Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
Robbie & Kylie: leuk![]()
![]()
@MaW: check de stats eens, was dit wat je ongeveer bedoelde?
Van harte !!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Waar? Voor wat??quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Ga morgen is neuzen ben ook wel geïnteresseerd in dezequote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Muisje, hee MAW!
En ja, ga ff dopjes halen MAW. Ik heb van die stoer in-ear dopjes van Philips, en ik vind ze geweldig
wat is je missie.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sirolf gefeliciteerd
![]()
* muisje-eliza heeft mail gehad van 3FM...ik moet nog heeeeeel veel regelen zie ik
Niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Michiel doet het erg goed vanavond!
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.quote:
van harte , nog meer 3fm luisterenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Ah leuk, veel succes!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
Webdevver bij 3? Da's cool! 3FM-en en webdevven als werk, haha.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
Dank jequote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Piles, had heel die stats nog nooit gezien, wat gaaf!
Straks maar ff aanpassenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
misschien is een lijn beter, en niet gisteren + vandaag bij elkaar op tellen
dus lijn gisteren en een lijn vandaag, misschien is het leuker een week te pakken. deze week en afgelopen week
Bij Q.?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[synchroom]quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
quote:
Gaaf zeg!!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
beetje afhankelijk waar je ze vandaan haalt +/- 60 - 70quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gaaf zeg!!
@ MAW; Senheiser is altijd goed als t om geluid gaat natuurlijkWat kosten die?
Veel succes daarmee! Hopen dat goed gaat lukken!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, want in het leven heeft ze het al geroepenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[synchroom]
[ekdom] The Vulture [/ekdom]
[veenstra] The Vulture [/veenstra]
Ik heb trouwens gemist hoe-ie heette, wie kan mij daaraan helpen? Weet ik dat ik die moet vermijden..!quote:
Ja, maar was ik er blij mee...?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat is lang geleden dat ik deze hoorde adagio for strings
ach lekker intiemquote:Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar was ik er blij mee...?
De Mezz in Breda, Giel en Tiesto? Dat is écht een heeeeeel klein zaaltje
De woorden SR en gratis in één zin... dat kan niet kloppen!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef gerbenp het volgende:
is die pre-party van SR gratis, of niet?
Zal wel donatiepot voor de deur staanquote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De woorden SR en gratis in één zin... dat kan niet kloppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |