SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
Tsja, ik vind het eerlijk gezegt wel erg komisch, deze blok-crisisquote:Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef Finch het volgende:
[..]
shit ik trap er nog in ook..
gewoon cynish.. (of hoe je dat ook schrijft.. lekker belangrijk nu het blok zo kut afloopt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tsja
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Tabloid het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
SPOILER
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef Finch het volgende:
[..]Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tsja
kan niet anders inderdaad..quote:Op woensdag 26 november 2008 22:03 schreef happyme28 het volgende:
Afgesproken werk
Niet op deze manier wat mij betreft... dat je door zo'n 'onafhankelijke makelaar' je prijs kan verliezenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:03 schreef Hapertje het volgende:
En nu dus wel ... het lijkt wel of er een script voor is geschreven! Wel terechte winnaars!
Fijn dat Jeroen en Floortje op hun bek zijn gegaan!
laat maar, deze loopt beterquote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het Blok #7 - er geld op toe leggen...
Tabloid sloot, dus opent. Deze dusquote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het Blok #7 - er geld op toe leggen...
idd, erg kouwe does zoquote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
idd, nabeschouwing is best op z'n plaats
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef Tabloid het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg jouw spoilers niet open
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Volgens mij zou dat ook nog wel kunnen ook. Op de veiling had men het kunnen berekenen, want men wist de startwaarde en het budget van de koppels. Toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef Angelof9 het volgende:
Het lijkt toch bijna doorgestoken kaart.
Echt he. Wat een KUTfinale. Sorry hoor... Dit is toch niet leuk meer. Idd met die bizar hoge startwaardes en die verschrikkelijke Petra & Fritsquote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Afknapper, echt ontzettend![]()
Ik weet niet of ik volgend jaar nog wel wil kijken.. Behalve als er leuke koppels zijn dan, maar toch, dan hou ik deze finale in m'n achterhoofd
startwaarde niet volgens mij....quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat ook nog wel kunnen ook. Op de veiling had men het kunnen berekenen, want men wist de startwaarde en het budget van de koppels. Toch?
En daar komt dan ook bij de vele reclames en het weinige klussen...quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Wat een KUTfinale. Sorry hoor... Dit is toch niet leuk meer. Idd met die bizar hoge startwaardes en die verschrikkelijke Petra & Frits![]()
Stond dat niet al op funda een of 2 weken terug?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
startwaarde niet volgens mij....
Nou een beetje makelaar kan een gok doen, dan kan je redelijk in de buurt komen..quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
startwaarde niet volgens mij....
Inderdaad.. En deze aflevering al helemaal, met idd niet eens een reactie achteraf of wat dan ook, gewoon winnaar en einde. Klaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En daar komt dan ook bij de vele reclames en het weinige klussen...
Ik dacht dat die bedragen 350k+ waren.. dus absoluut niet in de buurt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Stond dat niet al op funda een of 2 weken terug?
Klopt, maar... dan zou ik niet op 350 euro van mijn gegokte waarde af gaan zitten..quote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef Finch het volgende:
[..]
Nou een beetje makelaar kan een gok doen, dan kan je redelijk in de buurt komen..
http://www.mva.nl/veiling/quote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
Idd, ik heb niet eens gehoord op hoeveel werd gemijnd door dat gejuich.
quote:# nr. 1: 1E HUGO DE GROOTSTRAAT 14 I (HET BLOK), AMSTERDAM (V), dir.makelaar: SANDER LOKHOFF (Urban Makelaars, tel. 0900-04070407) ¤ 240.000,--.
# nr. 2: 1E HUGO DE GROOTSTRAAT 14 II (HET BLOK) AMSTERDAM (V), dir.makelaar: V. KINNEGING (Kinneging & Heijer Makelaardij, tel. 5893010) ¤ 260.000,--.
# nr. 3: 1E HUGO DE GROOTSTRAAT 14 III (HET BLOK) AMSTERDAM (V), dir.makelaar: SVEN HEINEN (Smit & Heinen makelaars, tel. 6727074) ¤ 260.000,--.
# nr. 4: 1E HUGO DE GROOTSTRAAT 14 IV (HET BLOK) AMSTERDAM (V), dir.makelaar: MATTHIJS BLEIJ (Bleij & Ploeger Makelaardij, tel. 3580580) ¤ 215.350,--.
Dat wordt ook te pas en te onpas gebruikt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Tabloid sloot, dus opent. Deze dus
Wel cool als er dan een échte recessie is...quote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, voordat dit draadje langzaam doodbloed: Het was gezellig!
Doei, doei![]()
![]()
![]()
(Volgend jaar weer?)
Volgend jaar weer.. het was een eer!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, voordat dit draadje langzaam doodbloed: Het was gezellig!
Doei, doei![]()
![]()
![]()
(Volgend jaar weer?)
Ik vind het wel een mooie ongeschreven regel eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 22:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat wordt ook te pas en te onpas gebruikt.
Maar mij maakt het verder niet uit hoor.
Idd daar is onze huidige recessie waarschijnlijk nog niks bijquote:Op woensdag 26 november 2008 22:15 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
Wel cool als er dan een échte recessie is...
Het blok deel 500: Wie haalt dit jaar het minst verlies?!
Stiekem vind ik dit nog best een goede theorie... Maar zou wel echt heel suf zijn!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
Zou de startwaarde van P&F gefaked zijn zodat ze toch wonnen?
Dat vond ik nou ook ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef k_man het volgende:
Bizar dat die boerenhut van Y&K evenveel opleverde als dat hippe appartement van F&J.
Inderdaad.. Dat vond ik ook al zo bizar. Of die kopers denken dat ze al dat sloophout eruit gooien en dat het dan mooi wordt. Maar dan nog. Het appartement van F&J is idd veel meer in Amsterdamse stijl gemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef k_man het volgende:
Bizar dat die boerenhut van Y&K evenveel opleverde als dat hippe appartement van F&J.
Misschien willen mensen toch hun eigen stijl toevoegen en doen ze de meubels sowieso weg. K&J hebben wel de grootste woonkamer en hebben zeker heel precies geklust.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef k_man het volgende:
Goed, de meubels flikker je er zo uit, maar dan zit je nog met die houtlook keuken en die badkamer was ook niet veel soeps.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien willen mensen toch hun eigen stijl toevoegen en doen ze de meubels sowieso weg. K&J hebben wel de grootste woonkamer en hebben zeker heel precies geklust.
Ja, da's handig als je een appartementje hebt op de zoveelste verdieping van een oud pand...quote:Op woensdag 26 november 2008 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik blijf het sowieso absurd vinden dat voor een hok met kartonnen wandjes zoveel moet worden neergeteld.
Als ik ooit verbouw doe ik 't meteen goed. Met bakstenen dus.
Hoeft geen enkel probleem te zijn, dan moet iedereen maar dezelfde indeling maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, da's handig in als je een appartementje hebt op de zoveelste verdieping van een oud pand...
Inderdaad, een enorme afknapper.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Afknapper, echt ontzettend![]()
Ik weet niet of ik volgend jaar nog wel wil kijken.. Behalve als er leuke koppels zijn dan, maar toch, dan hou ik deze finale in m'n achterhoofd
Geen centje pijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:07 schreef Petra76 het volgende:
...en voor hoeveel gaat Net 5 nu het schip in?
Iedereen behalve Jeroen en Floortje had een hekel aan Jeroen en Floortje.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Redux het volgende:
Waarom terecht? Ik vind ze juist niet terecht. Ze hebben zich van hun slechte kant laten zien door constant jeroen en floortje naar beneden te halen. Sportief zijn ze wat dat betreft niet. Eerder zeikerds![]()
Iedereen heeft er geen verstand van.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iedereen behalve Jeroen en Floortje had een hekel aan Jeroen en Floortje.
Wat doet hun gedrag er nou toe? Ze zijn de terechte winnaars omdat ze hun appartement het mooist hebben verbouwd.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Redux het volgende:
Waarom terecht? Ik vind ze juist niet terecht. Ze hebben zich van hun slechte kant laten zien door constant jeroen en floortje naar beneden te halen. Sportief zijn ze wat dat betreft niet. Eerder zeikerds![]()
Dat is een mening. Qua appartement is het ook haast niet te vergelijken omdat het 4e appartement zo anders is dan de rest.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:41 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat doet hun gedrag er nou toe? Ze zijn de terechte winnaars omdat ze hun appartement het mooist hebben verbouwd.
Het viel me al op dat de appartementen allemaal doorquote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Stansfield het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Resultaat/Default.aspx?typ=fnk&fnpl=Amsterdam&sn=Eerste+Hugo+de+Grootstraat&fnkv=0&er=0&ut=False
De bovenste is al verkocht denk ik.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:15 schreef k_man het volgende:
Is trouwens nog na te gaan welke makelaatrs de klussers zelf ingeschakeld hadden? Het zou wel extra zuur zijn als dat dezelfde zijn als die het appartement gekocht hebben. Heb je je daar 11 weken uit de naad gewerkt zonder er een cent mee te verdienen, maar gaat je makelaar er met ¤ 40k vandoor.
Ze hebben bijna alle opleveringen gewonnen, ik denk dat dat ook wel iets zegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is een mening. Qua appartement is het ook haast niet te vergelijken omdat het 4e appartement zo anders is dan de rest.
Ja, en weet je waarom? Omdat 'iedereen' in de eigen verhaaltjes gingen geloven. Ze wisten niet hoe jeroen en floortje er financieel voor stonden maar vulden zaken toch negatief in. Als je je zover laat gaan zoals petra en frits zich lieten gaan, dan ben je wat mij betreft uit gradatie. Dan maar kiezen voor jeroen en floortje die ik ook nog leuk samen vond. Ik vond hun tenminste oprecht overkomen en niet achterbaks zoals frist. Daarnaast vond ik hun appartement het mooist.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen behalve Jeroen en Floortje had een hekel aan Jeroen en Floortje.
lol het mooist? De keuken is misschien mooi jah, maar die woonkamer? Probeer jij er maar eens een lekkere bank in kwijt te raken. Je hebt te maken met een woonkamer met VAST meubilair. Alsof je in een oostblok blokhut gaat wonen, zo komt dat bij mij over. Comfort 0,0.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:41 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat doet hun gedrag er nou toe? Ze zijn de terechte winnaars omdat ze hun appartement het mooist hebben verbouwd.
Die makelaars kopen het voor hun klanten. Zij bieden alleen als zij een geinteresseerde partij vertegenwoordigen. Het probleem van het blok is dat het wel op zo'n veiling verkocht moet worden, omdat ze een winnaar moeten hebben. Normaal gesproken wacht je totdat je het gaat verkopen totdat je een acceptabel bod krijgt. Nu moet het op dat moment ook echt verjocht worden, daarmee zal je nooit de hoogste prijs krijgen en zeker nu niet.quote:Het viel me al op dat de appartementen allemaal doormakelaars
gekocht zijn. Dat is het nadeel van zo'n veiling; er komen bijna alleen professionals die er ook weer winst op moeten maken.
Als dat zo was hadden ze de appartementen niet meteen de volgende dag op Funds hoeven te gooien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:24 schreef Ja_hoor het volgende:
Die makelaars kopen het voor hun klanten. Zij bieden alleen als zij een geinteresseerde partij vertegenwoordigen.
Temzij het van tevoren zo bedisseld is. Wat bij de makelaarsscene in Amsterdam niet eens zo erg onwaarschijnlijk is.quote:Als het daadwerkelijk zo'n interessante investering zou zijn, waar je op deze manier ¤40.000 kan verdienen, waren die professionele partijen echt wel hoger gegaan.
Anderzijds, zij gebruiken dit programma natuurlijk voor pr-doeleinden, geld verdienen aan de opdracht zelf is in dit geval 'n ietsiepietsie minder belangrijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef k_man het volgende:
Temzij het van tevoren zo bedisseld is. Wat bij de makelaarsscene in Amsterdam niet eens zo erg onwaarschijnlijk is.
Even antwoord geven op mijn eigen vraag:quote:Op donderdag 27 november 2008 12:15 schreef k_man het volgende:
Is trouwens nog na te gaan welke makelaatrs de klussers zelf ingeschakeld hadden? Het zou wel extra zuur zijn als dat dezelfde zijn als die het appartement gekocht hebben. Heb je je daar 11 weken uit de naad gewerkt zonder er een cent mee te verdienen, maar gaat je makelaar er met ¤ 40k vandoor.
Nou ik vond Floor en Jeroen arrogante verwende kakkers en daarbij weet je ook niet wat er allemaal buiten de camera;s heeft afgespeeld. Het zal niet voor niks zijn dat iedereen een tyfushekel aan hun had....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, en weet je waarom? Omdat 'iedereen' in de eigen verhaaltjes gingen geloven. Ze wisten niet hoe jeroen en floortje er financieel voor stonden maar vulden zaken toch negatief in. Als je je zover laat gaan zoals petra en frits zich lieten gaan, dan ben je wat mij betreft uit gradatie. Dan maar kiezen voor jeroen en floortje die ik ook nog leuk samen vond. Ik vond hun tenminste oprecht overkomen en niet achterbaks zoals frist. Daarnaast vond ik hun appartement het mooist.
De advertentie op Funda van appartement 1 is nog de oude advertentie van de veiling; die andere 2 advertenties zijn wel nieuw.quote:[b]Op vrijdag 28 november 2008 00:51 schreef k_man het volgende:[
Alleen bij appartement 1 is het dus zo dat de door de bewoners ingeschakelde makelaar er met de winst vandoor gaat, terwijl de klussers er geen cent aan verdienen.
Ja, dat heb ik ook. Ik had ook niemand dit jaar die ik gewoon helemaal geen geld gunde. Jeroen en Floortje waren nu niet bepaald sociaal, maar ze hebben wél keihard gewerkt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:22 schreef doeka het volgende:
Ik krijg er wel een beetje een nare smaak van in de mond; ik had graag alle deelnemers met geld naar huis willen zien gaan; ze hebben zich allemaal uit de naad gewerkt.
Nee, je weet het inderdaad niet, maar toch denk jij dat ook te weten, want je geeft blijkbaar frits en petra het recht om zo te doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:59 schreef Manu82 het volgende:
Nou ik vond Floor en Jeroen arrogante verwende kakkers en daarbij weet je ook niet wat er allemaal buiten de camera;s heeft afgespeeld. Het zal niet voor niks zijn dat iedereen een tyfushekel aan hun had....
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef FireFoz het volgende:
ik vind eigenlijk dat de startwaarde gewoon de startwaarde van de bouwval moet zijn, en dan verdeeld naar verhouding, plus het budget dat ze hebben, en dat dit van te voren bij de keuze van het appartement al bekend moet zijn.
dit slaat echt nergens op, lekker makkelijk verdienen voor net 5 ook zo. ze hadden er net zo goed 5 ton startwaarde van kunnen maken.
en taxeren achteraf? dat slaat helemaal nergens op. een taxatie is markt-comfort, dus wat heb je daar nou aanik vraag me echt af hoe ze nou aan die startwaarden komen...
die meerwaarde moet je jusit zelf kunnen creeeren door er iets vets van te maken, degene die dat het beste kan moet winnen.
dus inkoop prijs + budget = startwaarde lijkt mij.
Jij hebt ook maar met een hele beperkte blik naar het programma gekeken: niet willen zien dat F&J zwaar achterbaks bezig waren en dan klagen als de andere stellen hen een koekje van eigen deeg teruggaven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, je weet het inderdaad niet, maar toch denk jij dat ook te weten, want je geeft blijkbaar frits en petra het recht om zo te doen.
Jeroen en Floortje zijn misschien kakkers, maar ze zijn niet achterbaks zoals frits en petra dat wel waren.
In het begin waren iedereen behalve jeroen en floortje bij mij favoriet, omdat ik iedereen behalve jeroen en floortje gewoon nuchtere mensen vond, tot het gezeik van frits en petra over jeroen en floortje begon. Daarnaast vond ik het gewoon leuk om te zien hoe jeroen en floortje met die situatie om gingen, met humor. Dat spreekt mij persoonlijk stukken meer aan dan achterbaks gelul zoals van frits en petra.
Vooral die petra, wat een zeikwijf. Hoewel ik niet weet wie erger is, frits of petra.
Het begon met het inzetten van de 'jokers' tegen jeroen en floortje, die ingezet werden omdat jeroen en floortje altijd sneller hun kamers klaarhadden dan anderen. Maar zelfs met de joker-inzet hadden ze hun kamers eerder klaar. Vanaf dat moment ontspoorde het tussen vooral frits en petra en jeroen en floortje waarbij frits en petra alles van jeroen en floortje aangrepen om ze naar beneden te halen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar met een hele beperkte blik naar het programma gekeken: niet willen zien dat F&J zwaar achterbaks bezig waren en dan klagen als de andere stellen hen een koekje van eigen deeg teruggaven.
Iets met: pan, ketel en zwart zien....
Maar het gelul was er, en de meningen werden toegelicht waarbij je kon zien hoe de verschillende personen over elkaar dachten. En hoe de personen die aangaven hoe ze over de anderen dachten sloot aan bij het gekibbel. Waarbij het mij in ieder geval steeds opviel dat frits en petra alles aangrepen om jeroen en floortje naar beneden te halen, omdat ze alles steeds eerder af hadden. En dat konden ze niet geloven en dat gingen ze negatief invullen. Het toppunt was de opmerking van frits over de konijn van floortje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef doeka het volgende:
Bovendien krijgen wij als kijkers alleen maar te zien wat de programmamakers ons willen laten zien.
Het leek alsof de 2 bovenste verdiepingen echt niets anders deden dan klagen over de benedenburen, dat kan ik me nauwelijks voorstellen. We kregen weinig geklus te zien en verder alleen maar gelul.
Kennelijk toch wel.quote:
Sjonge, ben je zo beperkt dat je familie van hun moet zijn wil je aan hun kant staan?quote:Op zondag 30 november 2008 10:00 schreef Manu82 het volgende:
Ben je familie ofzo van Jeroen en Floortje
Ze kregen allemaal een geldboete in aflevering 6, maar frits en petra vonden gewoon dat jeroen en floortje te snel gingen en gaven 2x een tijdstraf. Daarbovenop zaten frits en petra constant te roddelen over hoe jeroen en floortje toch zo snel konden zijn. Ze bleven achterbaks lullen.quote:Op zondag 30 november 2008 10:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel.
Ze kregen geen straf omdat ze zo snel klaar waren, maar omdat ze de regels overtraden. Dat de anderen die straf ook daadwerkelijk oplegden kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Andersom hadden F&J dat ongetwijfeld ook gedaan. Hoort gewoon bij het spel. Dus om dan vervolgens als wraak extra lage beoordelingen te geven is een beetje flauw. Daarop volgde weer achterbakse toestanden van de anderen. Etc, etc. Dus volgens mij valt alle partijen wel in meer of mindere mate iets te verwijten, in dit conflct.
Ik ben het helemaal eens met Redux.quote:Op zondag 30 november 2008 09:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar het gelul was er, en de meningen werden toegelicht waarbij je kon zien hoe de verschillende personen over elkaar dachten. En hoe de personen die aangaven hoe ze over de anderen dachten sloot aan bij het gekibbel. Waarbij het mij in ieder geval steeds opviel dat frits en petra alles aangrepen om jeroen en floortje naar beneden te halen, omdat ze alles steeds eerder af hadden. En dat konden ze niet geloven en dat gingen ze negatief invullen. Het toppunt was de opmerking van frits over de konijn van floortje.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:15 schreef Remidepemi het volgende:
Ik zeg t blok in BrabantOf Wamel
volgende keer zijn de startwaardes ook lager. Ze hebben nu ultiem veel pech gehad. De hele kredietshit is letterlijk in de tussentijd begonnen.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:42 schreef dronkeykong het volgende:
Nou volgend jaar hoeven ze niet meer terug te komen met Het Blok
Aanfluiting 1ste klas
Dit heb ik ook nooit begrepen, waren die dingen te winnen ofzo ?quote:Op zondag 30 november 2008 17:46 schreef k_man het volgende:
Waarom gaven F&J hun dan niet gewoon een tijdstraf terug?
Die zaten volgens mij in die kistjes van helemaal aan het begin.quote:Op woensdag 3 december 2008 06:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit begrepen, waren die dingen te winnen ofzo ?
Oh ja, ik geloof in die kistjes ja. F&J zijn twee keer stil gelegd. Dan was in ieder geval één keer daarvan niet voor het overtreden van de regels, maar vanwege die troefkaarten. Hoe dan ook; daar hadden ze wel wat volwassener op kunnen reageren. Ze gaven aan dat ze er alleen voor het spel waren, niet voor de persoonlijke band. Goed, zei kozen bewust voor een ander kistje, dus dan weet je dat die stilleg-troef bij iemand anders terecht komt. En dus tegen jou ingezet kan worden.quote:Op woensdag 3 december 2008 06:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit begrepen, waren die dingen te winnen ofzo ?
Er is 2x een troefkaart in gezet tegen jeroen en floortje, ze moesten 2 keer een tijdstraf uitzitten die een ander koppel gaf. Ze reageerden er beide keren sportief op.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja, ik geloof in die kistjes ja. F&J zijn twee keer stil gelegd. Dan was in ieder geval één keer daarvan niet voor het overtreden van de regels, maar vanwege die troefkaarten. Hoe dan ook; daar hadden ze wel wat volwassener op kunnen reageren. Ze gaven aan dat ze er alleen voor het spel waren, niet voor de persoonlijke band. Goed, zei kozen bewust voor een ander kistje, dus dan weet je dat die stilleg-troef bij iemand anders terecht komt. En dus tegen jou ingezet kan worden.
Als jouw idee van sportief is om de anderen uit wraak een punt lager te geven.... ja, dan hebben ze het sportief opgevat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Redux het volgende:
Er is 2x een troefkaart in gezet tegen jeroen en floortje, ze moesten 2 keer een tijdstraf uitzitten die een ander koppel gaf. Ze reageerden er beide keren sportief op.
Ik begin me af te vragen of jij er wel iets van snapt. Heb je die eerste aflevering überhaupt wel gezien? F&J hebben besloten welke troef ze wilden en ze hebben bewust het kistje gekozen waar die troef in zat. Dat kistje was te herkennen aan een bepaald krasje.quote:bewust kiezen voor een kistje? dude, hoe kun je bewust kiezen voor een ander kistje als je niet eens weet war erin zit? Snap je het spel uberhaubt wel??
Als jouw idee van sportief is om de anderen uit wraak een punt lager te geven.... ja, dan hebben ze het sportief opgevat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Redux het volgende:
Er is 2x een troefkaart in gezet tegen jeroen en floortje, ze moesten 2 keer een tijdstraf uitzitten die een ander koppel gaf. Ze reageerden er beide keren sportief op.
Ik begin me af te vragen of jij er wel iets van snapt. Heb je die eerste aflevering überhaupt wel gezien? F&J hebben besloten welke troef ze wilden en ze hebben bewust het kistje gekozen waar die troef in zat. Dat kistje was te herkennen aan een bepaald krasje.quote:bewust kiezen voor een kistje? dude, hoe kun je bewust kiezen voor een ander kistje als je niet eens weet war erin zit? Snap je het spel uberhaubt wel??
Het geven van lagere punten was omdat jeroen en floortje vonden dat frits en petra de opleveringen van jarno en kristel niet objectief beoordeelden. En dat klopte ook. Ze gaven in verhouding tot de opleveringen van jeroen en floortje hogere punten aan jarno en kristel, en dat alleen omdat ze goed met elkaar konden opschieten. Kun je je de scene in de badkamer van jarno en kristel nog herinneren dat petra zei dat ze het eigenlijk niet mooi vond maar het toch een hoge score gaf, terwijl ze juist andersom een lage score gaven bij jeroen en floortje? Dat zou mij ook steken. Ik kan dus jeroen heel goed voorstellen. Als voor petra en frits het spel betekent dat ze vrienden een hoge score geven en niet vrienden een lagere score, dan vind ik dat jeroen en floortje in het spel hetzelfde mogen doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jouw idee van sportief is om de anderen uit wraak een punt lager te geven.... ja, dan hebben ze het sportief opgevat.
Klopt, nu je het zo zegt, heb je gelijk in.quote:Ik begin me af te vragen of jij er wel iets van snapt. Heb je die eerste aflevering überhaupt wel gezien? F&J hebben besloten welke troef ze wilden en ze hebben bewust het kistje gekozen waar die troef in zat. Dat kistje was te herkennen aan een bepaald krasje.
Mwhoah, viel wel mee, ze reageerden arrogant, net zoals ze het niet waardeerden dat hun mede blokbwoners hun geen sanctie oplegden toen ze daar wel de kans voor kregen. Beetje dankbaarheid tonen is toch wat leuker denk ik dan...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Dankbaarheid waarvoor? Dat frits en petra jeroen en floortje minder punten gaven dan ze jarno en kristel deden alleen omdat ze goed met jarno en kristel op konden schieten? Laat me niet lachen. Ik vond jeroen en floortje in het begin ook enorme ballen, maar de manier waarop zij zich verder presenteerden en hoe ze het spel speelden sprak mij meer aan dan de achterbakse manier waarop frits en petra in het blok zaten.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mwhoah, viel wel mee, ze reageerden arrogant, net zoals ze het niet waardeerden dat hun mede blokbwoners hun geen sanctie oplegden toen ze daar wel de kans voor kregen. Beetje dankbaarheid tonen is toch wat leuker denk ik dan...
Ga toch fietsen, nog nooit zoiets schijnheiligs meegemaakt als die Jeroen die zich in een keer helemaal ging inlikken bij Jarnoquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Vergeten dat jarno ondanks dat frits er zelfs de brui aan gaf en boven aan z'n eigen shit ging werken toch de 2e geldprijs gaf in het gezamelijke opdracht? Hoe sneu is dat? En dan heb jij het over dankbaarheid
Helemaal mee eens, slaat nergens opquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
dat elkaar punten geven moet er sowieso af
Misschien schijnheilig, maar waar gaat het spel om? Precies, om budget zodat je je kamers/appartement kunt opleveren. En wat was de 'prijs' van die samenwerk-klus? Precies, een aantal geldbedragen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, nog nooit zoiets schijnheiligs meegemaakt als die Jeroen die zich in een keer helemaal ging inlikken bij Jarno
Dat was al een stukje verder, volgens mij waren ze met de woonkamer (of slaapkamer) bezig toen ze die sanctie's kregen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:46 schreef Redux het volgende:
... Kun je je de scene in de badkamer van jarno en kristel nog herinneren dat petra zei dat ze het eigenlijk niet mooi vond maar het toch een hoge score gaf, terwijl ze juist andersom een lage score gaven bij jeroen en floortje? Dat zou mij ook steken....
Grappig dat je het zo ziet, ik vond het juist handig gespeeld van Frits. Hij hoefde niet naar die schijnheil te kijken, wist dat hij toch een goeie prijs kreeg en kon zo ongestoord verder aan zijn eigen appartement. Over slim je spel spelen gesproken ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef Redux het volgende:
Misschien schijnheilig, maar waar gaat het spel om? Precies, om budget zodat je je kamers/appartement kunt opleveren. En wat was de 'prijs' van die samenwerk-klus? Precies, een aantal geldbedragen.
Ik zou ook als een gek werken als ik daarmee 1000 euro oid kon winnen. En dat deed jeroen dan ook. Frits niet, die werd pissed omdat hij het nergens mee eens was, en ging verder in z'n eigen appartement. Nou, mooie teamplayer ben je op dat moment, ga je er vantussen. Natte wind dus.
Maar wat doet jarno? Die geeft frits toch de 2e 'prijs'!! Terwijl die gast haast geen flikker heeft gedaan! Hoe hypocriet ben je dan met z'n allen? Dan heb ik liever een schijnheilige bal als jeroen dan een achterbakse hypocriete boer als frits.
Die Jeroen en Floot waren lekker volwassen gelukkigquote:Op zondag 7 december 2008 07:59 schreef Redux het volgende:
Slim spelen? Het is een groot kind, die frits.
Als ze elkaar zowat de hersens inslaan hoeft het van mij niet meer hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Remidepemi het volgende:
Ach zo hebben wij weer wat te lezen toch?
quote:Het Blok keert volgend jaar terug bij NET5; alleen met liefdeskoppels
vrijdag 16 oktober 2009, 19:31 | link
NET5 gaat toch door met Het Blok. Begin 2010 gaat de zender de zesde serie van het verbouwingsprogramma opnemen. De plek waar het te verbouwen pand staat is nog geheim. Voor de selectie van kandidaten geldt dit keer dat alleen koppels tussen de 20 en 40 jaar met een vaste, stabiele liefdesrelatie mogen meedoen.
Het Blok speelt zich af in en rondom een pand dat verbouwd moet worden. In deze appartementen gaan stellen tussen de 20 – 40 jaar wonen die gedurende elf weken naar eigen inzicht hun appartement met een beperkt budget opknappen en inrichten.
Na elf weken worden deze appartementen geveild. Het koppel dat de meeste meerwaarde weet te creëren is de winnaar van het Blok en gaat naar huis met een prijs van 50.000 euro.
Meedoen aan Het Blok is een waanzinnige ervaring, zegt de zender, maar besef wel dat je leven volledig op zijn kop gezet wordt. Naast een zware verbouwing word je continu gevolgd door onze cameraploegen, terwijl je ook nog een fulltime baan en/of studie moet hebben.
NET5 kan nog niet zeggen of de nieuwe reeks van Het Blok in het voor- of najaar wordt uitgezonden. Ook is nog niet zeker of Erik van der Hoff het programma weer gaat presenteren. Het vaste contract van de presentator is vorig seizoen beëindigd, hij werkt nu op freelance-basis bij NET5.
Tochquote:
nou de prijscoerrectie is er nu wel geweest, dus de pech dat ze beginnen met goede prijzen en tijdens de veiling in de crisis zitten valt mee nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch![]()
Ik las juist geruchten dat vanwege de huizencrisis e.d. er geen nieuw seizoen kwam. Maar gelukkig wel
Meer ruzie en relatiestress > betere tv.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed nieuws!
Maar waarom die nadruk op liefdeskoppels.....
Hé ja, laten we die discussie weer eens overdoen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er moet wel meer geklust worden vind ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |