Lol, ik wilde iets soortgelijks postenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef Brennel het volgende:
Nah, dan gaat hij aan de deurklink hangen, en dat is nog veel vervelender![]()
Ik mag het ook graag doen. Stukken leuker dan tegen die chagrijnige koppen aan kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ah hier verder
Mobiel internet is niet populair, nou bij sommigen dus welEen beetje ind e trein internetten
Ik zat iets lokaler te denken...quote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterfdag van Filippo il Vecchio Strozzi.
Op die datum kon ik niks anders vindenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zat iets lokaler te denken...
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op die datum kon ik niks anders vinden.
quote:15 mei: Albrecht van Saksen heeft niet zoveel problemen om de opstand van het Kaas-en-Brood-Volk neer te slaan in de buurt van Heemskerk.
Handmatig toevoegen (zoals zoveel in iTunes).quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef Dandelion het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik oude podcasts in itunes krijg? Zoals die van Gerard's Podcast, je krijgt alleen de nieuwste. Maar ik iwl die ouwe ook eigenlijk wel. Nu kan ik die wel handmatig downloaden, maar hoe vertel ik itunes dan dat ik ze heb?
Dat was in 1492quote:
Bagger verneuken kan nietquote:Op woensdag 26 november 2008 11:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou tering, hoe verneuk je een nummer. Stomme Gerard!![]()
mja 't nadeel is dat ie dan niet verschijnt als podcast, maar gewoon onder muziek.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Handmatig toevoegen (zoals zoveel in iTunes).
Kun je niet bij betreffende podcast rechtsklikken en daar aangeven dat ie alle podcasts moet binnentrekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja 't nadeel is dat ie dan niet verschijnt als podcast, maar gewoon onder muziek.
volgens mij niet, ik heb bij de settings als gezegd dat ik ze allemaal wil. Maar daar is itunes het niet mee eens ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet bij betreffende podcast rechtsklikken en daar aangeven dat ie alle podcasts moet binnentrekken
Ff unsubscriben van de podcast en opnieuw toevoegenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik heb bij de settings als gezegd dat ik ze allemaal wil. Maar daar is itunes het niet mee eens ofzo.
* Sersjee moet zich toch eens wat meer gaan verdiepen in de lokale geschiedenis.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was in 1492.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291&q="15+mei+1492"&btnG=Zoeken&meta=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |