet af te zetten, lekker puhquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:01 schreef Nielsch het volgende:
Zelf ben je waarschijnlijk te laf om iemand af te zetten, dat dan weer wel![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
jij durft iemand niet af te zetten, lekker puh![]()
nou nu ben ik verdrietig hoor
Haat?? Nee joh, ech nie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb namelijk niets dan medelijden met Amsterdammers...
ik ben nog nooit ergens geweest waar ze Amsterdam niet kennenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, jullie kunnen wel allemaal zo trots zijn op Amsterdam, maar internationaal gezien is Amsterdam echt tien keer niks. Dat geldt voor alle Nederlandse steden trouwens.
er druipt haat van je posts, dat zou dan toch juist medeleven moeten zijn als je medelijden hebt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb namelijk niets dan medelijden met Amsterdammers...
Elke keer als ik in het buitenland kom schaam ik me weer als een achterlijke dat ik binnen een straal van 50 km van Amsterdam woon, want het enige waar die buitenlanders Amsterdam van kennen is "HOERUH!!!" en "BLOWUH!!!" Het is maar waar je trots op bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben nog nooit ergens geweest waar ze Amsterdam niet kennen
Sex, drugs & Ajax.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Elke keer als ik in het buitenland kom schaam ik me weer als een achterlijke dat ik binnen een straal van 50 km van Amsterdam woon, want het enige waar die buitenlanders Amsterdam van kennen is "HOERUH!!!" en "BLOWUH!!!" Het is maar waar je trots op bent
Ach, de meeste (volwassen) mensen zien wel in dat het een erg mooie stad is. Maar die stereotypische dingen hoor je wel vaak jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Elke keer als ik in het buitenland kom schaam ik me weer als een achterlijke dat ik binnen een straal van 50 km van Amsterdam woon, want het enige waar die buitenlanders Amsterdam van kennen is "HOERUH!!!" en "BLOWUH!!!" Het is maar waar je trots op bent
Tuurlijk, de architectuur is voor een gedeelte wel mooi. Zoals het Amrath Hotel. Verder jammer van alle lelijke neon-reclames, junks, kraakpanden, dealers en mensen die er wonenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, de meeste (volwassen) mensen zien wel in dat het een erg mooie stad is. Maar die stereotypische dingen hoor je wel vaak ja
ik kom regelmatig mensen tegen die amsterdam prijzen om de musea e.d....quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en die hebben we alleen in amsterdam.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:19 schreef Nielsch het volgende:
Verder jammer van alle lelijke neon-reclames, junks, kraakpanden, dealers en mensen die er wonen
Voor iemand die niet weet waar Amsterdam ligt, denk je er wel verdomd veel vanaf te weten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, de architectuur is voor een gedeelte wel mooi. Zoals het Amrath Hotel. Verder jammer van alle lelijke neon-reclames, junks, kraakpanden, dealers en mensen die er wonen
Ah, ik dacht dat er in jouw opinie naast Amsterdam geen andere grote steden waren in Nederland...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
en die hebben we alleen in amsterdam.
gelukkig niet in elke grote stad in nederland...
Tsja, die mensen kwam ik tot enkele jaren geleden ook tegen, maar de laatste jaren schijnen de musea in Amsterdam nogal dicht te zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom regelmatig mensen tegen die amsterdam prijzen om de musea e.d....
kijk, en van daaruit komt dus de haat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er in jouw opinie naast Amsterdam geen andere grote steden waren in Nederland...
dat ze jou niet naar binnen laten betekent niet dat ze gesloten zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, die mensen kwam ik tot enkele jaren geleden ook tegen, maar de laatste jaren schijnen de musea in Amsterdam nogal dicht te zijn
Nee hoor,quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
en nu komt er een reactie in de trant van, alsof ik een amsterdammer zou willen kennen
wat moet die amsterdammer in dat boerendorp?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor,
M'n beste vriend komt uit Amsterdam, dus we voeren regelmatig het 'Amsterdam vs. Utreg' spelletje. Hij komt vanavond trouwens bij ons eten, samen met z'n vriendin (ook uit Amsterdam).
ervaren hoe een leuke stad eruit zietquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat moet die amsterdammer in dat boerendorp?
een leuke stad is waardeloos vergeleken bij een grootmacht als amsterdamquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ervaren hoe een leuke stad eruit ziet
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
amsterdam is waardeloos vergeleken bij een grootmacht als amsterdam londen
ja echt equote:
wordt er tenminste niet met bier gegooit op de terrasjes!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Ripley het volgende:
Amsterdam![]()
Laat die boeren Amsterdam maar lekker niks vinden, des te meer blijft er te genieten over voor ons Amsterdammers
Ik heb een keer een kopstoot (en dus een gebroken neus) gekregen van zo'n vriojgezellenfeest uit Urk of Oss of zoquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wordt er tenminste niet met bier gegooit op de terrasjes!
Langs die "mooie" slotengrachten zeker?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wordt er tenminste niet met bier gegooit op de terrasjes!
nee langs de trambaan!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Langs die "mooie" slotengrachten zeker?
aan de andere kant, als je tegen zo iemand aanloopt en jouw drinken gaat in zijn geheel over diegene heen, dan hoor je ze ook niet klagenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kopstoot (en dus een gebroken neus) gekregen van zo'n vriojgezellenfeest uit Urk of Oss of zo
Als die provincialen wegblijven kun je gewoon rondlopen zonder iemand omver te stotenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
aan de andere kant, als je tegen zo iemand aanloopt en jouw drinken gaat in zijn geheel over diegene heen, dan hoor je ze ook niet klagen
ach ik ben met carnaval ook in het zuiden te vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als die provincialen wegblijven kun je gewoon rondlopen zonder iemand omver te stoten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ach ik ben met carnaval ook in het zuiden te vinden
Een keer geprobeerd. Toen werd ik uitgescholden voor een arrogant wijf van boven de rivieren omdat ik gewoon echt niet verstond wat iemand zij door zijn limburgse accentquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en weer verder zuipen is ook een oplossing...quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd. Toen werd ik uitgescholden voor een arrogant wijf van boven de rivieren omdat ik gewoon echt niet verstond wat iemand zij door zijn limburgse accent
Lul dan normaal ABN
Dan vind ik het risico om besprongen te worden door een dronken Limbo/brabo weer wat grootquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en weer verder zuipen is ook een oplossing...
zal ik em ff in je reet douwen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en weer verder zuipen is ook een oplossing...
dat dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan vind ik het risico om besprongen te worden door een dronken Limbo/brabo weer wat groot
Haha. Ten eerste gaat het daar niet over. Ten tweede is het gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, jullie kunnen wel allemaal zo trots zijn op Amsterdam, maar internationaal gezien is Amsterdam echt tien keer niks. Dat geldt voor alle Nederlandse steden trouwens.
Lol. Iedereen buiten Amsterdam boeren noemen is ook erg kansloos. Alsof boeren een scheldwoord zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Ripley het volgende:
Amsterdam![]()
Laat die boeren Amsterdam maar lekker niks vinden, des te meer blijft er te genieten over voor ons Amsterdammers
quote:Op maandag 1 december 2008 03:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
damscoKali-Mist1?
dat toch die kutuser?????
[ afbeelding ]
quote:
Hé bij mij is het net andersom.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook altijd gelijk die asociatie met Ajax vind ik vreemd. Ik heb ook een hekel aan Ajax, maar vind Amsterdam een prachtige stad.
Kom je soms uit Limburg? je hebt van die akelige lange tenen. Wel uitdelen, maar incasseren, ho maar!quote:Op maandag 1 december 2008 04:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh wat ben jij schattig, en wat kan jij goed met de knopjes omgaan....wat goed zeg van jou, als je nou heeeeel goed je best doet de volgende keer, geeft de juf je een plaatje in je schriftje ok???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Vooral als ze uit Limboland komen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Laton het volgende:
mensen die trots zijn op de plek waar ze wonen
Jij hebt gewoon geen reden om trots te zijn op jouw kutdorp.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Laton het volgende:
mensen die trots zijn op de plek waar ze wonen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. Iedereen buiten Amsterdam boeren noemen is ook erg kansloos. Alsof boeren een scheldwoord zou moeten zijn?
Leg het ze even uit, in de Bijlmer Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef DurumDoner het volgende:
Amsterdam is sowiezo Amsterdam niet meer met al die pauper yuppen en langharige studenten
Doen jullie dat wel in Amsterdam dan? Die praten ook geen ABN.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd. Toen werd ik uitgescholden voor een arrogant wijf van boven de rivieren omdat ik gewoon echt niet verstond wat iemand zij door zijn limburgse accent
Lul dan normaal ABN
Blijf dan ook lekker daarquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Liever tussen de stront dan de kak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Ripley het volgende:
Amsterdam![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doen jullie dat wel in Amsterdam dan? Die praten ook geen ABN.
[..]
Blijf dan ook lekker daar![]()
[..]
Liever tussen de stront dan de kak.
Mattie, betoeld zeker Bronx en Lommer. REPRESENT!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
'Agga en Roffa' klinkt als Bos en Lommer..
NUL EEN VIJFFFFFFFFF!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 27 november 2008 01:05 schreef Agiath het volgende:
Greetz uit DEFFOE NUL EEN VIJF MOTHEFOKKER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |