Best.quote:
quote:
quote:
vdvquote:
In Edinburghquote:
oeh lekker, wat voor restaurant?quote:
Was het maar zoeen feezt!quote:
Weet ik nog niet...quote:
Idem.quote:
Ja, maar ik had toch ook om thee gevraagd?quote:Op woensdag 26 november 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
ALARM!!!!
PANIEK!!!!!!!!
WERELDRAMP!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Truck met koffiebonen vat vlam op A1
Coffee-to-goquote:Een klein deel van de lading kwam op het wegdek terecht.
owquote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat de marktprijzen voor de Dark Roast fors "vriendelijker" zullen worden
quote:
Tussen 2 spoilers mag dat toch?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 2 spoilers mag dat toch?![]()
Zo van
[ afbeelding ]
tieten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou postte ik wel 2 dikke kontenquote:
Vast niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou postte ik wel 2 dikke konten![]()
Maar eens kijken of dat wel mag
Eetze dan maarquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga aanstonds maar eens even wat voeder in de pan duwen
Je vergeet de pullen bierquote:Op woensdag 26 november 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort wanneer is er nou een Glühwein - Bratwurst - Kerstmarkt - Skihut - meet bij jou?
Waarschijnlijk begin 2009, 2008 heb ik echt ieder weekend iets te doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort wanneer is er nou een Glühwein - Bratwurst - Kerstmarkt - Skihut - meet bij jou?
Maar het is wel een Lounge meet trouwensquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jajaja, het is alweer duidelijk hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 20:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het is wel een Lounge meet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |