Die is volquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
Eerst maar hier verder dan?
[KSC #1137] Nederlandse les onder het genot van een bakkie
Maar we hadden deze al aan Ll beloofd. Omdat ze het verschil tussen 300e post en 300e reply nog niet zo goed wistquote:
Ah, lekker in de sushi.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
we hebben nieuwe KSC-mascottes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik begrijp alles, alleen begrijpt niemand mij.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die pinguïn begrijpt het tenminste!
Note to self:quote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wat een loveswing is
Koffie & Theequote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
GC mods?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja![]()
Al helemaal als je wederhelft een PM stuurt naar de GC mods
Ja, echt een devver die dat ontworpen heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
Handig trouwens, zo'n optie 'allen beantwoorden' in je PM... kun je vol verwachting je eigen reactie uit je inbox vissen.
Jamaar dan krijg ik vast allemaal NSFWplaatjesquote:
Niet op plaatjes googlen dan, goochemerd.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar dan krijg ik vast allemaal NSFWplaatjes
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, echt een devver die dat ontworpen heeft
OMG ik heb ook twee van de zwartequote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
dan maar zo:
[ afbeelding ]
kunnen jullie niet een beetje een omschrijving geven?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet op plaatjes googlen dan, goochemerd.
Goh als ze eens zouden reageren als iemand zich aanbiedtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?
Ik heb ooit wat aangeboden, dat is afgeslagen met de bekende redenen, dus dan laat maar. Maar ik snap bv niet wat de moeite is om een mobile variant te maken. Ik weet dat Breuls er nu mee bezig is, maar waarom zo lastig?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets voor jou om devver te worden op FOK!?
Nee, joh, iemand die voor zijn werk devved hebben ze niet nodig, liever zo op losbandige voet door gaan en denken dat je professioneel bezig bent door de 'kernel'code een one man show te houdenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Goh als ze eens zouden reageren als iemand zich aanbiedt
Zullen we deze discussie maar niet weer voeren, die is al vaak zat geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, joh, iemand die voor zijn werk devved hebben ze niet nodig, liever zo op losbandige voet door gaan en denken dat je professioneel bezig bent door de 'kernel'code een one man show te houden
quote:
quote:
Ik kan ze ook niet uit elkaar halenquote:
Hoezo, de Zangeres zonder naam was toch ook niet ongelukkig?quote:
Maar wel eenzaamquote:Op woensdag 26 november 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze ook niet uit elkaar halen
[..]
Hoezo, de Zangeres zonder naam was toch ook niet ongelukkig?
Filmpje van mobiele telefoon.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
wat is .3gp nou weer voor wazige bestandsnaam?
uhuhquote:
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebbenquote:
Zie edit.quote:
Hebben ze dan ook een ethernet aansluiting?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebben
Daar jaquote:
Fatsoenlijke vis, dus geen goudvis(achtigen)quote:
ROFL en 1337 ga ik ze noemenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naam hebben ze niet nodig. Jort zal ze vast wel een IP-adres gegeven hebben
Wat is er mis met goudvissenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke vis, dus geen goudvis(achtigen)
Draadloos natuurlijk hequote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Hebben ze dan ook een ethernet aansluiting?
Te klein om te etenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met goudvissen?
Of andere karperachtigen?
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Muck het volgende:
http://www.youtube.com/v/QchJQsf0CeY&hl=nl&fs=1
die zwarte is een beetje camerageil
sletje dat het er is!
Een karper?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karperquote:De karper (Cyprinus carpio) is een beenvis uit de orde van karperachtigen. De vis kan tot 110 cm lang worden.
Die misschien niet, maar de goudvis welquote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een karper?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karper
Ons naamtopic bedoel je!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Even heel snel een tvp in mijn naamtopic...![]()
Nu weer heel snel aan het werk![]()
Tot morgen![]()
Karperachtigen zitten vol graat (schijnt)quote:
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenquote:
Hoiquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
Mama eindelijk blij gemaakt met een ontwerp.
Hoiquote:
mja, kloptquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Karperachtigen zitten vol graat (schijnt).
Die denken vast: "PWNquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenSta je savonds laat door de buurt te schreeuwen: "ROFFEL!! DERTIENZEVENENDERTIG!! BINNENKOMEN EEEEETENN!!!!"
Wat moeten je buren wel denken
Ik wil weer een hond, maar ik heb teveel namen bedachtquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar met goudvissen natuurlijk. Niet met kattenSta je savonds laat door de buurt te schreeuwen: "ROFFEL!! DERTIENZEVENENDERTIG!! BINNENKOMEN EEEEETENN!!!!"
Wat moeten je buren wel denken
ik zag het jaquote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wat suggesties geplaatst.
Zie mijn volgende suggestie... geheel in koffiestijl!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
ik dacht zelf aan Zoetje en Creamer... het zijn toch de vervangers van Suiker en Melk tenslotte
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn volgende suggestie... geheel in koffiestijl!
ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wat suggesties geplaatst.
wil je zo graag een das of muts?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die valt in de smaak, zo te zien?
maar smerigquote:Op woensdag 26 november 2008 15:58 schreef es70 het volgende:
Zoetjes zijn veel beter voor je tanden.
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naamquote:
Mart wil een das en een mutsquote:
Meneer Kelder.quote:
Muckie!quote:
liefquote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naam.
scherp!quote:
Dan wil ik die muts welquote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, mocht een suggestie van mijn hand je favoriete zijn, dan ben ik al tevreden met de eer van het bedenken van de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |