Mwoah, da's al verpauperd.quote:
klinkt als een SOAquote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
'Agga en Roffa' klinkt als Bos en Lommer..
Ik zat al te wachten op je postquote:
yakalarsamquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Woon er vlakbij, maar ben er nog elke dag te vinden
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigdquote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op je post
Het zit je niet mee neequote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een gehaat, eerst wordt er een slowchat reeks aan mij besteed vanavond, nu wordt er weer de term damsco beledigd
Roffaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flex komt dan weer uit Damsco.
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:34 schreef flipsen het volgende:
Zelfs Jules Deelder noemt Amsterdam gewoon Amsterdam. En hoe
Ben je eindelijk een keertje grappigquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Juisttttttttttttt![]()
![]()
![]()
Amsterdammers het zijn beste mensen en hebben een goed hart het moet alleen gekookt op hun rug hangen en wel zo laag dat de honden erbij kunnen!
Als je die Amsterdammers moet geloven hadden ze allemaal Joden op zolder nou waar zijn ze dan??
Het geld wordt in Rotterdam verdiend in Den Haag verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
En dat gezeik met die krakers die hebben wij hier niet wij bouwen gewoon huizen![]()
Whahahaha Deelder![]()
![]()
Baasterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft Arnhem ook zo'n pimpnaam eig'k?
Hempie.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lange Frans taalgebruikquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
Of nog erger, vaak door petjesdragers: masterdam!
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
Als van Der Heimatquote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"ARNHEIM", en dan wel in van die Duits Gotische letters.
Whehehehe zegt een shoarmaboerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef DurumDoner het volgende:
Amsterdam is sowiezo Amsterdam niet meer met al die pauper yuppen en langharige studenten
Ik zie al een hele lijn zwarte truien met Gotische letteropdrukquote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
Als van Der Heimat
of gewoon kort dan !HEIM!
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehehehe zegt een shoarmaboer1!!!!!eiNZeinz!1!1!
Daarom blijft het wel komisch dat je zegt dat Amsterdam, Amsterdam niet is terwijl je zelf buitenlandse roots hebt. Mij maakt het niet uit, maar ga dan niet lopen janken manquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.
en toch is het vreemd. amsterdam is amsterdam niet meer door yuppen, en langharigen... aldus jijquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ben 3e generatie van onze familie hier in Amsterdam vriend.
Goed integreren heet dat: net zo hard klagen als de Nederlandersquote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat is wel een new low volgens mij, dat de buitenlanders gaan klagen dat hun stad ten onder gaat aan de nederlanders die er wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Daarom blijft het wel komisch dat je zegt dat Amsterdam, Amsterdam niet is terwijl je zelf buitenlandse roots hebt. Mij maakt het niet uit, maar ga dan niet lopen janken man
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
en toch is het vreemd. amsterdam is amsterdam niet meer door yuppen, en langharigen... aldus jij
maar langharige amsterdammers, of yuppen amstersdammers... zijn nog steeds amsterdammers!
ik zou dan eerder zeggen dat amsterdam amsterdam niet meer is lijkt, omdat je overal hoofddoeken e.d. ziet... net of je op vakantie gaat.....
SIEG HEIM!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie al een hele lijn zwarte truien met Gotische letteropdruk
"ARNHEIMAT"
voor me..
als je er uitziet als een turk maakt dat echt niet uit hoor...quote:
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef DurumDoner het volgende:
Mijn opa was originele gastarbeider, woonde in de Jordaan. Veel Amsterdamser dan mijn familie zul je het niet vaak treffen.
jij begrijpt duidelijk het principe van de noord-zuidlijn niet harriequote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Of de rest van Nederland maar even wil meebetalen aan die falende kutpaupers in Amsterdam.
Daar heb ik al een auto voor en desnoods nog een trein. Dat die grachtenpanden maar allemaal de grond in mogen donderenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
jij begrijpt duidelijk het principe van de noord-zuidlijn niet harrie
die komt er juist zodat jullie verbonden worden met amsterdam en dat jullie kutdorpjes een ecoboost hiervan krijgen, dus betalen kreng!
Volgens mij ben je in de war met de spoorverbreding Amsterdam - Utrecht, achterlijke lijer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
die komt er juist zodat jullie verbonden worden met amsterdam en dat jullie kutdorpjes een ecoboost hiervan krijgen, dus betalen kreng!
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..
dus amsterdamser dan een gastarbeider die er nu woont....
dus hou gewoon je mond
en nogmaals, als je er gewoon uitziet als een turk, denkt men toch dat je allochtoon bent.
Stasjie.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Nielsch het volgende:
Utca, nog zoiets
Het is godverdomme gewoon Utrecht of Utreg of Utereg voor mijn part, maar geen Utca en ook geen U-town!![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:29 schreef bikkeltje2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;
Volgens jouw criteria is een Zweed die 5 jaar in Amsterdam woont, Amsterdamser dan iemand die er geboren is en van de derde generatie puur vanwege uiterlijke kenmerken.
Naast het feit dat je nogal kortzichtig en erg gefrustreerd overkomt, merk ik ook dat je gewoon weg erg dom bent. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je mij niet als Amsterdammer ziet. Riag-patientje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
en die langharige student? zijn opa was waarschijnlijk een echte amsterdammer..
dus amsterdamser dan een gastarbeider die er nu woont....
dus hou gewoon je mond
en nogmaals, als je er gewoon uitziet als een turk, denkt men toch dat je allochtoon bent.
daar zijn dze toch voor? grachtenpanden!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar heb ik al een auto voor en desnoods nog een trein. Dat die grachtenpanden maar allemaal de grond in mogen donderen
nee zeeer zeker nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de spoorverbreding Amsterdam - Utrecht, achterlijke lijer.
Zegt iemand die uit Purmerend komtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Rest my f'king case.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat "men" denkt trouwens.;
Volgens jouw criteria is een Zweed die 5 jaar in Amsterdam woont, Amsterdamser dan iemand die er geboren is en van de derde generatie puur vanwege uiterlijke kenmerken.
ik heb helaas nooit gezegt dat ik je niet zie als amsterdammer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Naast het feit dat je nogal kortzichtig en erg gefrustreerd overkomt, merk ik ook dat je gewoon weg erg dom bent. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je mij niet als Amsterdammer ziet. Riag-patientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amsterdam geboren! en daar zit ik nu ook...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit Purmerend komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, dus ook jij hebt die pleurisstad de rug toegekeerd! Heel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
amsterdam geboren! en daar zit ik nu ook...
ik zit er nu ook zei ik geloof ik!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aha, dus ook jij hebt die pleurisstad de rug toegekeerd! Heel goed![]()
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens verplicht en tegen m'n wil in Amsterdam. Daar ga ik ook niet "tof" over lopen doen op een forumquote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit er nu ook zei ik geloof ik!
ik sta ingeschreven voor een koopwoning hier hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens in Amsterdam. Daar ga ik ook niet tof over lopen doen op een forum
Werkquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Boeiend, ik zit voor m'n werk ook wel eens in Amsterdam. Daar ga ik ook niet tof over lopen doen op een forum
Best wel trieste reactie Nielsch. Vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap dat het begrip 'werk' voor een derde generatie allochtoon moeilijk te bevatten is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap dat het begrip 'werk' voor een derde generatie allochtoon moeilijk te bevatten is.
ik denk alleen dat jij, en natuurlijk ihvk, de enige serieuze in dit topic zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heerlijk, hoopte al op deze reactie *fap* *fap*
AhhhHAHHHh ga da door, ga dooooooooooorquote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heerlijk, hoopte al op deze reactie *fap* *fap*
Ja uiteraard man.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk alleen dat jij, en natuurlijk ihvk, de enige serieuze in dit topic zijn
oke lees nog 1 keer ons "gesprek" van begin tot einde door....quote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja uiteraard man.
Simpele ziel.
heerlijk man, vooral die op het amstelstation maakt erg lekkere doner!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Schokbreker het volgende:
Ik ga vanavond trouwens döner eten!
Gaan we eens proberenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk man, vooral die op het amstelstation maakt erg lekkere doner!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |