stoute windowsquote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, ik was even afwezig, want mn computer besloot er even mee op te houden
Van harte , kun je koffie halenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En kopiëren natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Van harte , kun je koffie halen
Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
Van harte !!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar? Voor wat??quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Ga morgen is neuzen ben ook wel geïnteresseerd in dezequote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Muisje, hee MAW!
En ja, ga ff dopjes halen MAW. Ik heb van die stoer in-ear dopjes van Philips, en ik vind ze geweldig
wat is je missie.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sirolf gefeliciteerd
![]()
* muisje-eliza heeft mail gehad van 3FM...ik moet nog heeeeeel veel regelen zie ik
Niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Michiel doet het erg goed vanavond!
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.quote:
van harte , nog meer 3fm luisterenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Ah leuk, veel succes!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Webdevver bij 3? Da's cool! 3FM-en en webdevven als werk, haha.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
Dank jequote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!
Straks maar ff aanpassenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellen
dus lijn gisteren en een lijn vandaag, misschien is het leuker een week te pakken. deze week en afgelopen week
Bij Q.?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |