Hoeft geen enkel probleem te zijn, dan moet iedereen maar dezelfde indeling maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, da's handig in als je een appartementje hebt op de zoveelste verdieping van een oud pand...
Inderdaad, een enorme afknapper.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Afknapper, echt ontzettend![]()
Ik weet niet of ik volgend jaar nog wel wil kijken.. Behalve als er leuke koppels zijn dan, maar toch, dan hou ik deze finale in m'n achterhoofd
Geen centje pijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:07 schreef Petra76 het volgende:
...en voor hoeveel gaat Net 5 nu het schip in?
Iedereen behalve Jeroen en Floortje had een hekel aan Jeroen en Floortje.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Redux het volgende:
Waarom terecht? Ik vind ze juist niet terecht. Ze hebben zich van hun slechte kant laten zien door constant jeroen en floortje naar beneden te halen. Sportief zijn ze wat dat betreft niet. Eerder zeikerds![]()
Iedereen heeft er geen verstand van.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iedereen behalve Jeroen en Floortje had een hekel aan Jeroen en Floortje.
Wat doet hun gedrag er nou toe? Ze zijn de terechte winnaars omdat ze hun appartement het mooist hebben verbouwd.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Redux het volgende:
Waarom terecht? Ik vind ze juist niet terecht. Ze hebben zich van hun slechte kant laten zien door constant jeroen en floortje naar beneden te halen. Sportief zijn ze wat dat betreft niet. Eerder zeikerds![]()
Dat is een mening. Qua appartement is het ook haast niet te vergelijken omdat het 4e appartement zo anders is dan de rest.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:41 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat doet hun gedrag er nou toe? Ze zijn de terechte winnaars omdat ze hun appartement het mooist hebben verbouwd.
Het viel me al op dat de appartementen allemaal doorquote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Stansfield het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Resultaat/Default.aspx?typ=fnk&fnpl=Amsterdam&sn=Eerste+Hugo+de+Grootstraat&fnkv=0&er=0&ut=False
De bovenste is al verkocht denk ik.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:15 schreef k_man het volgende:
Is trouwens nog na te gaan welke makelaatrs de klussers zelf ingeschakeld hadden? Het zou wel extra zuur zijn als dat dezelfde zijn als die het appartement gekocht hebben. Heb je je daar 11 weken uit de naad gewerkt zonder er een cent mee te verdienen, maar gaat je makelaar er met ¤ 40k vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |