quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
Is viro niet toevallig bij dat vrouwtje uit de tram??![]()
Bellen heeft geen zin? naar z'n ouders?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef COG_Playbunny het volgende:
Nog steeds niks gehoord van viro. Ik ga zo meteen naar viro's huis, kijken of hij al thuis is.
Ik heb al een paar keer gebeld op zijn mobiel en huisnummer. Niemand neemt op. Daarom ga ik langs.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik PM je mijn adres dan wel even Bunny
[..]
Bellen heeft geen zin? naar z'n ouders?![]()
's Nachts kan ik me nog wat bij voorstellen maar de day after is al weer wat minder grappig. Aan de andere kant blijft Viro een rare snuiter dus de kans dat ie in z'n nest ligt te ronken om pas ergens tussen 02:00 en 03:00 op een zondagochtend wakker te worden is best groot
is hij niet aan WoW begonnenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Drama verhaal met onze Viro.. onze gedachte zijn bij jou Bunny. Hopen maar dat jullie deze zware tijd door kunnen komen en sterk blijven.![]()
Controleer hem wel even op Chlamidia..het heerst las ik op nu.nl
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is hij niet aan WoW begonnen
is er iemand doodquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Drama verhaal met onze Viro.. onze gedachte zijn bij jou Bunny. Hopen maar dat jullie deze zware tijd door kunnen komen en sterk blijven.![]()
.....okayquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar als hier de pleuris gaat uitbreken tussen Pakistan en India dan zijn wij hier mooi met het eerste vliegtuig pleittequote:We hebben tot dusver 10 Nederlanders aangetroffen onder de gasten van beide hotels, maar er zitten nog mensen in zowel de Taj als een deel van het Oberoi (Trident is nu leeg) en er liggen - zegt men - overal lichamen. ik weet dus niet wat er nog op ons afkomt. Met de 10 Nederlanders gaat het op het oog goed. Ze zijn moe en soms zwaar beroet (sommige kamers met mensen erin werden in brand gestoken) en aan het hoesten, en ze zijn vooral blij dat ze weer in veiligheid zijn.
quote:Pakistan may pull back troops from Afghan border
* Defence officials say Pakistan could shift focus on more immediate threat
ISLAMABAD: Tensions with India would force Pakistan to pull nearly 100,000 troops from its western borders, Defence sources said on Saturday.
The officials said Pakistan had already made it clear to the US and NATO that in case of mounting escalation with India, Pakistan’s priority on the war on terror would shift and it would to take care of the more immediate threat to its security.
Damn dat is een mooit teveeke Baus en een verdomd leuk prijsje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Thnxs.. maar het wordt een 102cm / 40" Samsungkost 749 euro, 30000:1 contrast. dvb-t en ziet er imho nog gelikt uit ook
![]()
http://www.budgethouse.nl(...)sung_lcd_tv_le40a559
Ik vind hem helemaal goed![]()
oh ja, ik zit nu sinds een kwartiertje op Vista 64 bit.. kan er natuurlijk nog niet veel van zeggen, maar het bevalt me tot nu toe uitstekend.. installatie verliep ook soepel en vlot.. Nu ff wegwijs worden en dergelijke
quote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn dat is een mooit teveeke Baus en een verdomd leuk prijsje.
raar he dat er hier mensen zijn die met je gaan meeleven als je zo een drama zit te makenquote:
jaaaaaaaaquote:Op zondag 30 november 2008 11:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heren van het goede leven,
Heb sinds kort fifa 09 voor de xbox360. Wie heeft zin in een potje?
It's treating me wellquote:Op zondag 30 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
Jafarrrrrrrrrr![]()
How is married life?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |