je zit boven op bugworks met 12,7 km/hr maar wel een beetje off-routequote:Op donderdag 27 november 2008 11:23 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zit nu op een verschikkelijke plek met ongeveer windkracht 0.0.... ongeveer 8km/h
ik probeer nou naar die oranje lijn te varen en dan gewoon die lijn volgen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zit boven op bugworks met 12,7 km/hr maar wel een beetje off-route
Heb je wel een goeie HDMI kabel?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
MS is snel! Dinsdag me HD besteld voor 15 euro, vandaag wordt hij al bezorgd door UPS!
En die Logitech Harmony remote is te vet! 1 knop en me 360 gaat aan, receiver aan op juiste kanaal, en tv gaat aan op HDMI1!
Ik vind het altijd wel gezellig dus wat mij betreft ben je meer dan welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Nee nog niet
Wil je zaterdag nog door laten gaan?
Tnx, 3e week maart 2009.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig dus wat mij betreft ben je meer dan welkomKijk maar of je ruimte kunt maken.
Gefeliciteerd trouwens JP![]()
Wanneer kun je erin? Wanneer is dan de BBQ?
Mag het ietsje later?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
3e week maart staat genoteerd
een volle week BBQ
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag het ietsje later?Dan is onze container nog ruim 6 weken op zee. Je mag wel langskomen in Kortgene.. we wonen dan tijdelijk in het vakantiehuis van mijn ouders.
Die staan bij Lies op haar computer, Hier is wel de immoweb link.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:20 schreef Sickert het volgende:
[..]doen we zeker
jullie zijn ook welkom in Scharendijkedat is dan wel voor een groot deel klaar!
maar leuk manheb je geen foto's van het huis?
Met de Xbox 360 afstandsbediening gaat ie ook met 1 knop aan en uit hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
MS is snel! Dinsdag me HD besteld voor 15 euro, vandaag wordt hij al bezorgd door UPS!
En die Logitech Harmony remote is te vet! 1 knop en me 360 gaat aan, receiver aan op juiste kanaal, en tv gaat aan op HDMI1!
Mooi huis!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die staan bij Lies op haar computer, Hier is wel de immoweb link.
Ik zal ff vragen of ze die foto`s op mijn photobucket zet.
Uhmmm... Ja, maar niet de rest...quote:Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de Xbox 360 afstandsbediening gaat ie ook met 1 knop aan en uit hoor
Voor mij alleen A6quote:Op donderdag 27 november 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi huis!Is het ver over de grens?
Lease je ook weer een Audi A6 met geile achterlampen?
Oooooooh! 15 km. maar!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef jpjedi het volgende:
Het is 15 km van Prinsenbeek.![]()
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=vekenakker,+minderhout,+Belgie&sll=37.0625,-95.677068&sspn=30.599615,79.101563&ie=UTF8&ll=51.423564,4.765234&spn=0.011748,0.038624&z=15
Hier dan wat foto`s.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de logitech kan je aardig wat instellen. Ik heb er ook 1. maar in princpe kan je alles wat electronisch is ermee sturen. dus liefst zou ik willen dat tv aangaat, dvd aan, receiver aan. lampen worden in een bepaalde stand gedimt etc etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Versterker aan? 1 knop. TV aan? 1 knop! Et voila
Maar veel plezier ermee hoorIk wil ooit nog eens een Sonos systeem!
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met de logitech kan je aardig wat instellen. Ik heb er ook 1. maar in princpe kan je alles wat electronisch is ermee sturen. dus liefst zou ik willen dat tv aangaat, dvd aan, receiver aan. lampen worden in een bepaalde stand gedimt etc etc.
en bijkomend voordeel voor de vrouw, die heeft geen overzicht meer met 6 afstandsbedieningen
tnx.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan worden
Hij gaat automatisch van standby naar helemaal uit
Gefeliciteerd JP&Lies![]()
![]()
Huisje ziet er leuk uit
Leuke auto ook voor Lies
Sonos heb ik ook naar gekeken voor mijn toekomstige woningquote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is zo'n X5 toch een logischere keuzequote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tnx.
Ze wil trouwens een mini... en dat met een Sint Bernard.
Je kan het hier checken... Mijn pioneer receiver werkte met geen enkele all-in-one remote... http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=/EasyZapper/./New/ProcSpice/landing.asp&ClassId=PrSpice.ProcSpice&RelativePath=ProcSpice/quote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een pronto, leuk spul, maar moet hem nog steeds goed instellen. Overigens kan mijn huidige tv met geen enkele afstandbediening aangedaan worden
Hij gaat automatisch van standby naar helemaal uit
Pokertafel ben ik ook naar aan het kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sonos heb ik ook naar gekeken voor mijn toekomstige woning
Maar ja, ik heb wel meer wat ik in mijn toekomstige woning wil, zoals een FullHD beamer, een 8ft pooltafel, een bar en een ronde pokertafel...
Toch maar weer een staatslot kopen
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je kan het hier checken... Mijn pioneer receiver werkte met geen enkele all-in-one remote... http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=/EasyZapper/./New/ProcSpice/landing.asp&ClassId=PrSpice.ProcSpice&RelativePath=ProcSpice/
Kijk dat is een wijs man.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukken
O, ja dan heb je er weinig aan... Mijn componenten kunnen alleen uit als je de stekker eruit rukt...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een apparaat kun je alleen maar aanzetten als hij op standby staat en mijn tv staat nooit op standby. Ik moet eerst naar de tv lopen en het powerknopje indrukken
En het bespaart ook energiequote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kijk dat is een wijs man.![]()
Het is inderdaad geen fabeltje.. binnenbrand oorzaak nummer 1
600 kilometer ongeveer. Had vandaag iemand op bezoek uit Mumbai die met de bus was gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Nog steeds gijzelaars in Oberoi Trident hotel door paki's. Hoever is dit nou precies bij jou vandaan JP?
quote:I watched it on TV today. It’s very scary. August was a terrorist attack and now it’s becoming a War where the foreigners are the Objectives. Last week, we stayed at the Taj!
§ Do not fly to North India
§ Avoid any restaurant or place where foreigners could be there
§ Ask Raghu to always be with you and Anna if you are outside of your home
§ Ask the security people at the entry of your building to check any car at the entry of your building
§ Ask the security officer to place more people around the building
Be very carefull. Any problem, suspect thing call me
Take care
Ga toch bomen knuffelen. Mij veels te koud rond deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat is dan weer goed voor het mileu
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga toch bomen knuffelen. Mij veels te koud rond deze tijd van het jaar.
Nee het is geen doodsverwensing.
Ja heb hem ook... de 785 dan oid.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb Samsung en ben er erg tevreden mee. Maar volgens mij is het allemaal wel goed spul.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
Het moet 1 van de volgende tv's gaan worden..
102cm:
SAMSUNG LCD TV LE40A558
SAMSUNG LCD TV LE40A559
SONY LCD TV KDL40L4000 BRAVIA
SONY LCD TV KDL40V4000 BRAVIA
of 107cm:
LG LCD TV 42LG5000 106CM FULL HD
PHILIPS LCD TV 42PFL5603D/12
Ik neig heel erg naar de Philips.. Maar vind een Bravia ivm gebruik van PS3 enzo ook wel fijn, en Samsung is cool.. Ik weet het echt nog niet, wat zouden jullie doen?
1 van de Samsungs... Heeft ook een speciale Game-modus!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
Het moet 1 van de volgende tv's gaan worden..
102cm:
SAMSUNG LCD TV LE40A558
SAMSUNG LCD TV LE40A559
SONY LCD TV KDL40L4000 BRAVIA
SONY LCD TV KDL40V4000 BRAVIA
of 107cm:
LG LCD TV 42LG5000 106CM FULL HD
PHILIPS LCD TV 42PFL5603D/12
Ik neig heel erg naar de Philips.. Maar vind een Bravia ivm gebruik van PS3 enzo ook wel fijn, en Samsung is cool.. Ik weet het echt nog niet, wat zouden jullie doen?
Sharp misschien iets, heb hier een 107 cm Sharp hangenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
1080p![]()
HDMI![]()
Kerstmis![]()
TV's
Budget is 800 euro.. uitloop naar 850 maximaal, ik kan zo 123 geen Sharp binnen dat budget vinden, en hij MOET groter dan 1 meterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Sharp misschien iets, heb hier een 107 cm Sharp hangen
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/sharp/lc-42x20e/268572/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |