Misschien schijnheilig, maar waar gaat het spel om? Precies, om budget zodat je je kamers/appartement kunt opleveren. En wat was de 'prijs' van die samenwerk-klus? Precies, een aantal geldbedragen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, nog nooit zoiets schijnheiligs meegemaakt als die Jeroen die zich in een keer helemaal ging inlikken bij Jarno
Dat was al een stukje verder, volgens mij waren ze met de woonkamer (of slaapkamer) bezig toen ze die sanctie's kregen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:46 schreef Redux het volgende:
... Kun je je de scene in de badkamer van jarno en kristel nog herinneren dat petra zei dat ze het eigenlijk niet mooi vond maar het toch een hoge score gaf, terwijl ze juist andersom een lage score gaven bij jeroen en floortje? Dat zou mij ook steken....
Grappig dat je het zo ziet, ik vond het juist handig gespeeld van Frits. Hij hoefde niet naar die schijnheil te kijken, wist dat hij toch een goeie prijs kreeg en kon zo ongestoord verder aan zijn eigen appartement. Over slim je spel spelen gesproken ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef Redux het volgende:
Misschien schijnheilig, maar waar gaat het spel om? Precies, om budget zodat je je kamers/appartement kunt opleveren. En wat was de 'prijs' van die samenwerk-klus? Precies, een aantal geldbedragen.
Ik zou ook als een gek werken als ik daarmee 1000 euro oid kon winnen. En dat deed jeroen dan ook. Frits niet, die werd pissed omdat hij het nergens mee eens was, en ging verder in z'n eigen appartement. Nou, mooie teamplayer ben je op dat moment, ga je er vantussen. Natte wind dus.
Maar wat doet jarno? Die geeft frits toch de 2e 'prijs'!! Terwijl die gast haast geen flikker heeft gedaan! Hoe hypocriet ben je dan met z'n allen? Dan heb ik liever een schijnheilige bal als jeroen dan een achterbakse hypocriete boer als frits.
Die Jeroen en Floot waren lekker volwassen gelukkigquote:Op zondag 7 december 2008 07:59 schreef Redux het volgende:
Slim spelen? Het is een groot kind, die frits.
Als ze elkaar zowat de hersens inslaan hoeft het van mij niet meer hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Remidepemi het volgende:
Ach zo hebben wij weer wat te lezen toch?
quote:Het Blok keert volgend jaar terug bij NET5; alleen met liefdeskoppels
vrijdag 16 oktober 2009, 19:31 | link
NET5 gaat toch door met Het Blok. Begin 2010 gaat de zender de zesde serie van het verbouwingsprogramma opnemen. De plek waar het te verbouwen pand staat is nog geheim. Voor de selectie van kandidaten geldt dit keer dat alleen koppels tussen de 20 en 40 jaar met een vaste, stabiele liefdesrelatie mogen meedoen.
Het Blok speelt zich af in en rondom een pand dat verbouwd moet worden. In deze appartementen gaan stellen tussen de 20 – 40 jaar wonen die gedurende elf weken naar eigen inzicht hun appartement met een beperkt budget opknappen en inrichten.
Na elf weken worden deze appartementen geveild. Het koppel dat de meeste meerwaarde weet te creëren is de winnaar van het Blok en gaat naar huis met een prijs van 50.000 euro.
Meedoen aan Het Blok is een waanzinnige ervaring, zegt de zender, maar besef wel dat je leven volledig op zijn kop gezet wordt. Naast een zware verbouwing word je continu gevolgd door onze cameraploegen, terwijl je ook nog een fulltime baan en/of studie moet hebben.
NET5 kan nog niet zeggen of de nieuwe reeks van Het Blok in het voor- of najaar wordt uitgezonden. Ook is nog niet zeker of Erik van der Hoff het programma weer gaat presenteren. Het vaste contract van de presentator is vorig seizoen beëindigd, hij werkt nu op freelance-basis bij NET5.
Tochquote:
nou de prijscoerrectie is er nu wel geweest, dus de pech dat ze beginnen met goede prijzen en tijdens de veiling in de crisis zitten valt mee nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch![]()
Ik las juist geruchten dat vanwege de huizencrisis e.d. er geen nieuw seizoen kwam. Maar gelukkig wel
Meer ruzie en relatiestress > betere tv.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed nieuws!
Maar waarom die nadruk op liefdeskoppels.....
Hé ja, laten we die discussie weer eens overdoen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er moet wel meer geklust worden vind ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |