Vanaf maandag ochtend kan je weer een poging wagen.. Dan is ut gratis..quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangesloten maar ik mag zeker niet bij jullie getrouwde mannenclubje
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned hadquote:
Dan moet ik nog opschieten ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef ursel het volgende:
Vanaf maandag ochtend kan je weer een poging wagen.. Dan is ut gratis..
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned had
Stuffin the hamsterquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 4 doen? Spelen we een klein rondje, gaan we de Chinees beroven en daarna nog een hele avond voor slechte dingen
Ik sluit mij er ook bij aanquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde je een buddy poke onder je hol geven maar ik zag dat je zusje je al geowned had
zo denk ik er dus ook over heb het gekocht om in te wonen niet om er stinkend rijk van te wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Dutch Home Sellers Cut Prices in Market That Would 'Never Fall'
Damn. Ben benieuwd al denk ik dat het commentaar in het topic over de markt in Amsterdam wel terecht is.
Aan de andere kant.. als je het kan betalen, je baan staat niet op de tocht en het is een huis naar je zin.. wat houdt je dan tegen. Huis om te wonen is niet perse een beleggingsobject. Op de lange termijn hebben we toch te maken met hoofdzakelijk inflatie.
Mjah, geen beleggingsobject maar als ik nu kijk naar m'n eigen situatie...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Dutch Home Sellers Cut Prices in Market That Would 'Never Fall'
Damn. Ben benieuwd al denk ik dat het commentaar in het topic over de markt in Amsterdam wel terecht is.
Aan de andere kant.. als je het kan betalen, je baan staat niet op de tocht en het is een huis naar je zin.. wat houdt je dan tegen. Huis om te wonen is niet perse een beleggingsobject. Op de lange termijn hebben we toch te maken met hoofdzakelijk inflatie.
quote:Canadese (stem)acteur Michael Rudder is in Mumbai getroffen door drie kogels. De acteur was aan het dineren in het Oberoi Hotel, toen de terroristen het hotel binnendrongen en om zich heen begonnen te schieten. De drie kogels werden hem niet fataal. Rudder herstelt momenteel in een nabijgelegen ziekenhuis van zijn verwondingen.
Rudder is in de gamesindustrie bekend van het inspreken van stemmen voor onder andere Prince of Persia: Warrior Within, Far Cry: Instincts, Jagged Alliance 1 en 2, Assassin's Creed, Rainbow Six 3 en Splinter Cell.
Verkoop zal niet zo eenvoudig meer zijn maar je weet nooit hoe snel je er vanaf komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, geen beleggingsobject maar als ik nu kijk naar m'n eigen situatie...
Appartement van +/- 200.000 (iets daarboven ivm K.K.)
Rijtjeshuis van +/- 200.000
We willen nu samen gaan wonen en dan in een huis wat een verbetering is ten opzichte van het rijtjeshuis (iets groter), dan kom je hier in het segment van de 250.000 tot 375.000 (of 400.000).
Ik zie het dus niet zitten om m'n appartement voor minder dan die 200.000 te verpatsen, dacht er zelf toch wel zo'n 210.000 (maar quit spelen is in dit geval goed genoeg) voor te willen pakken (heb er ook geld in gestoken om wat verbeteringen te doen).
Rijtjeshuis wilde ik voor, minimaal, hetzelfde bedrag doen en dan met z'n 2en een huis van 375.000/ 400.000 terug te kopen :p
Ik heb geen hypotheek bij de bankquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Veroop zal niet zo eenvoudig meer zijn maar je weet nooit hoe snel je er vanaf komt natuurlijk.
Echter ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken maar als je een hypotheek lospraten van 5,5 maal je jaarinkomen. Echter bij +90% EW zul je moeten praten als brugman om boven de 4,5 te komen. Als ik het goed heb ben je ook pas van baan gewisseld...dat soort dingen wegen ze allemaal mee. Hypotheek verkrijgen is echt koehandel en richt je niet op 1 aanbieder of 1 agent. Hou wel stevig je positie in de gaten.. jij hebt hen niet nodig maar JIJ nodigt hen uit voor een offerte.. Hou de touwtjes in handen.
Ik heb bij mijn hypotheek een tegen voorstel gedaan van 0.2% lager dan de offerte plus nog eens een dalrente clausule. Dat hebben ze na wat morren toch toegegeven. Let ook op verlengings rente omdat ze ook nogal graag gebruik maken van binnenhaal rentes op de offerte.
Bij mijn eerste huis in NL had ik 30 jaar rentevast maar ik heb nu dus maar 10 jaar vast genomen. Variabele rente durf ik niet aan en die mensen zijn nu ook zwaar de sigaar aangezien de euribor rentes dalen maar ondertussen wel de maand-euribor omhoog hebben gegooid, de flikkers. Die maand-euribor bepaald je variabele rente (banken pakken maand-euribor +1%)
Sjeemz..das apart. En je HRA dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb geen hypotheek bij de bank
Dus daar is geen probleem.
Heb een hypotheek bij m'n ouders, die hoop ik gewoon over te kunnen schrijven zonder het allemaal opnieuw op te hoeven stellen.
Wat heb ik met de Honda Riders Association te maken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sjeemz..das apart. En je HRA dan?
Geinig.. ik lees inderdaad dat je de HRA bij een familielening ook gewoon kunt aftrekken. De rente mag maximaal 25% boven marktconform liggen en een deel daarvan kun je weer via schenkingsrecht terugvangen van je ouders.![]()
Pragmatisch, alle zaken zijn in een keer goed geregeld.quote:
Stond dat op teletekstquote:
Ook de rekening achterafquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik vond het wel gezellig met BoF op de bruiloft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ook de enige 2 die getrouwd zijn toch??
Alleen niet het uithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik sluit mij er ook bij aan
Wat wel jammer is dat je maar met 1 vrouw tegelijk getrouwd mag zijn... Ik heb genoeg liefde voor meerdere
zij heeft een kindquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Tegenwoordig maakt het geen verschil of je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt. Echter met kinderen kan het wel uitmaken... Dus Inco barst los.![]()
Ben ik nu de enige die een liefdeshuwelijk heeft uit overtuiging en het niet wegwuift als ouderwets of bekrompen?![]()
Nu moesten wij ook wel trouwen om überhaupt een spousevisum te krijgen voor Lies aangezien ze in India nog nooit hebben gehoord van een geregistreerd partnerschap.
Daar weet jij niks vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Alleen niet het uithoudingsvermogen
Zondag rond deze tijd heb ik het Jorrit Certificate Proffesional met succes afgerondquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu eerst maar eens naar een feestje, inpakken kan morgen ook nog wel
Last minute inpakken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |