Die is volquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
Eerst maar hier verder dan?
[KSC #1137] Nederlandse les onder het genot van een bakkie
Maar we hadden deze al aan Ll beloofd. Omdat ze het verschil tussen 300e post en 300e reply nog niet zo goed wistquote:
Ah, lekker in de sushi.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
we hebben nieuwe KSC-mascottes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik begrijp alles, alleen begrijpt niemand mij.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die pinguïn begrijpt het tenminste!
Note to self:quote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wat een loveswing is
Koffie & Theequote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
GC mods?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja![]()
Al helemaal als je wederhelft een PM stuurt naar de GC mods
Ja, echt een devver die dat ontworpen heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
Handig trouwens, zo'n optie 'allen beantwoorden' in je PM... kun je vol verwachting je eigen reactie uit je inbox vissen.
Jamaar dan krijg ik vast allemaal NSFWplaatjesquote:
Niet op plaatjes googlen dan, goochemerd.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar dan krijg ik vast allemaal NSFWplaatjes
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, echt een devver die dat ontworpen heeft
OMG ik heb ook twee van de zwartequote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
kunnen jullie niet een beetje een omschrijving geven?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet op plaatjes googlen dan, goochemerd.
Goh als ze eens zouden reageren als iemand zich aanbiedtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?
Ik heb ooit wat aangeboden, dat is afgeslagen met de bekende redenen, dus dan laat maar. Maar ik snap bv niet wat de moeite is om een mobile variant te maken. Ik weet dat Breuls er nu mee bezig is, maar waarom zo lastig?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?
Nee, joh, iemand die voor zijn werk devved hebben ze niet nodig, liever zo op losbandige voet door gaan en denken dat je professioneel bezig bent door de 'kernel'code een one man show te houdenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Goh als ze eens zouden reageren als iemand zich aanbiedt
Zullen we deze discussie maar niet weer voeren, die is al vaak zat geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, joh, iemand die voor zijn werk devved hebben ze niet nodig, liever zo op losbandige voet door gaan en denken dat je professioneel bezig bent door de 'kernel'code een one man show te houden
quote:
quote:
Ik kan ze ook niet uit elkaar halenquote:
Hoezo, de Zangeres zonder naam was toch ook niet ongelukkig?quote:
Maar wel eenzaamquote:Op woensdag 26 november 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze ook niet uit elkaar halen
[..]
Hoezo, de Zangeres zonder naam was toch ook niet ongelukkig?
Filmpje van mobiele telefoon.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
wat is .3gp nou weer voor wazige bestandsnaam?
uhuhquote:
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebbenquote:
Zie edit.quote:
Hebben ze dan ook een ethernet aansluiting?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebben
Daar jaquote:
Fatsoenlijke vis, dus geen goudvis(achtigen)quote:
ROFL en 1337 ga ik ze noemenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebben
Wat is er mis met goudvissenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke vis, dus geen goudvis(achtigen)
Draadloos natuurlijk hequote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Hebben ze dan ook een ethernet aansluiting?
Te klein om te etenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met goudvissen?
Of andere karperachtigen?
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Muck het volgende:
http://www.youtube.com/v/QchJQsf0CeY&hl=nl&fs=1
die zwarte is een beetje camerageil
sletje dat het er is!
Een karper?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karperquote:De karper (Cyprinus carpio) is een beenvis uit de orde van karperachtigen. De vis kan tot 110 cm lang worden.
Die misschien niet, maar de goudvis welquote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een karper?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karper
Ons naamtopic bedoel je!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Even heel snel een tvp in mijn naamtopic...![]()
Nu weer heel snel aan het werk![]()
Tot morgen![]()
Karperachtigen zitten vol graat (schijnt)quote:
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenquote:
Hoiquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
Mama eindelijk blij gemaakt met een ontwerp.
Hoiquote:
mja, kloptquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Karperachtigen zitten vol graat (schijnt).
Die denken vast: "PWNquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenSta je savonds laat door de buurt te schreeuwen: "ROFFEL!! DERTIENZEVENENDERTIG!! BINNENKOMEN EEEEETENN!!!!"
Wat moeten je buren wel denken
Ik wil weer een hond, maar ik heb teveel namen bedachtquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenSta je savonds laat door de buurt te schreeuwen: "ROFFEL!! DERTIENZEVENENDERTIG!! BINNENKOMEN EEEEETENN!!!!"
Wat moeten je buren wel denken
ik zag het jaquote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wat suggesties geplaatst.
Zie mijn volgende suggestie... geheel in koffiestijl!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
ik dacht zelf aan Zoetje en Creamer... het zijn toch de vervangers van Suiker en Melk tenslotte
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn volgende suggestie... geheel in koffiestijl!
ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wat suggesties geplaatst.
wil je zo graag een das of muts?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die valt in de smaak, zo te zien?
maar smerigquote:Op woensdag 26 november 2008 15:58 schreef es70 het volgende:
Zoetjes zijn veel beter voor je tanden.
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naamquote:
Mart wil een das en een mutsquote:
Meneer Kelder.quote:
Muckie!quote:
liefquote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naam.
scherp!quote:
Dan wil ik die muts welquote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naam.
Best.quote:
quote:
quote:
vdvquote:
In Edinburghquote:
oeh lekker, wat voor restaurant?quote:
Was het maar zoeen feezt!quote:
Weet ik nog niet...quote:
Idem.quote:
Ja, maar ik had toch ook om thee gevraagd?quote:Op woensdag 26 november 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
ALARM!!!!
PANIEK!!!!!!!!
WERELDRAMP!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Truck met koffiebonen vat vlam op A1
Coffee-to-goquote:Een klein deel van de lading kwam op het wegdek terecht.
owquote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat de marktprijzen voor de Dark Roast fors "vriendelijker" zullen worden
quote:
Tussen 2 spoilers mag dat toch?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 2 spoilers mag dat toch?![]()
Zo van
[ afbeelding ]
tieten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou postte ik wel 2 dikke kontenquote:
Vast niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou postte ik wel 2 dikke konten![]()
Maar eens kijken of dat wel mag
Eetze dan maarquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga aanstonds maar eens even wat voeder in de pan duwen
Je vergeet de pullen bierquote:Op woensdag 26 november 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort wanneer is er nou een Glühwein - Bratwurst - Kerstmarkt - Skihut - meet bij jou?
Waarschijnlijk begin 2009, 2008 heb ik echt ieder weekend iets te doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort wanneer is er nou een Glühwein - Bratwurst - Kerstmarkt - Skihut - meet bij jou?
Maar het is wel een Lounge meet trouwensquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jajaja, het is alweer duidelijk hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 20:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het is wel een Lounge meet trouwens
Voor straf omdat die KSC meets nooit doorgaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, het is alweer duidelijk hoor.
Oh ja, natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 20:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het is wel een Lounge meet trouwens
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de pullen bier.
[ afbeelding ]
Etenquote:
Gelijk heb je, die faalhazenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Voor straf omdat die KSC meets nooit doorgaan.
Goed bezigquote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kei-e hippigheid trouwens. Een sixpack bier langs de scanner halen, waarvan het eerste blikje gescand wordt. En kassameisje wat dat niet in de gaten had
Gratis pilsquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kei-e hippigheid trouwens. Een sixpack bier langs de scanner halen, waarvan het eerste blikje gescand wordt. En kassameisje wat dat niet in de gaten had
Precies.quote:
Was wel een heel erg leukquote:
Bier is het allerbelangrijkstquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was wel een heel erg leukkassameisje
![]()
maar die paar euro zijn me belangrijker
Policy technisch goed bezig danquote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jongeman wil je even die pul iets opheffen teneinde de borsten van dat meisje aan het zicht te onttrekken? Dank je wel
Weet je wel hoe geil dat wijf is?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee! Bah! Ik HAAT! verenigingen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe geil dat wijf is?
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef JortK het volgende:
Nou nou. Poe heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welnee, dit is het eerste rondje pas. De rest van dat shirt is nog droog ziequote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ze is ws te zat om nog iets mee te kunnen ondernemen.
P0wnedquote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef JortK het volgende:
Fuck, vergeten IMG tags eromheen te zetten
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef JortK het volgende:Rode kruisjes in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef JortK het volgende:
Nog beterfaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kuthacks, gewoon een goede picprovider hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooit gehoord van referrer uitzetten?
WTF neem gewoon een fatsoenlijke plaatjeshost fuckerquote:
Weet je wat, doe het zelf maarquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kuthacks, gewoon een goede picprovider hebben
Niks. Leer jij het eerst maar eens goed doen. Er is nog een lange weg te gaan.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF neem gewoon een fatsoenlijke plaatjeshost fucker
quote:
Ze is vies en heeft naar alle waarschijnlijkheid een dispuutreetquote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe geil dat wijf is?
Doe eens voor dan met je grote mond?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. kleer jij het eerst maar eens goed doen. Er is nog een lange weg te gaan.
Nou en? Die reet hoef ik toch niet in?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze is vies en heeft naar alle waarschijnlijkheid een dispuutreet
Referrers in IE uitzettenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SukkelSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ze heeft het wel koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SukkelOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik must say...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sukkel![]()
![]()
Wat wou je dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Die reet hoef ik toch niet in?
Ganzenbord erbij?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakkie snelfiltermaling maar weer dan?
Goed punt, ik had daar nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wou je dan?
In de kwakkies van de rest van het dispuut roeren?
nee die holte brandslang ik eerst leeg natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wou je dan?
In de kwakkies van de rest van het dispuut roeren?
quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer even wat studeren, want fok is weer tyfustraag. Amateurs.
Ik krijg een visualquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die holte brandslang ik eerst leeg natuurlijk.
En daarna parkeer ik m rustig binnen, dat is wel okee natuurlijkquote:
Dat is dan uiteindelijk je plichtquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarna parkeer ik m rustig binnen, dat is wel okee natuurlijk
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nu dus eindelijk wakker, dus ik blijf nog wel wat langer.
pwnquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:00 schreef Pheno het volgende:
Kut, software update , dus kan ik nog geen reet doen.
+1quote:
Express Editionquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:02 schreef Pheno het volgende:
Installing Microsoft SQL Server 2005 Express Edition Service Pack 2 (KB 921896) (update 9 of 16)...
quote:
/care, eerste versie die ik zag op ons netwerk.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NOVA-koffie![]()
Heeft er iemand familie in India?
Niet fucken, heb je gezien wat daar aan de hand is?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet. Maar een bruid van 16 heb je daar voor ¤ 3,95 toch?
Nee, sorry. Was het erg fout?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet fucken, heb je gezien wat daar aan de hand is?
80 doden door een terror attack.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorry. Was het erg fout?![]()
dan haal ik het weg
FOEI!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorry. Was het erg fout?![]()
dan haal ik het weg
WPzquote:
Zeker zoeen waarbij je een aparte houder nodig hebt voor in de senseo?quote:
Ja..dus koop er 1quote:Op donderdag 27 november 2008 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker zoeen waarbij je een aparte houder nodig hebt voor in de senseo?![]()
![]()
Indien eigen gemaakte kruidnoten.quote:
BinnenBrandXquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:
gekkenhuis hierdegene die met mij samen hier aan de slag moet zijn heeft acute longontsteking
Zwaar balen voor haar, ze gaat woensdag op vakantie naar argentinie, maar ook zwaar balen voor mij, nog meer werk
Hoi Brandquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:
gekkenhuis hierdegene die met mij samen hier aan de slag moet zijn heeft acute longontsteking
Zwaar balen voor haar, ze gaat woensdag op vakantie naar argentinie, maar ook zwaar balen voor mij, nog meer werk
doe ik met colonizationquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin steeds opnieuw
Verbaasd me niets. De hele top van Unilever was in het Taj... die zijn net ontsnaptquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts?
Zit toch een Nederlander bij de gewonden in Mumbai
Er al weer afgegooid zelfsquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe ik met colonization
Al geprobeerd?
Indahquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Jo
Geen keelontsteking hier, wel longontsteking... Maar goed, de medicijnen slaan aan geloof ik.
Ach, dat kan over tijd vast nog wel een keerquote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jammer, ik zag een Direct IP Langame met jou wel zitten
Nou, goedemorgen dan maar. Hoe waren de viva, het eten en het zuipen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef Californium het volgende:
Morgen
8 uur scherp....
lag er om 3 uur in vannachtecht 2 uur geslapen ofzo
Maar goed.....
Werk werk werk![]()
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet bestquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin steeds opnieuw
Klopt, is zeer zeker niet fijn, maar goed, ik houd me wel rustig hier de komende tijd. Dan moet het wel goedkomen.. hopelijk.. heb de komende tijd toch geen dingen in de agenda staan, dus dat rust houden moet wel lukken.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah
Longontsteking is niet lekker hoor
Ik voel het gewoon aan hèquote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Modjes, hij is bijna vol... over een post of 10-12...
OPLETTEN DUS
Gewoon oppakken dan!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verbaasd me niets. De hele top van Unilever was in het Taj... die zijn net ontsnapt
De laatste tijd lukt het niet-mods iig niet meer om te mucken...quote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Modjes, hij is bijna vol... over een post of 10-12...
OPLETTEN DUS
Wil je dat zo graag dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste tijd lukt het niet-mods iig niet meer om te mucken...
Schalke heb jij toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet best.
Ja. En telkens als we een paar wedstrijden achter elkaar punten hebben gepakt, stort de boel weer in. Spelers zijn ontevreden, geen vertrouwen... het valt me mee dat ik er nog zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |