quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Keltie het volgende:
Dan ken je ook een keer goed in de handen rochelen en die eens flink schudden. Zo doen ze het op de veemarkt ook
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:56 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.
Dan wordt het wel een beetje sneu jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.
zelfde met kinderen je moet het beide willen en niet van 1 kant komen.
donderstraal dan ook gewoon op dan kunnen we gewoon over je lullenquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier af en toe post?
Hij is wel mijn latente homo.
Precies!quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje sneu ja![]()
Toch lijkt het wel of vrouwen er meer waarde aan hechten dan mannen. Alsof je door een huwelijk opeens echt voor elkaar kiest en je daarna altijd bij elkaar blijft. Alsof een huwelijk de grote mijlpaal is in een relatie.
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
donderstraal dan ook gewoon op dan kunnen we gewoon over je lullen
en dan hoeven we ook jullie gezeik niet te lezen!
en ja Viro is een latente homo
als je zo heel je liefdes leven *kuch* (lees zielige gedoe) hier post
verdien je het om zo beschreven te worden
en wat verwacht je zelf als je in een kuil vol mannen post dat je onder een meisje hebt liggen kroelen en op het moment van kiehard in dr kont palen afhaakt omdat je niet zo ver bent
@ Inco
ben ook niet getrouwd en heb geen samenlevings contract maar wel samen een huis
enige is als een van ons overlijd dat er problemen komen
maargoed dat zien we dan wel weer eerst het huisje afmaken en misch trouwen
dat jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?
ik moet ook nog steeds een samenlevingscontract / testament whatever op laten maken.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Tegenwoordig maakt het geen verschil of je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Echter met kinderen kan het wel uitmaken... Dus Inco barst los.![]()
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen? ouwe lul![]()
Ah, dus eigenlijk ben je getrouwd om je wijffie het land binnen te krijgen?quote:Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Rond een uurtje of 4 doen? Spelen we een klein rondje, gaan we de Chinees beroven en daarna nog een hele avond voor slechte dingenquote:
Je denkt altijd dat het nooit gebeurt maar mensen doen echt hele rare dingen als er opeens veel geld op het spel staat en met een huis van 300k gaat het dus om een bedrag van 150k. Heel gek maar zulke bedragen willen nog wel eens invloed hebben op de redelijkheid van mensen. Dat was iig de reden waron wij er toe eentje getekend hebben. Ze worden ook auomatisch ontbonden als je je uitschrijft op het woonadres.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:51 schreef staticdata het volgende:
mwoah problemen dan zal eerst het geld naar bloedverwanten gaan, maar als hun ermee instemmen dan gaat het altijd nog naar Vera. En bij je hypotheek zit waarschijnlijk ook een levensverzekering?
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen?![]()
Vroeger vonden mensen het nog een eer als er een BoF! Meeting werd gehouden op hun huwelijk, dat betekende nog iets! De tijden zijn wel veranderd sinds Jorrit er met de aanstaande bruid vandoor ging en Kevin de fontein volkotstequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
We vinden dat het teveel geld kost en voor ons levert het niets op.
Ik sluit me bij je aan hoor..quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Tegenwoordig maakt het geen verschil of je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Echter met kinderen kan het wel uitmaken... Dus Inco barst los.![]()
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen?![]()
Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Toen mijn oma de pijp uit ging is de familie in 2-en gesplitst omdat er 2 vonden dat ze een paar 100 meer moesten hebben.. Werden er opeens zaken van meer dan 30 jaar geleden opgerakeld..quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt altijd dat het nooit gebeurt maar mensen doen echt hele rare dingen als er opeens veel geld op het spel staat en met een huis van 300k gaat het dus om een bedrag van 150k. Heel gek maar zulke bedragen willen nog wel eens invloed hebben op de redelijkheid van mensen. Dat was iig de reden waron wij er toe eentje getekend hebben. Ze worden ook auomatisch ontbonden als je je uitschrijft op het woonadres.
Triestigheid alom bij erfenisdingetjes....quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Toen mijn oma de pijp uit ging is de familie in 2-en gesplitst omdat er 2 vonden dat ze een paar 100 meer moesten hebben.. Werden er opeens zaken van meer dan 30 jaar geleden opgerakeld..
Kun je nagaan als het over 100k gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Keltie het volgende:
Triestigheid alom bij erfenisdingetjes....
Ik had me ook al aangesloten maar ik mag zeker niet bij jullie getrouwde mannenclubjequote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ook de enige 2 die getrouwd zijn toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |