Zeker zoeen waarbij je een aparte houder nodig hebt voor in de senseo?quote:
Ja..dus koop er 1quote:Op donderdag 27 november 2008 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker zoeen waarbij je een aparte houder nodig hebt voor in de senseo?![]()
![]()
Indien eigen gemaakte kruidnoten.quote:
BinnenBrandXquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:
gekkenhuis hierdegene die met mij samen hier aan de slag moet zijn heeft acute longontsteking
Zwaar balen voor haar, ze gaat woensdag op vakantie naar argentinie, maar ook zwaar balen voor mij, nog meer werk
Hoi Brandquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:
gekkenhuis hierdegene die met mij samen hier aan de slag moet zijn heeft acute longontsteking
Zwaar balen voor haar, ze gaat woensdag op vakantie naar argentinie, maar ook zwaar balen voor mij, nog meer werk
doe ik met colonizationquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin steeds opnieuw
Verbaasd me niets. De hele top van Unilever was in het Taj... die zijn net ontsnaptquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts?
Zit toch een Nederlander bij de gewonden in Mumbai
Er al weer afgegooid zelfsquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe ik met colonization
Al geprobeerd?
Indahquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Jo
Geen keelontsteking hier, wel longontsteking... Maar goed, de medicijnen slaan aan geloof ik.
Ach, dat kan over tijd vast nog wel een keerquote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jammer, ik zag een Direct IP Langame met jou wel zitten
Nou, goedemorgen dan maar. Hoe waren de viva, het eten en het zuipen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef Californium het volgende:
Morgen
8 uur scherp....
lag er om 3 uur in vannachtecht 2 uur geslapen ofzo
Maar goed.....
Werk werk werk![]()
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet bestquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin steeds opnieuw
Klopt, is zeer zeker niet fijn, maar goed, ik houd me wel rustig hier de komende tijd. Dan moet het wel goedkomen.. hopelijk.. heb de komende tijd toch geen dingen in de agenda staan, dus dat rust houden moet wel lukken.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah
Longontsteking is niet lekker hoor
Ik voel het gewoon aan hèquote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Modjes, hij is bijna vol... over een post of 10-12...
OPLETTEN DUS
Gewoon oppakken dan!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verbaasd me niets. De hele top van Unilever was in het Taj... die zijn net ontsnapt
De laatste tijd lukt het niet-mods iig niet meer om te mucken...quote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Modjes, hij is bijna vol... over een post of 10-12...
OPLETTEN DUS
Wil je dat zo graag dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste tijd lukt het niet-mods iig niet meer om te mucken...
Schalke heb jij toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet best.
Ja. En telkens als we een paar wedstrijden achter elkaar punten hebben gepakt, stort de boel weer in. Spelers zijn ontevreden, geen vertrouwen... het valt me mee dat ik er nog zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |