Mwoah, da's al verpauperd.quote:
klinkt als een SOAquote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
'Agga en Roffa' klinkt als Bos en Lommer..
Ik zat al te wachten op je postquote:
yakalarsamquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Woon er vlakbij, maar ben er nog elke dag te vinden
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigdquote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op je post
Het zit je niet mee neequote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigd
Roffaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flex komt dan weer uit Damsco.
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:34 schreef flipsen het volgende:
Zelfs Jules Deelder noemt Amsterdam gewoon Amsterdam. En hoe
Ben je eindelijk een keertje grappigquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Juisttttttttttttt![]()
![]()
![]()
Amsterdammers het zijn beste mensen en hebben een goed hart het moet alleen gekookt op hun rug hangen en wel zo laag dat de honden erbij kunnen!
Als je die Amsterdammers moet geloven hadden ze allemaal Joden op zolder nou waar zijn ze dan??
Het geld wordt in Rotterdam verdiend in Den Haag verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
En dat gezeik met die krakers die hebben wij hier niet wij bouwen gewoon huizen![]()
Whahahaha Deelder![]()
![]()
Baasterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?
Hempie.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lange Frans taalgebruikquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
Als van Der Heimatquote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |