[synchroom]quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[Gaston-modus]GOOOOEEEEEIIIIEEENNNNNAAAAAVVVOOONNNDDD[/Gaston-modus]
quote:
Gaaf zeg!!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
beetje afhankelijk waar je ze vandaan haalt +/- 60 - 70quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gaaf zeg!!
@ MAW; Senheiser is altijd goed als t om geluid gaat natuurlijkWat kosten die?
Veel succes daarmee! Hopen dat goed gaat lukken!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet alles op papier zetten, een soort van overeenkomst zeg maar, maar dan ook nog duidelijk voor een breed publiek. Sandstorm moet nog wat dingen naar me mailen, over bv hoelang hij de sessie wil laten lopen enzo. Maar als ik alles klaar heb laat ik het jullie lezen voor ik t online gooi...Maar de aktie is dus definitief. Ik heb goedkeuring van de Serious Request mensen en ik mag een eigen site maken op E-bay (ofzo)
![]()
![]()
![]()
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, want in het leven heeft ze het al geroepenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel heel gaaf hoor! Mail tzt de details dan roepen we het in Ekstra Weekend!
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[synchroom]
[ekdom] The Vulture [/ekdom]
[veenstra] The Vulture [/veenstra]
Ik heb trouwens gemist hoe-ie heette, wie kan mij daaraan helpen? Weet ik dat ik die moet vermijden..!quote:
Ja, maar was ik er blij mee...?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat is lang geleden dat ik deze hoorde adagio for strings
ach lekker intiemquote:Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar was ik er blij mee...?
De Mezz in Breda, Giel en Tiesto? Dat is écht een heeeeeel klein zaaltje
De woorden SR en gratis in één zin... dat kan niet kloppen!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef gerbenp het volgende:
is die pre-party van SR gratis, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |