Dat was wel een leuke uitzendingquote:Op woensdag 26 november 2008 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Ben even Ekstra weekend terug aan het luisteren.
quote:I seen this one shit on the news a couple weeks ago that made me sick
Some dude was drunk and drove his car over a bridge
and had his girlfriend in the trunk, and she was pregnant with his kid
and in the car they found a tape, but they didn't say who it was to
Come to think about, his name was.. it was you
Damn!
Gezellig, dan is het hier niet meer stil hier in West-Brabantquote:Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goeieavond!
Ik zal eens wat bijdragen aan de drukte!
En ik loop hier alleenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gezellig, dan is het hier niet meer stil hier in West-Brabant
Super plaatquote:Op woensdag 26 november 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaah, t begin van deze plaat vind ik zo lekker swingend!
De rest van de plaat trouwens ook wel!
Shut up and let me go!
Ik zag dat je m er achter plaktequote:Op woensdag 26 november 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat. Vooral het HEY !! gedeelte vind ik wel stoer.
Het komt er ook met zoveel power uit. Super!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zag dat je m er achter plakte
luister al paar dagen mono op mijn werkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Deze plaat klinkt heel vreemd in mn stereo-oordopjes
stoute windowsquote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, ik was even afwezig, want mn computer besloot er even mee op te houden
Van harte , kun je koffie halenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En om even in de sfeer van de beller van net te blijven: Ik ben aangenomen als stagiair!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En kopiëren natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Van harte , kun je koffie halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |