lapo dus...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef Incolumis het volgende:
er is wel degelijk een verschil in kabels. hoe zuiverder het metaal, hoe exacter het signaal overkomt.
JP spreekt over enen en nullen en dat die nooit anders worden, nou daar heeft ie het verkeerd.
er is zeker wel een verzwakking van de enen mogelijk, i.p.v. 5 Volt bijvoorbeeld zakt het signaal naar 4,9 Volt.
natuurlijk is Frank's voorbeeld overdreven, 100 euro voor een fucking kabeltje, maar er is echt wel verschil van kwaliteit. alleen kunnen wij dat verschil nooit detecteren.
en godverdetering, waarom vertelt er niemand dat er een eind aan is gekomen aan dit topic?!?
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef jpjedi het volgende:
yeah sure Inco.. we gaan het feestje nog eens over doen
tering hee... Kunnen ze je herplaatsen of ben je zwaar de sigaar?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werken![]()
ons bedrijf, tenminste waar ik tewerkgesteld ben, gooit vanaf deze week alle inleners eruit en raad eens wie er eerst uitgaat
Toch niet de schoonmaaksters??quote:Op woensdag 26 november 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werken![]()
ons bedrijf, tenminste waar ik tewerkgesteld ben, gooit vanaf deze week alle inleners eruit en raad eens wie er eerst uitgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
De Brijderstichting zit er al bovenopquote:Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef ursel het volgende:
Waarom moeten mensen, als je zegt dat een niet goed werkend systeem niet aangezet mag worden, dit vervolgens toch weer dezelfde dag aanzetten??
Here he comes to save the day!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:35 schreef Mr_Baus het volgende:
De Brijderstichting zit er al bovenopHulp is onderweg!
Het is een gavequote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wist je dat .... Ferdi met FIFA 09 voor een leeg doel over schiet
Sterf!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:45 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Ik scoor, Frank trapt af, Kev blijft stil staan, Frank roept "Kev jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor, Kevin trapt af, Frank blijft stil staan, Kev roept "Frank jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor.
Hattrick in drie minuten
Die laatste was ook geniaalquote:
keltie erbij 2x2quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Die laatste was ook geniaal
Ik breek door met Ronaldo, Cordoba haakt me, ik loop nog wel door maar scheids fluit af (ook al had ik voordeel). Cordoba krijgt rood, de vrije trap komt via een andere speler direct in de voeten van Rooney die direct uithaalt en scoort
Daar sta je dan
Ik heb weer geweldig gelachen iigKeltie, volgende keer moet je ook meedoen. Problemen met verbinden lijken toch bij mijn router gelegen te hebben
Echt kapot gelachen weer
![]()
Wanneer weer?
die rode kaarten rulde wel dik!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:45 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Ik scoor, Frank trapt af, Kev blijft stil staan, Frank roept "Kev jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor, Kevin trapt af, Frank blijft stil staan, Kev roept "Frank jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor.
Hattrick in drie minuten
Hè? Verliefd stelletje, bed, zij bovenop en geen sex???quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef Viro het volgende:
@Fer: had je jouw kwakkie niet kunnen opruimen nadat je het had geloosd in bunnyBegin nu ook te geloven dat die meid in de tram is ingehuurd door fer.
Vandaag weer iets leuks mee gemaakt. Bunny en ik lagen op mijn bed, zij boven op mij. (Je weer wel wat verliefde stelletjes doen. Nee we hadden geen sex).
blablabla
je weet wel wat ik bedoel idiote smurf dat je bentquote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hè? Verliefd stelletje, bed, zij bovenop en geen sex???
Apart
Dat zou goed kunnen aangezien ik nu vrolijk via internet FIFA spelletjes speel.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Die laatste was ook geniaal
Ik breek door met Ronaldo, Cordoba haakt me, ik loop nog wel door maar scheids fluit af (ook al had ik voordeel). Cordoba krijgt rood, de vrije trap komt via een andere speler direct in de voeten van Rooney die direct uithaalt en scoort
Daar sta je dan
Ik heb weer geweldig gelachen iigKeltie, volgende keer moet je ook meedoen. Problemen met verbinden lijken toch bij mijn router gelegen te hebben
Echt kapot gelachen weer
![]()
Wanneer weer?
We hebben ons portie al gehad een paar maanden geleden. Vluchten zijn wel allemaal gecancelled maar verder hier rustig. Wat me meer zorgen baart is dat er steeds meer sprake is van een sterk opkomende mujaheddin militia. Dit keer is het ook puur gericht op buitenlanders.quote:Op donderdag 27 november 2008 06:06 schreef dutch_cyclist het volgende:
lopen jullie daar gevaar waar jullie wonen?
6 buitenlanders onder 101 doden.. Die terroristen inderdaad gewoon jonge ventjes in normale kleren..quote:Op donderdag 27 november 2008 07:16 schreef FJD het volgende:
Pfff klinkt weer heftig JPZag net ook de beelden op het journaal, tering zeg daar wordt je ook niet vrolijk van. Zou om jonge (20-25) moslim terroristen gaan van een tot nu toe nog niet bekende organisatie die het vooral gericht hadden op Britten en Amerikanen.
Uit het Taj wel..quote:Op donderdag 27 november 2008 07:47 schreef FJD het volgende:
Schijnt nu iig over te zijn. De gijzelaars int hotel zijn bevrijd
Richting Thailand of Bangkokquote:Op donderdag 27 november 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Gaat idd lekker daar JP.![]()
Kameraad van me gaat morgen richting Thailand of bangkok..
Althans, dat was de planning..
Sorry.. khad nog geen koffie op..quote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Richting Thailand of Bangkok![]()
als ik naar het oosten van het land rijd dan rij ik ook richting Moskou
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Minder hout.. maar wel meer steen hoop ik? muhahaha...
Congratz man!
je zit boven op bugworks met 12,7 km/hr maar wel een beetje off-routequote:Op donderdag 27 november 2008 11:23 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zit nu op een verschikkelijke plek met ongeveer windkracht 0.0.... ongeveer 8km/h
ik probeer nou naar die oranje lijn te varen en dan gewoon die lijn volgen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zit boven op bugworks met 12,7 km/hr maar wel een beetje off-route
Heb je wel een goeie HDMI kabel?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
MS is snel! Dinsdag me HD besteld voor 15 euro, vandaag wordt hij al bezorgd door UPS!
En die Logitech Harmony remote is te vet! 1 knop en me 360 gaat aan, receiver aan op juiste kanaal, en tv gaat aan op HDMI1!
Ik vind het altijd wel gezellig dus wat mij betreft ben je meer dan welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Nee nog niet
Wil je zaterdag nog door laten gaan?
Tnx, 3e week maart 2009.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig dus wat mij betreft ben je meer dan welkomKijk maar of je ruimte kunt maken.
Gefeliciteerd trouwens JP![]()
Wanneer kun je erin? Wanneer is dan de BBQ?
Mag het ietsje later?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
3e week maart staat genoteerd
een volle week BBQ
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag het ietsje later?Dan is onze container nog ruim 6 weken op zee. Je mag wel langskomen in Kortgene.. we wonen dan tijdelijk in het vakantiehuis van mijn ouders.
Die staan bij Lies op haar computer, Hier is wel de immoweb link.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:20 schreef Sickert het volgende:
[..]doen we zeker
jullie zijn ook welkom in Scharendijkedat is dan wel voor een groot deel klaar!
maar leuk manheb je geen foto's van het huis?
Met de Xbox 360 afstandsbediening gaat ie ook met 1 knop aan en uit hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
MS is snel! Dinsdag me HD besteld voor 15 euro, vandaag wordt hij al bezorgd door UPS!
En die Logitech Harmony remote is te vet! 1 knop en me 360 gaat aan, receiver aan op juiste kanaal, en tv gaat aan op HDMI1!
Mooi huis!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die staan bij Lies op haar computer, Hier is wel de immoweb link.
Ik zal ff vragen of ze die foto`s op mijn photobucket zet.
Uhmmm... Ja, maar niet de rest...quote:Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de Xbox 360 afstandsbediening gaat ie ook met 1 knop aan en uit hoor
Voor mij alleen A6quote:Op donderdag 27 november 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi huis!Is het ver over de grens?
Lease je ook weer een Audi A6 met geile achterlampen?
Oooooooh! 15 km. maar!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef jpjedi het volgende:
Het is 15 km van Prinsenbeek.![]()
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=vekenakker,+minderhout,+Belgie&sll=37.0625,-95.677068&sspn=30.599615,79.101563&ie=UTF8&ll=51.423564,4.765234&spn=0.011748,0.038624&z=15
Hier dan wat foto`s.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de logitech kan je aardig wat instellen. Ik heb er ook 1. maar in princpe kan je alles wat electronisch is ermee sturen. dus liefst zou ik willen dat tv aangaat, dvd aan, receiver aan. lampen worden in een bepaalde stand gedimt etc etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Versterker aan? 1 knop. TV aan? 1 knop! Et voila
Maar veel plezier ermee hoorIk wil ooit nog eens een Sonos systeem!
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met de logitech kan je aardig wat instellen. Ik heb er ook 1. maar in princpe kan je alles wat electronisch is ermee sturen. dus liefst zou ik willen dat tv aangaat, dvd aan, receiver aan. lampen worden in een bepaalde stand gedimt etc etc.
en bijkomend voordeel voor de vrouw, die heeft geen overzicht meer met 6 afstandsbedieningen
tnx.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan worden
Hij gaat automatisch van standby naar helemaal uit
Gefeliciteerd JP&Lies![]()
![]()
Huisje ziet er leuk uit
Leuke auto ook voor Lies
Sonos heb ik ook naar gekeken voor mijn toekomstige woningquote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is zo'n X5 toch een logischere keuzequote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tnx.
Ze wil trouwens een mini... en dat met een Sint Bernard.
Je kan het hier checken... Mijn pioneer receiver werkte met geen enkele all-in-one remote... http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=/EasyZapper/./New/ProcSpice/landing.asp&ClassId=PrSpice.ProcSpice&RelativePath=ProcSpice/quote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan worden
Hij gaat automatisch van standby naar helemaal uit
Pokertafel ben ik ook naar aan het kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sonos heb ik ook naar gekeken voor mijn toekomstige woning
Maar ja, ik heb wel meer wat ik in mijn toekomstige woning wil, zoals een FullHD beamer, een 8ft pooltafel, een bar en een ronde pokertafel...
Toch maar weer een staatslot kopen
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je kan het hier checken... Mijn pioneer receiver werkte met geen enkele all-in-one remote... http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=/EasyZapper/./New/ProcSpice/landing.asp&ClassId=PrSpice.ProcSpice&RelativePath=ProcSpice/
Kijk dat is een wijs man.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukken
O, ja dan heb je er weinig aan... Mijn componenten kunnen alleen uit als je de stekker eruit rukt...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukken
En het bespaart ook energiequote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kijk dat is een wijs man.![]()
Het is inderdaad geen fabeltje.. binnenbrand oorzaak nummer 1
600 kilometer ongeveer. Had vandaag iemand op bezoek uit Mumbai die met de bus was gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Nog steeds gijzelaars in Oberoi Trident hotel door paki's. Hoever is dit nou precies bij jou vandaan JP?
quote:I watched it on TV today. It’s very scary. August was a terrorist attack and now it’s becoming a War where the foreigners are the Objectives. Last week, we stayed at the Taj!
§ Do not fly to North India
§ Avoid any restaurant or place where foreigners could be there
§ Ask Raghu to always be with you and Anna if you are outside of your home
§ Ask the security people at the entry of your building to check any car at the entry of your building
§ Ask the security officer to place more people around the building
Be very carefull. Any problem, suspect thing call me
Take care
Ga toch bomen knuffelen. Mij veels te koud rond deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat is dan weer goed voor het mileu
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga toch bomen knuffelen. Mij veels te koud rond deze tijd van het jaar.
Nee het is geen doodsverwensing.
Ja heb hem ook... de 785 dan oid.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb Samsung en ben er erg tevreden mee. Maar volgens mij is het allemaal wel goed spul.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
Het moet 1 van de volgende tv's gaan worden..
102cm:
SAMSUNG LCD TV LE40A558
SAMSUNG LCD TV LE40A559
SONY LCD TV KDL40L4000 BRAVIA
SONY LCD TV KDL40V4000 BRAVIA
of 107cm:
LG LCD TV 42LG5000 106CM FULL HD
PHILIPS LCD TV 42PFL5603D/12
Ik neig heel erg naar de Philips.. Maar vind een Bravia ivm gebruik van PS3 enzo ook wel fijn, en Samsung is cool.. Ik weet het echt nog niet, wat zouden jullie doen?
1 van de Samsungs... Heeft ook een speciale Game-modus!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
Het moet 1 van de volgende tv's gaan worden..
102cm:
SAMSUNG LCD TV LE40A558
SAMSUNG LCD TV LE40A559
SONY LCD TV KDL40L4000 BRAVIA
SONY LCD TV KDL40V4000 BRAVIA
of 107cm:
LG LCD TV 42LG5000 106CM FULL HD
PHILIPS LCD TV 42PFL5603D/12
Ik neig heel erg naar de Philips.. Maar vind een Bravia ivm gebruik van PS3 enzo ook wel fijn, en Samsung is cool.. Ik weet het echt nog niet, wat zouden jullie doen?
Sharp misschien iets, heb hier een 107 cm Sharp hangenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
TV's
Budget is 800 euro.. uitloop naar 850 maximaal, ik kan zo 123 geen Sharp binnen dat budget vinden, en hij MOET groter dan 1 meterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Sharp misschien iets, heb hier een 107 cm Sharp hangen
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/sharp/lc-42x20e/268572/
Ambinichtquote:Op donderdag 27 november 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Panasonic!Of Samsung
Philips... zo'n TV waarbij als je voetbal kijkt heel je kamer groen is![]()
Je mag inhalenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik probeer nou naar die oranje lijn te varen en dan gewoon die lijn volgen.
Gefeliciteerd, maar waarom laterquote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag het ietsje later?Dan is onze container nog ruim 6 weken op zee. Je mag wel langskomen in Kortgene.. we wonen dan tijdelijk in het vakantiehuis van mijn ouders.
nou boef, ik heb van de zomer ook een legale vista ultimate 64bit gehaald, heeft er nog geen middag op gezeten..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh ja...
Als het goed is krijg ik morgen Vista Home Premium NL 64 Bit binnenLegaal met licensie enzo
![]()
![]()
Van het weekend dan installen op de raptors in RAID0 voor in de Quadhoer @ 3.2Ghz met 4gb Ram![]()
Eindelijk even DX10 checken en 64 bit gedoe enzo, ben zeer benieuwd en nog veel nieuwschieriger naar alle errors en problemen tijdens het hele proces
NEEquote:Vandaag weer iets leuks mee gemaakt. Bunny en ik lagen op mijn bed, zij boven op mij. (Je weer wel wat verliefde stelletjes doen. Nee we hadden geen sex).
\
\
[
Bunny en ik schrikken ons rot.
Bunny en ik allebei tegelijk: we zijn niet van plan om...(stilte treedt in)...euhm...u weet wat we bedoellen.
Oom: ik was ooit ook jong.
Krijgt ze jou in twee schoenen dozenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef IJsmuts het volgende:
nu ga ik twee schoenendozen naar mn zus brengen, gaat ze een surprise van maken
ach jongen tochquote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
owja, iemand nog een ultra cool life hebben? ruilen tegen 2 blikken instant happiness
Watskebeurt?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
owja, iemand nog een ultra cool life hebben? ruilen tegen 2 blikken instant happiness
Ik vind het wel geinig dat ambilichtquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef ursel het volgende:
Fer, Mijn Vrunden benne er..
Denk dat ik van het weekend weer nieuwe ga halen..
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
NEENEE
NEE!!!
SEX IS VIES!!!!!
![]()
![]()
![]()
godverdomme viro, als je maar een minuutje vrij hebt, steek toch die zwarte lans van je in al dr gaten en scheur dr uit elkaar man!! blaf dr hele gezicht onder met LAUWE PAP!!! keer dr binnestebuiten en laat dr alle hoeken van je kamertje zien!!!
maar ga verdomme niet [als je alleen thuis bent] met je broek opgetrokken tot je oksels boven op elkaar liggen![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Krijgt ze jou in twee schoenen dozen![]()
En wie ontvangt die dozen dan
quote:
ach nikskebeurt. gewoon pre-winter dip. year after, al mnd oogrot, morgen weer even naar de huisarts voor een nieuw wondersmeermiddel..., kutopdracht bij die stroomboeren, en 18 december ken ik mn vriendin precies 10 jaar en ik heb een bootje gehuurd om 's avonds voor huis opgepikt te worden en dan door de grachten te varen, beetje vreten en dan maar de handdoek in de ring te gooien en eens even vragen of ze wil trouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Ik heb die blikken niet echt op voorraad meer tegewoordig
die moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:59 schreef Mr_Baus het volgende:
2 blikken maar?? Ik doe aan hele pallets!![]()
![]()
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachuh!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oe, maar dat betekend dat er ook rap Kleine mutsjes komen..quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef IJsmuts het volgende:
ach nikskebeurt. gewoon pre-winter dip. year after, al mnd oogrot, morgen weer even naar de huisarts voor een nieuw wondersmeermiddel..., kutopdracht bij die stroomboeren, en 18 december ken ik mn vriendin precies 10 jaar en ik heb een bootje gehuurd om 's avonds voor huis opgepikt te worden en dan door de grachten te varen, beetje vreten en dan maar de handdoek in de ring te gooien en eens even vragen of ze wil trouwen![]()
leuke boot, maar ik wil helemaal niet trouwen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je dan sex kunt hebbenquote:
ik woon niet in Urkquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef ursel het volgende:
Maar in de praktijk betekend het eerder het omgekeerde..
ik wist hetquote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
AJAX
![]()
HSV ook een keertje laten verliezen in eigen huis
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloftquote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik woon niet in Urk
nee het is vooral voor mijn vriendin, die wil het graag, plus het is financieel ook iets beter dan alleen maar samenwonen
Ah er is weer gevoetbald... ff teletekst lurken voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
AJAX
![]()
HSV ook een keertje laten verliezen in eigen huis
quote:
Ik ben ook bang met die uitspraak dat wij dan niet uitgenodigt zullen worden..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloft
het hoeft niet veel te kostenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloft
Maar ik denk dat ik dan maar gefeliciteerd moet zeggen tegen IJs en Inco....
Wat worden ze snel groot
Trouw dan niet.. of doe het goed...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het hoeft niet veel te kosten
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Trouw dan niet.. of doe het goed...
Je hebt duidelijk geen BoF! op de begroting staanquote:
plakje cake kun je krijgen met Alfa bierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen BoF! op de begroting staan
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef Incolumis het volgende:
plakje cake kun je krijgen met Alfa bier
Whahaha.. inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...
* Incolumis bekijkt zichzelf nog eens goed in de spiegel
MIJN LEVEN IS VOORBIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat ik hier af en toe post?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou boef, ik heb van de zomer ook een legale vista ultimate 64bit gehaald, heeft er nog geen middag op gezeten..
wat een kut proggie is dat![]()
[..]
NEENEE
NEE!!!
SEX IS VIES!!!!!
![]()
![]()
![]()
godverdomme viro, als je maar een minuutje vrij hebt, steek toch die zwarte lans van je in al dr gaten en scheur dr uit elkaar man!! blaf dr hele gezicht onder met LAUWE PAP!!! keer dr binnestebuiten en laat dr alle hoeken van je kamertje zien!!!
maar ga verdomme niet [als je alleen thuis bent] met je broek opgetrokken tot je oksels boven op elkaar liggen![]()
latente homo![]()
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...
* Incolumis bekijkt zichzelf nog eens goed in de spiegel
MIJN LEVEN IS VOORBIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Voldoet een samenlevingscontract dan ook niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik woon niet in Urk
nee het is vooral voor mijn vriendin, die wil het graag, plus het is financieel ook iets beter dan alleen maar samenwonen
Dan ken je ook een keer goed in de handen rochelen en die eens flink schudden. Zo doen ze het op de veemarkt ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:56 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Keltie het volgende:
Dan ken je ook een keer goed in de handen rochelen en die eens flink schudden. Zo doen ze het op de veemarkt ook
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:56 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.
Dan wordt het wel een beetje sneu jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.
zelfde met kinderen je moet het beide willen en niet van 1 kant komen.
donderstraal dan ook gewoon op dan kunnen we gewoon over je lullenquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier af en toe post?
Hij is wel mijn latente homo.
Precies!quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje sneu ja![]()
Toch lijkt het wel of vrouwen er meer waarde aan hechten dan mannen. Alsof je door een huwelijk opeens echt voor elkaar kiest en je daarna altijd bij elkaar blijft. Alsof een huwelijk de grote mijlpaal is in een relatie.
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
donderstraal dan ook gewoon op dan kunnen we gewoon over je lullen
en dan hoeven we ook jullie gezeik niet te lezen!
en ja Viro is een latente homo
als je zo heel je liefdes leven *kuch* (lees zielige gedoe) hier post
verdien je het om zo beschreven te worden
en wat verwacht je zelf als je in een kuil vol mannen post dat je onder een meisje hebt liggen kroelen en op het moment van kiehard in dr kont palen afhaakt omdat je niet zo ver bent
@ Inco
ben ook niet getrouwd en heb geen samenlevings contract maar wel samen een huis
enige is als een van ons overlijd dat er problemen komen
maargoed dat zien we dan wel weer eerst het huisje afmaken en misch trouwen
dat jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?
ik moet ook nog steeds een samenlevingscontract / testament whatever op laten maken.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Tegenwoordig maakt het geen verschil of je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Echter met kinderen kan het wel uitmaken... Dus Inco barst los.![]()
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen? ouwe lul![]()
Ah, dus eigenlijk ben je getrouwd om je wijffie het land binnen te krijgen?quote:Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Rond een uurtje of 4 doen? Spelen we een klein rondje, gaan we de Chinees beroven en daarna nog een hele avond voor slechte dingenquote:
Je denkt altijd dat het nooit gebeurt maar mensen doen echt hele rare dingen als er opeens veel geld op het spel staat en met een huis van 300k gaat het dus om een bedrag van 150k. Heel gek maar zulke bedragen willen nog wel eens invloed hebben op de redelijkheid van mensen. Dat was iig de reden waron wij er toe eentje getekend hebben. Ze worden ook auomatisch ontbonden als je je uitschrijft op het woonadres.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:51 schreef staticdata het volgende:
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen?![]()
Vroeger vonden mensen het nog een eer als er een BoF! Meeting werd gehouden op hun huwelijk, dat betekende nog iets! De tijden zijn wel veranderd sinds Jorrit er met de aanstaande bruid vandoor ging en Kevin de fontein volkotstequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
We vinden dat het teveel geld kost en voor ons levert het niets op.
Ik sluit me bij je aan hoor..quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Tegenwoordig maakt het geen verschil of je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Echter met kinderen kan het wel uitmaken... Dus Inco barst los.![]()
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen?![]()
Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Toen mijn oma de pijp uit ging is de familie in 2-en gesplitst omdat er 2 vonden dat ze een paar 100 meer moesten hebben.. Werden er opeens zaken van meer dan 30 jaar geleden opgerakeld..quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt altijd dat het nooit gebeurt maar mensen doen echt hele rare dingen als er opeens veel geld op het spel staat en met een huis van 300k gaat het dus om een bedrag van 150k. Heel gek maar zulke bedragen willen nog wel eens invloed hebben op de redelijkheid van mensen. Dat was iig de reden waron wij er toe eentje getekend hebben. Ze worden ook auomatisch ontbonden als je je uitschrijft op het woonadres.
Triestigheid alom bij erfenisdingetjes....quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Toen mijn oma de pijp uit ging is de familie in 2-en gesplitst omdat er 2 vonden dat ze een paar 100 meer moesten hebben.. Werden er opeens zaken van meer dan 30 jaar geleden opgerakeld..
Kun je nagaan als het over 100k gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Keltie het volgende:
Triestigheid alom bij erfenisdingetjes....
Ik had me ook al aangesloten maar ik mag zeker niet bij jullie getrouwde mannenclubjequote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ook de enige 2 die getrouwd zijn toch??
Vanaf maandag ochtend kan je weer een poging wagen.. Dan is ut gratis..quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangesloten maar ik mag zeker niet bij jullie getrouwde mannenclubje
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned hadquote:
Dan moet ik nog opschieten ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef ursel het volgende:
Vanaf maandag ochtend kan je weer een poging wagen.. Dan is ut gratis..
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned had
Stuffin the hamsterquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 4 doen? Spelen we een klein rondje, gaan we de Chinees beroven en daarna nog een hele avond voor slechte dingen
Ik sluit mij er ook bij aanquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned had
zo denk ik er dus ook over heb het gekocht om in te wonen niet om er stinkend rijk van te wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Dutch Home Sellers Cut Prices in Market That Would 'Never Fall'
Damn. Ben benieuwd al denk ik dat het commentaar in het topic over de markt in Amsterdam wel terecht is.
Aan de andere kant.. als je het kan betalen, je baan staat niet op de tocht en het is een huis naar je zin.. wat houdt je dan tegen. Huis om te wonen is niet perse een beleggingsobject. Op de lange termijn hebben we toch te maken met hoofdzakelijk inflatie.
Mjah, geen beleggingsobject maar als ik nu kijk naar m'n eigen situatie...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Dutch Home Sellers Cut Prices in Market That Would 'Never Fall'
Damn. Ben benieuwd al denk ik dat het commentaar in het topic over de markt in Amsterdam wel terecht is.
Aan de andere kant.. als je het kan betalen, je baan staat niet op de tocht en het is een huis naar je zin.. wat houdt je dan tegen. Huis om te wonen is niet perse een beleggingsobject. Op de lange termijn hebben we toch te maken met hoofdzakelijk inflatie.
quote:Canadese (stem)acteur Michael Rudder is in Mumbai getroffen door drie kogels. De acteur was aan het dineren in het Oberoi Hotel, toen de terroristen het hotel binnendrongen en om zich heen begonnen te schieten. De drie kogels werden hem niet fataal. Rudder herstelt momenteel in een nabijgelegen ziekenhuis van zijn verwondingen.
Rudder is in de gamesindustrie bekend van het inspreken van stemmen voor onder andere Prince of Persia: Warrior Within, Far Cry: Instincts, Jagged Alliance 1 en 2, Assassin's Creed, Rainbow Six 3 en Splinter Cell.
Verkoop zal niet zo eenvoudig meer zijn maar je weet nooit hoe snel je er vanaf komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, geen beleggingsobject maar als ik nu kijk naar m'n eigen situatie...
Appartement van +/- 200.000 (iets daarboven ivm K.K.)
Rijtjeshuis van +/- 200.000
We willen nu samen gaan wonen en dan in een huis wat een verbetering is ten opzichte van het rijtjeshuis (iets groter), dan kom je hier in het segment van de 250.000 tot 375.000 (of 400.000).
Ik zie het dus niet zitten om m'n appartement voor minder dan die 200.000 te verpatsen, dacht er zelf toch wel zo'n 210.000 (maar quit spelen is in dit geval goed genoeg) voor te willen pakken (heb er ook geld in gestoken om wat verbeteringen te doen).
Rijtjeshuis wilde ik voor, minimaal, hetzelfde bedrag doen en dan met z'n 2en een huis van 375.000/ 400.000 terug te kopen :p
Ik heb geen hypotheek bij de bankquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Veroop zal niet zo eenvoudig meer zijn maar je weet nooit hoe snel je er vanaf komt natuurlijk.
Echter ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken maar als je een hypotheek lospraten van 5,5 maal je jaarinkomen. Echter bij +90% EW zul je moeten praten als brugman om boven de 4,5 te komen. Als ik het goed heb ben je ook pas van baan gewisseld...dat soort dingen wegen ze allemaal mee. Hypotheek verkrijgen is echt koehandel en richt je niet op 1 aanbieder of 1 agent. Hou wel stevig je positie in de gaten.. jij hebt hen niet nodig maar JIJ nodigt hen uit voor een offerte.. Hou de touwtjes in handen.
Ik heb bij mijn hypotheek een tegen voorstel gedaan van 0.2% lager dan de offerte plus nog eens een dalrente clausule. Dat hebben ze na wat morren toch toegegeven. Let ook op verlengings rente omdat ze ook nogal graag gebruik maken van binnenhaal rentes op de offerte.
Bij mijn eerste huis in NL had ik 30 jaar rentevast maar ik heb nu dus maar 10 jaar vast genomen. Variabele rente durf ik niet aan en die mensen zijn nu ook zwaar de sigaar aangezien de euribor rentes dalen maar ondertussen wel de maand-euribor omhoog hebben gegooid, de flikkers. Die maand-euribor bepaald je variabele rente (banken pakken maand-euribor +1%)
Sjeemz..das apart. En je HRA dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb geen hypotheek bij de bank
Dus daar is geen probleem.
Heb een hypotheek bij m'n ouders, die hoop ik gewoon over te kunnen schrijven zonder het allemaal opnieuw op te hoeven stellen.
Wat heb ik met de Honda Riders Association te maken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sjeemz..das apart. En je HRA dan?
Geinig.. ik lees inderdaad dat je de HRA bij een familielening ook gewoon kunt aftrekken. De rente mag maximaal 25% boven marktconform liggen en een deel daarvan kun je weer via schenkingsrecht terugvangen van je ouders.![]()
Pragmatisch, alle zaken zijn in een keer goed geregeld.quote:
Stond dat op teletekstquote:
Ook de rekening achterafquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik vond het wel gezellig met BoF op de bruiloft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ook de enige 2 die getrouwd zijn toch??
Alleen niet het uithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik sluit mij er ook bij aan
Wat wel jammer is dat je maar met 1 vrouw tegelijk getrouwd mag zijn... Ik heb genoeg liefde voor meerdere
zij heeft een kindquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Daar weet jij niks vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Alleen niet het uithoudingsvermogen
Zondag rond deze tijd heb ik het Jorrit Certificate Proffesional met succes afgerondquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu eerst maar eens naar een feestje, inpakken kan morgen ook nog wel
Last minute inpakken![]()
![]()
Ik ga naar Chili en Argentinië.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondag rond deze tijd heb ik het Jorrit Certificate Proffesional met succes afgerondDe pest met kerst is dat het een deadline is die zo lastig te schuiven is en dat een vraagvoorspelling voor kerst ook alleen maar nut heeft als die voor kerst klaar is
Waar ga je nou precies allemaal heen? Zuid-Amerika was t toch?
Doe mij dit maarquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga naar Chili en Argentinië.
Om precies te zijn.
De reis pagina en de dag bij dag route
[..]
Doe mij dit maar
[ afbeelding ]
Ahum....Dit is Fok! he....quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
Oh mijn god. Help mij als jullie iets weten, aub.
Weten jullie waar viro naartoe gaat als hij alleen wil zijn? Ik heb alle vrienden, familieleden van hem opgebeld om te vragen of hij bij hun is.
Mijn ex en viro zijn op de vuist gegaan toen ze elkaar tegen kwamen in de kroeg waar wij waren. Viro reageert niet op mijn telefoontjes.
Wie van jullie woont in den haag? Als er iemand van jullie in den haag woont laat mij aub weten als hij bij je is.
Zijn vader is nu al een half uur met de auto op zoek naar hem.
Damn wat is dat toch een vette bak, Audi domineerde in die jaren niet zo`n beetje de rallywereld. Mijn ex-GT rijdt nog steeds rond op de Ring.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondag rond deze tijd heb ik het Jorrit Certificate Proffesional met succes afgerondDe pest met kerst is dat het een deadline is die zo lastig te schuiven is en dat een vraagvoorspelling voor kerst ook alleen maar nut heeft als die voor kerst klaar is
Waar ga je nou precies allemaal heen? Zuid-Amerika was t toch?
http://www.dumpert.nl/med(...)r_groep_b_rally.html
Porno voor JP
Dit mag dan wel fok zijn, maar hij heeft niks van zich laten horen. Ik maak me echt zorgen om hem.quote:
quote:
Hoeren/andere vriendin/rukken in een hoekjequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:57 schreef Mr_Baus het volgende:
strand/duinen/scheveningen
geen idee waar die kan zijn, maar hij zal wel door de stad lopen, dat zou ik tenminste doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
Weten jullie waar viro naartoe gaat als hij alleen wil zijn? Ik heb alle vrienden, familieleden van hem opgebeld om te vragen of hij bij hun is.
Mijn ex en viro zijn op de vuist gegaan toen ze elkaar tegen kwamen in de kroeg waar wij waren. Viro reageert niet op mijn telefoontjes.
Wie van jullie woont in den haag? Als er iemand van jullie in den haag woont laat mij aub weten als hij bij je is.
Je kunt zeggen wat je wilt maar oefening baart kunst!quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
wel respect dat hij je ex op zn bek slaat![]()
Gewoon geduld hebben, meer kun je nu even niet doen. Als hij terug komt, dan moet je er voor hem zijn. Nu wil hij gewoon alleen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar oefening baart kunst!
De gevoelige snaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Daar dacht ik ook al aan, goh heeft hij eindelijk de juiste geraakt
4 weken, maar ik kom zelf pas op 23 december in Buenos Aires, misschien krijg ik er nog iets van mee, zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn wat is dat toch een vette bak, Audi domineerde in die jaren niet zo`n beetje de rallywereld. Mijn ex-GT rijdt nog steeds rond op de Ring.![]()
@Jorrit,
Hoe lang blijf je daar? De Dakar rally komt namelijk ook die kant op..die zijn gisteren vertrokken per schip vanuit Le Havre.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 08:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
kind snapt het leven al niet laat staan Fok! dat is nog veel gekker
Op de vuist gaan met een ex van je ''geliefde''omg
Viro
Bunnygeval
dakar begint om 3 of 4 januariquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
4 weken, maar ik kom zelf pas op 23 december in Buenos Aires, misschien krijg ik er nog iets van mee, zou wel leuk zijn
Op zich is het terrein mooier in Zuid Amerika maar ik ben het met je eens.. Dakar hoort in Afrika.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:17 schreef FJD het volgende:
WTF Dakar Rally door Zuid-AmerikaIk wil eindeloze zandvlaktes zien, geen hooggebergte
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
Is viro niet toevallig bij dat vrouwtje uit de tram??![]()
Bellen heeft geen zin? naar z'n ouders?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef COG_Playbunny het volgende:
Nog steeds niks gehoord van viro. Ik ga zo meteen naar viro's huis, kijken of hij al thuis is.
Ik heb al een paar keer gebeld op zijn mobiel en huisnummer. Niemand neemt op. Daarom ga ik langs.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik PM je mijn adres dan wel even Bunny
[..]
Bellen heeft geen zin? naar z'n ouders?![]()
's Nachts kan ik me nog wat bij voorstellen maar de day after is al weer wat minder grappig. Aan de andere kant blijft Viro een rare snuiter dus de kans dat ie in z'n nest ligt te ronken om pas ergens tussen 02:00 en 03:00 op een zondagochtend wakker te worden is best groot
is hij niet aan WoW begonnenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Drama verhaal met onze Viro.. onze gedachte zijn bij jou Bunny. Hopen maar dat jullie deze zware tijd door kunnen komen en sterk blijven.![]()
Controleer hem wel even op Chlamidia..het heerst las ik op nu.nl
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is hij niet aan WoW begonnen
is er iemand doodquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Drama verhaal met onze Viro.. onze gedachte zijn bij jou Bunny. Hopen maar dat jullie deze zware tijd door kunnen komen en sterk blijven.![]()
.....okayquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar als hier de pleuris gaat uitbreken tussen Pakistan en India dan zijn wij hier mooi met het eerste vliegtuig pleittequote:We hebben tot dusver 10 Nederlanders aangetroffen onder de gasten van beide hotels, maar er zitten nog mensen in zowel de Taj als een deel van het Oberoi (Trident is nu leeg) en er liggen - zegt men - overal lichamen. ik weet dus niet wat er nog op ons afkomt. Met de 10 Nederlanders gaat het op het oog goed. Ze zijn moe en soms zwaar beroet (sommige kamers met mensen erin werden in brand gestoken) en aan het hoesten, en ze zijn vooral blij dat ze weer in veiligheid zijn.
quote:Pakistan may pull back troops from Afghan border
* Defence officials say Pakistan could shift focus on more immediate threat
ISLAMABAD: Tensions with India would force Pakistan to pull nearly 100,000 troops from its western borders, Defence sources said on Saturday.
The officials said Pakistan had already made it clear to the US and NATO that in case of mounting escalation with India, Pakistan’s priority on the war on terror would shift and it would to take care of the more immediate threat to its security.
Damn dat is een mooit teveeke Baus en een verdomd leuk prijsje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Thnxs.. maar het wordt een 102cm / 40" Samsungkost 749 euro, 30000:1 contrast. dvb-t en ziet er imho nog gelikt uit ook
![]()
http://www.budgethouse.nl(...)sung_lcd_tv_le40a559
Ik vind hem helemaal goed![]()
oh ja, ik zit nu sinds een kwartiertje op Vista 64 bit.. kan er natuurlijk nog niet veel van zeggen, maar het bevalt me tot nu toe uitstekend.. installatie verliep ook soepel en vlot.. Nu ff wegwijs worden en dergelijke
quote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn dat is een mooit teveeke Baus en een verdomd leuk prijsje.
raar he dat er hier mensen zijn die met je gaan meeleven als je zo een drama zit te makenquote:
jaaaaaaaaquote:Op zondag 30 november 2008 11:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heren van het goede leven,
Heb sinds kort fifa 09 voor de xbox360. Wie heeft zin in een potje?
It's treating me wellquote:Op zondag 30 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
Jafarrrrrrrrrr![]()
How is married life?
& Keltiequote:Op zondag 30 november 2008 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben altijd in voor een potje FIFA 09Doen Kev & Fer ook mee, kunnen we met z'n vieren spelen
Morgen Arie!quote:Op zondag 30 november 2008 11:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen Arie!Heb je er ook zo'n geile headset bij of is die ondertussen al kapot?
Volgens mij is die nog heel maar dat kan niet lang durenquote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen Arie!Heb je er ook zo'n geile headset bij of is die ondertussen al kapot?
ik ververste soccerstand en er stond ineens 3-0quote:Op zondag 30 november 2008 14:55 schreef Incolumis het volgende:
lol NEC na 16 mins al op 3-0
kom op NAC!
Sparta is de club van Rotterdamquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 15:05 schreef jpjedi het volgende:
ja zat al 3 man te spammen op mijn msn waarvan eentje erg enthousiast.
10, 10, 10quote:
Daaromquote:Op zondag 30 november 2008 15:23 schreef Incolumis het volgende:
converteren van mp4 naar mp3 is sowieso kut, heb je veel kwaliteitsverlies.
Nooit geweten dat je mp3 ook kan kopen?quote:Op zondag 30 november 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand een online winkel waar ik MP3 nummers kan kopen in de hoogste kwaliteit (320 kbps) Nog zo'n 50 nummers van m'n muzieklijst zijn niet in de hoogte kwaliteit en dat wil ik weliTunes is kut want dat zijn MP4 bestanden en de kwaliteit is ook nogal jammer (Rond de 256 kbps als je het converteerd)
idd beetje eentonig, maar dat is minimal nou eenmaal. is wel lekker als achtergrondmuziek op een late zaterdagnachtquote:Op zondag 30 november 2008 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG je zou maar dit soort "muziek" luisterenBoem boem, bliep bliep, boem boem
![]()
quote:
yay 1 puntje op ursel ingelopen, het kan nog!quote:Op zondag 30 november 2008 16:28 schreef -Raffie- het volgende:
1. 1. ursel ursel Rondewinnaar (5) 17-8-2006 528 (+32)
2. 2. Ferdi Ferdi Manager Rondewinnaar (2) 28-5-2006 512 (+30)
3. 3. PoSTMaN Jorrit Postma Rondewinnaar 17-8-2006 478 (+33)
4. Yoshka Yoshka van de Vaart Rondewinnaar (2) 29-5-2006 478 (+34)
5. 5. Frank22 Frank Rondewinnaar (2) 28-8-2006 472 (+32)
6. 6. Incolumis Frank Dijkstra Rondewinnaar 21-8-2006 445 (+33)
Rondewinnaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
achteraf machismo-praatquote:Op zondag 30 november 2008 17:36 schreef FJD het volgende:
Kutzooi, was weer de vrijdag wedstrijd vergeten in te vullen. Had me 7 punten opgeleverd, was een makkie.
Feli Raffie
Sickertnlquote:Op zondag 30 november 2008 11:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ga jij eens snel Fifa 2009 vragen van de Sint!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |