Ambinichtquote:Op donderdag 27 november 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Panasonic!Of Samsung
Philips... zo'n TV waarbij als je voetbal kijkt heel je kamer groen is![]()
Je mag inhalenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik probeer nou naar die oranje lijn te varen en dan gewoon die lijn volgen.
Gefeliciteerd, maar waarom laterquote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag het ietsje later?Dan is onze container nog ruim 6 weken op zee. Je mag wel langskomen in Kortgene.. we wonen dan tijdelijk in het vakantiehuis van mijn ouders.
nou boef, ik heb van de zomer ook een legale vista ultimate 64bit gehaald, heeft er nog geen middag op gezeten..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh ja...
Als het goed is krijg ik morgen Vista Home Premium NL 64 Bit binnenLegaal met licensie enzo
![]()
![]()
Van het weekend dan installen op de raptors in RAID0 voor in de Quadhoer @ 3.2Ghz met 4gb Ram![]()
Eindelijk even DX10 checken en 64 bit gedoe enzo, ben zeer benieuwd en nog veel nieuwschieriger naar alle errors en problemen tijdens het hele proces
NEEquote:Vandaag weer iets leuks mee gemaakt. Bunny en ik lagen op mijn bed, zij boven op mij. (Je weer wel wat verliefde stelletjes doen. Nee we hadden geen sex).
\
\
[
Bunny en ik schrikken ons rot.
Bunny en ik allebei tegelijk: we zijn niet van plan om...(stilte treedt in)...euhm...u weet wat we bedoellen.
Oom: ik was ooit ook jong.
Krijgt ze jou in twee schoenen dozenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef IJsmuts het volgende:
nu ga ik twee schoenendozen naar mn zus brengen, gaat ze een surprise van maken
ach jongen tochquote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
owja, iemand nog een ultra cool life hebben? ruilen tegen 2 blikken instant happiness
Watskebeurt?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
owja, iemand nog een ultra cool life hebben? ruilen tegen 2 blikken instant happiness
Ik vind het wel geinig dat ambilichtquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef ursel het volgende:
Fer, Mijn Vrunden benne er..
Denk dat ik van het weekend weer nieuwe ga halen..
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
NEENEE
NEE!!!
SEX IS VIES!!!!!
![]()
![]()
![]()
godverdomme viro, als je maar een minuutje vrij hebt, steek toch die zwarte lans van je in al dr gaten en scheur dr uit elkaar man!! blaf dr hele gezicht onder met LAUWE PAP!!! keer dr binnestebuiten en laat dr alle hoeken van je kamertje zien!!!
maar ga verdomme niet [als je alleen thuis bent] met je broek opgetrokken tot je oksels boven op elkaar liggen![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Krijgt ze jou in twee schoenen dozen![]()
En wie ontvangt die dozen dan
quote:
ach nikskebeurt. gewoon pre-winter dip. year after, al mnd oogrot, morgen weer even naar de huisarts voor een nieuw wondersmeermiddel..., kutopdracht bij die stroomboeren, en 18 december ken ik mn vriendin precies 10 jaar en ik heb een bootje gehuurd om 's avonds voor huis opgepikt te worden en dan door de grachten te varen, beetje vreten en dan maar de handdoek in de ring te gooien en eens even vragen of ze wil trouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Ik heb die blikken niet echt op voorraad meer tegewoordig
die moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:59 schreef Mr_Baus het volgende:
2 blikken maar?? Ik doe aan hele pallets!![]()
![]()
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachuh!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oe, maar dat betekend dat er ook rap Kleine mutsjes komen..quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef IJsmuts het volgende:
ach nikskebeurt. gewoon pre-winter dip. year after, al mnd oogrot, morgen weer even naar de huisarts voor een nieuw wondersmeermiddel..., kutopdracht bij die stroomboeren, en 18 december ken ik mn vriendin precies 10 jaar en ik heb een bootje gehuurd om 's avonds voor huis opgepikt te worden en dan door de grachten te varen, beetje vreten en dan maar de handdoek in de ring te gooien en eens even vragen of ze wil trouwen![]()
leuke boot, maar ik wil helemaal niet trouwen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je dan sex kunt hebbenquote:
ik woon niet in Urkquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef ursel het volgende:
Maar in de praktijk betekend het eerder het omgekeerde..
ik wist hetquote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
AJAX
![]()
HSV ook een keertje laten verliezen in eigen huis
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloftquote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik woon niet in Urk
nee het is vooral voor mijn vriendin, die wil het graag, plus het is financieel ook iets beter dan alleen maar samenwonen
Ah er is weer gevoetbald... ff teletekst lurken voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
AJAX
![]()
HSV ook een keertje laten verliezen in eigen huis
quote:
Ik ben ook bang met die uitspraak dat wij dan niet uitgenodigt zullen worden..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloft
het hoeft niet veel te kostenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Een huwelijk kost alleen maar geld. Het begint al met de bruiloft
Maar ik denk dat ik dan maar gefeliciteerd moet zeggen tegen IJs en Inco....
Wat worden ze snel groot
Trouw dan niet.. of doe het goed...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het hoeft niet veel te kosten
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Trouw dan niet.. of doe het goed...
Je hebt duidelijk geen BoF! op de begroting staanquote:
plakje cake kun je krijgen met Alfa bierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen BoF! op de begroting staan
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef Incolumis het volgende:
plakje cake kun je krijgen met Alfa bier
Whahaha.. inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...
* Incolumis bekijkt zichzelf nog eens goed in de spiegel
MIJN LEVEN IS VOORBIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat ik hier af en toe post?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou boef, ik heb van de zomer ook een legale vista ultimate 64bit gehaald, heeft er nog geen middag op gezeten..
wat een kut proggie is dat![]()
[..]
NEENEE
NEE!!!
SEX IS VIES!!!!!
![]()
![]()
![]()
godverdomme viro, als je maar een minuutje vrij hebt, steek toch die zwarte lans van je in al dr gaten en scheur dr uit elkaar man!! blaf dr hele gezicht onder met LAUWE PAP!!! keer dr binnestebuiten en laat dr alle hoeken van je kamertje zien!!!
maar ga verdomme niet [als je alleen thuis bent] met je broek opgetrokken tot je oksels boven op elkaar liggen![]()
latente homo![]()
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat is goed? ik doe het niet voor het feest...
* Incolumis bekijkt zichzelf nog eens goed in de spiegel
MIJN LEVEN IS VOORBIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Voldoet een samenlevingscontract dan ook niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik woon niet in Urk
nee het is vooral voor mijn vriendin, die wil het graag, plus het is financieel ook iets beter dan alleen maar samenwonen
Dan ken je ook een keer goed in de handen rochelen en die eens flink schudden. Zo doen ze het op de veemarkt ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:56 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Keltie het volgende:
Dan ken je ook een keer goed in de handen rochelen en die eens flink schudden. Zo doen ze het op de veemarkt ook
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:56 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? Een huwelijk is een verbintenis tussen twee geliefden. Ik vind dat juist prachtig.
Dan wordt het wel een beetje sneu jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
Als het van beide kanten komt wel ja. zoals ik hier hoor lijkt het meer een moetje vanuit de vrouw te zijn.
zelfde met kinderen je moet het beide willen en niet van 1 kant komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |