Nah, dan gaat hij aan de deurklink hangen, en dat is nog veel vervelenderquote:Op woensdag 26 november 2008 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat 'ie eten wil?
Je kan 'm natuurlijk ook buiten de slaapkamer houden als je gaat slapen. Dan kan 'ie je moeilijker wekken.
Komt mij bekend voorquote:Op woensdag 26 november 2008 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je was niet de enige die in de war was. Mijn moeder was er vrij snel bij om mij te corrigeren
je spoort niet?quote:
Ook datquote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
je spoort niet?
Leuke request!
Nou tering, hoe verneuk je een nummer. Stomme Gerard!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Gerard, heb je alweer 'n nieuwe pallet met kogels voor morgen besteld?
Lol, ik wilde iets soortgelijks postenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef Brennel het volgende:
Nah, dan gaat hij aan de deurklink hangen, en dat is nog veel vervelender![]()
Ik mag het ook graag doen. Stukken leuker dan tegen die chagrijnige koppen aan kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ah hier verder
Mobiel internet is niet populair, nou bij sommigen dus welEen beetje ind e trein internetten
Ik zat iets lokaler te denken...quote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterfdag van Filippo il Vecchio Strozzi.
Op die datum kon ik niks anders vindenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zat iets lokaler te denken...
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op die datum kon ik niks anders vinden.
quote:15 mei: Albrecht van Saksen heeft niet zoveel problemen om de opstand van het Kaas-en-Brood-Volk neer te slaan in de buurt van Heemskerk.
Handmatig toevoegen (zoals zoveel in iTunes).quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef Dandelion het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik oude podcasts in itunes krijg? Zoals die van Gerard's Podcast, je krijgt alleen de nieuwste. Maar ik iwl die ouwe ook eigenlijk wel. Nu kan ik die wel handmatig downloaden, maar hoe vertel ik itunes dan dat ik ze heb?
Dat was in 1492quote:
Bagger verneuken kan nietquote:Op woensdag 26 november 2008 11:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou tering, hoe verneuk je een nummer. Stomme Gerard!![]()
mja 't nadeel is dat ie dan niet verschijnt als podcast, maar gewoon onder muziek.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Handmatig toevoegen (zoals zoveel in iTunes).
Kun je niet bij betreffende podcast rechtsklikken en daar aangeven dat ie alle podcasts moet binnentrekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja 't nadeel is dat ie dan niet verschijnt als podcast, maar gewoon onder muziek.
volgens mij niet, ik heb bij de settings als gezegd dat ik ze allemaal wil. Maar daar is itunes het niet mee eens ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet bij betreffende podcast rechtsklikken en daar aangeven dat ie alle podcasts moet binnentrekken
Ff unsubscriben van de podcast en opnieuw toevoegenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik heb bij de settings als gezegd dat ik ze allemaal wil. Maar daar is itunes het niet mee eens ofzo.
* Sersjee moet zich toch eens wat meer gaan verdiepen in de lokale geschiedenis.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was in 1492.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291&q="15+mei+1492"&btnG=Zoeken&meta=
En als je 'm dan vanuit Muziek naar Podcasts sleept?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja 't nadeel is dat ie dan niet verschijnt als podcast, maar gewoon onder muziek.
Veel gebeurd op die dagquote:Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee moet zich toch eens wat meer gaan verdiepen in de lokale geschiedenis.
15 mei 1920![]()
Guldens.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brandy. Monica. Zomer 1998. Net internet thuis. Twee maanden van 700 gulden telefoonrekening.
nopequote:Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff unsubscriben van de podcast en opnieuw toevoegen
nopequote:Op woensdag 26 november 2008 11:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En als je 'm dan vanuit Muziek naar Podcasts sleept?
Vette plaat!!11quote:Op woensdag 26 november 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chiel Montagne.
Ik woonde op mezelf, dus internette alleen in de dalurenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brandy. Monica. Zomer 1998. Net internet thuis. Twee maanden van 700 gulden telefoonrekening.
Ik heb toen een keer berekend dat ik twee maanden lang bijna 12 uur per dag online wasquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik woonde op mezelf, dus internette alleen in de daluren
Oh My Godquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer berekend dat ik twee maanden lang bijna 12 uur per dag online was.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een verschil met nu, nu ben je al online als je je PC aanzet en het kost je alleen maar een vast bedrag
Ik moest overdag gewoon werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer berekend dat ik twee maanden lang bijna 12 uur per dag online was.
Wacht een paar minuten en je weet hetquote:Op woensdag 26 november 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie valt er nogmaal dan in, Timur?
zal ik doen, sersjeequote:Op woensdag 26 november 2008 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wacht een paar minuten en je weet het![]()
Rise & shine
"Vroeger" zette je de pc aan, kon je daarna eerst nog uitgebreid gaan staan douchen, en als je dan terug kwam was 'ie eindelijk opgestart.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een verschil met nu, nu ben je al online als je je PC aanzet en het kost je alleen maar een vast bedrag
Nee, dat niet eensquote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je rum in de chocolademelk gedaan
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je rum in de chocolademelk gedaan
Details?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens![]()
Heb nogal druk gedroomd.
Verveelt nu alquote:Op woensdag 26 november 2008 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snow Patrol.
"Het gaat zo'n Chasing Cars-verhaal worden."
Nou:![]()
![]()
![]()
.
Niet tijdens de AV hoor... En Rob heeft 'em altijd op de gang staan.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Waarom staat die webcam eik al de hele ochtend op de gang gericht?
Is mode bij Stendersquote:Op woensdag 26 november 2008 13:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Waarom staat die webcam eik al de hele ochtend op de gang gericht?
Shit ! je bent me net voorquote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is John Mayer?
Scherpquote:Op woensdag 26 november 2008 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is een vrouw. Mevrouw Beddingfield. Is jarig vandaag, zag ik
.
Dat zijn wel de betere plaatjes van haarquote:Op woensdag 26 november 2008 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is een vrouw. Mevrouw Beddingfield. Is jarig vandaag, zag ik
.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere plaatjes van haar
"Kietelen"en "iets zwaars in je handen" het is maar goed dat ik geen vuns ben en hier geen rare gedachten bij krijg......quote:Op woensdag 26 november 2008 13:11 schreef Brennel het volgende:
Het enige wat ik me herinner is dat ik bevriend was met Michiel, en dat hij me wilde kietelen en toen ik met iets zwaars in m'n handen stond![]()
En nog iets waarvan ik me alleen herinner dat ik erg verdrietig was.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Froger in het nederlands horen zingen
die van jou draag je toch met een mitellaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Kietelen"en "iets zwaars in je handen" het is maar goed dat ik geen vuns ben en hier geen rare gedachten bij krijg......
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die van jou draag je toch met een mitella
Niet grappigquote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
las je username verkeerd, dacht thefapster
Wat 'n track !!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verf het zwart!
quote:1. Mark Oh - Tears don't lie
2. DJ Paul Elstak - Life is like a dance
3. T-Mark - Strings of infinity
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
SMS nu Cosmick + 1, 2 of 3 naar 3333
[..]
Wel aardig, maar niet zo bijzonder vind ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik dan wel een aardige plaat
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Cosmick is erg dol op Happy hardcore platen, dus iedere week wordt de UJDT in een cosmick verpakking aangekondigdquote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Iets gemist tijdens mijn afwezigheid?
Waarvoor dank overigensquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Cosmick is erg dol op Happy hardcore platen, dus iedere week wordt de UJDT in een cosmick verpakking aangekondigd.
Ah, nu heb ik 'mquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Cosmick is erg dol op Happy hardcore platen, dus iedere week wordt de UJDT in een cosmick verpakking aangekondigd.
Nummer 2 !!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:17 schreef cosmick het volgende:
Ik verwacht ook elk moment weer Marinaria Mena.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef borisz het volgende:
Er is een winnaar getrokken uit het smsspel.De winnaar is Hans,
. Hij wint een ontmoeting met Cosmick
Inderdaad, ondanks de driehonderdtriljard draaibeurten bezorgd het nummer me nog steeds kippenvelquote:
Clip is zeker mooi en werkt wel!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf'm toch wel mooi vinden
Vind die clip ook wel knap opgenomen, bijna alles in 1 take en toch maar door blijven huilenArme meid
Kom maar bij Martin in de Impala zitten
Voorlopig niet.. veel te druk enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
!
Gezellig, Hans, wanneer kun je?
Dat was wel een leuke uitzendingquote:Op woensdag 26 november 2008 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Ben even Ekstra weekend terug aan het luisteren.
quote:I seen this one shit on the news a couple weeks ago that made me sick
Some dude was drunk and drove his car over a bridge
and had his girlfriend in the trunk, and she was pregnant with his kid
and in the car they found a tape, but they didn't say who it was to
Come to think about, his name was.. it was you
Damn!
Gezellig, dan is het hier niet meer stil hier in West-Brabantquote:Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goeieavond!
Ik zal eens wat bijdragen aan de drukte!
En ik loop hier alleenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gezellig, dan is het hier niet meer stil hier in West-Brabant
Super plaatquote:Op woensdag 26 november 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaah, t begin van deze plaat vind ik zo lekker swingend!
De rest van de plaat trouwens ook wel!
Shut up and let me go!
Ik zag dat je m er achter plaktequote:Op woensdag 26 november 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat. Vooral het HEY !! gedeelte vind ik wel stoer.
Het komt er ook met zoveel power uit. Super!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zag dat je m er achter plakte
luister al paar dagen mono op mijn werkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Deze plaat klinkt heel vreemd in mn stereo-oordopjes
stoute windowsquote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, ik was even afwezig, want mn computer besloot er even mee op te houden
Van harte , kun je koffie halenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En kopiëren natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Van harte , kun je koffie halen
Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
Van harte !!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar? Voor wat??quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Ga morgen is neuzen ben ook wel geïnteresseerd in dezequote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Muisje, hee MAW!
En ja, ga ff dopjes halen MAW. Ik heb van die stoer in-ear dopjes van Philips, en ik vind ze geweldig
wat is je missie.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sirolf gefeliciteerd
![]()
* muisje-eliza heeft mail gehad van 3FM...ik moet nog heeeeeel veel regelen zie ik
Niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Michiel doet het erg goed vanavond!
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.quote:
van harte , nog meer 3fm luisterenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Ah leuk, veel succes!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Webdevver bij 3? Da's cool! 3FM-en en webdevven als werk, haha.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
Dank jequote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!
Straks maar ff aanpassenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellen
dus lijn gisteren en een lijn vandaag, misschien is het leuker een week te pakken. deze week en afgelopen week
Bij Q.?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[synchroom]quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
quote:
Gaaf zeg!!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
beetje afhankelijk waar je ze vandaan haalt +/- 60 - 70quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gaaf zeg!!
@ MAW; Senheiser is altijd goed als t om geluid gaat natuurlijkWat kosten die?
Veel succes daarmee! Hopen dat goed gaat lukken!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, want in het leven heeft ze het al geroepenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[synchroom]
[ekdom] The Vulture [/ekdom]
[veenstra] The Vulture [/veenstra]
Ik heb trouwens gemist hoe-ie heette, wie kan mij daaraan helpen? Weet ik dat ik die moet vermijden..!quote:
Ja, maar was ik er blij mee...?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat is lang geleden dat ik deze hoorde adagio for strings
ach lekker intiemquote:Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar was ik er blij mee...?
De Mezz in Breda, Giel en Tiesto? Dat is écht een heeeeeel klein zaaltje
De woorden SR en gratis in één zin... dat kan niet kloppen!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef gerbenp het volgende:
is die pre-party van SR gratis, of niet?
Zal wel donatiepot voor de deur staanquote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De woorden SR en gratis in één zin... dat kan niet kloppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |