Was dat nou allesquote:
De waalsprong is 't gebied huizen bij O'hout waar ze aan 't bouwen zijn, komen steeds dichter naar Nijmegen toe (als in dichterbij bouwen)quote:
Haha ja jij hapte zo mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de sneeuw vanochtend ook vervloekt. Sneeuw is leuk, als je binnen zit!quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Ah oke.. maar ik vond de zin ook gewoon moeilijk lezen haha.. daar komt ie van ver vandaan!
Maar beter dan sneeuwTTs, dat sowieso
Het paste maar half enzulks, dan maar zoquote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Ah oke.. maar ik vond de zin ook gewoon moeilijk lezen haha.. daar komt ie van ver vandaan!
De volgende keer weer een poep en pies TT voor jou.quote:
Ik ga het niet eens proberen!quote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen druk aan het narekenen
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Dupje het volgende:
Hallo!
Ik kreeg vanmiddag mailtje dat vriendin van me (ook 21 jaar) zwanger is!Niet gepland, per ongeluk dus, maar ze houdt het kindje wel... Vind het zooooo raar, moet echt aan t idee wennen dat ze een kind krijgt
Dat is inderdaad heel weird om te horenquote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Dupje het volgende:
Hallo!
Ik kreeg vanmiddag mailtje dat vriendin van me (ook 21 jaar) zwanger is!Niet gepland, per ongeluk dus, maar ze houdt het kindje wel... Vind het zooooo raar, moet echt aan t idee wennen dat ze een kind krijgt
het zou een bijtje moeten zijnquote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik snap hem niet?
het is een vlieg, en een vliegenmepper. duidelijk een fail van jequote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het zou een bijtje moeten zijn
And thats the reason that he .... hm nee laat trouwens maarquote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een vlieg, en een vliegenmepper. duidelijk een fail van je
het komt écht uit een vrouwenboekjequote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver CP zo zijn vrouwen echt niet
quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
And thats the reason that he .... hm nee laat trouwens maar!
wie was dat meisjequote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ziehier, baas himself, SinterklaasLet ook vooral op zijn moderne stijgbeugel
!
[ afbeelding ]
en hiernouja need to say more? Vrouwen
![]()
[ afbeelding ]
geen idee....quote:
Ja nou als ik zo was danquote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het komt écht uit een vrouwenboekjebij de bruna, bij de top10 populair ofzo....
echt hequote:Op maandag 24 november 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou als ik zo was danblegh..
Sowieso met die kaarsjes als je zin hebt om te vrijen.. Kom op zeg
Naja dat is het stomme, ze had 4 jaar een vriend, dat is nu tijdje (half jaar ofzo) uit, en ze heeft in zomer nieuwe jongen leren kennen en daar heeft ze nu paar maanden mee. En daar is het kind van dus...quote:Op maandag 24 november 2008 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
altijd leuk die abortus discussie topics![]()
voordat we gaan oordelen.. hoelang heeft ze iets met dr vriendje en studeren ze allebei nog ?
Tsja, die ene procent he...quote:
Mja, dit is dus beetje een zelfde geval, lijkt me wel moeilijk dan!quote:Op maandag 24 november 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel weird om te horenIk spreek uit ervaring, alleen ging het toen over mijn ex van net 4 maanden
Zo goed ken ik dr (niet meer). Ze woont op kamers nu. Maar daar valt echt wel iets voor te regelen. Ik weet verder dat ze echt wel goede ouders heeft die kunnen bijspringen, dus dat komt echt wel goed.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
hebben ze een huis en voldoende geld ?
Ik denk dat in sommige gevallen abortus teveel emotionele schade aanricht, en als je voor het kind kan en wil zorgen, waarom niet...quote:Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig best mogelijk is tijdens je studie een baby op te voeden. Makkelijk zeker niet, verstandig is een andere discussie... Maar zeker met goede hulp van ouders moet het lukken.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
mwa die komt hier pas over 26 posts... maar ik zal toch wat tieten posten, super klein, klikbaar iets groter![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dilbert is en blijft briljantquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Voor moblo & friends:
[ afbeelding ]
Serieus grappige nerdcomics
http://stackoverflow.com/(...)e-programmer-cartoon
Al lang gezien natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand anders An Inconvenient Truth aan staan?
Kempervennen, broabantquote:
Dit ga je niet menenquote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
waar gaat ie over
over 2 meisjes van 16 die op vakantie gaan naar blanes, en dan ontdekken dat ze 15 km verderop in zee moeten duiken richting hun favoriete clubquote:
Heftige shizzlequote:
dankjequote:
Je vergeet het girl on girl action gedeeltequote:Op maandag 24 november 2008 21:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
over 2 meisjes van 16 die op vakantie gaan naar blanes, en dan ontdekken dat ze 15 km verderop in zee moeten duiken richting hun favoriete club
het feit dat ik het over 2 16 jarige meisjes had was volgens mij al meer dan spannend genoegquote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je vergeet het girl on girl action gedeelte
quote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoi Slaik ontdek net bij het 3e pilsje dat er een draaidop op de Grolsch Lemon zit
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
heb niets boeiends te vertellenen ben net thuis en heb net me eten op en ik wil eigenlijk naar bed, maar ik mag nog niet van mezelf omdat ik nog werk moet doen en ik heb geen zin
verder wil ik hier niemand lastig vallen
Alles goed met sander?
An inconvenient truth @ sbs6 nu.quote:
nietquote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hier is alles goed, lekker zijn gangetje. School alleen hè. En nog niks gehoord van stage,
.
Ik hoop het, maar dan moet ik wel wat horen. Ik ga morgen maar eens bellen denk ik, vragen wat het gaat worden.quote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
nietdenk je dat het wat gaat worden in spanje???
Schoolben blij dat ik ef lekker stage mag lopen....Lange dagen maken...maar het is het waard
Waarom post jij de laatste dagen zo vaak Blue en Billy Ocean?quote:Op maandag 24 november 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
One love for the mothers prider
One love for the times we cried
One love gotta stay alive... I will survive
One love for the city streets
One love for the hip hop beats
Oh I do believe
Initiatief tonen WTFquote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dan moet ik wel wat horen. Ik ga morgen maar eens bellen denk ik, vragen wat het gaat worden.
Omdat ik die liedjes draaiquote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom post jij de laatste dagen zo vaak Blue en Billy Ocean?
Tjing tjing, wadda wadda bing bing?quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik die liedjes draai![]()
Oooh ieee oooooh aaaa aaaaaa
Mikkie had vandaag superman gespeeld!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie had vandaag superman gespeeld!
quote:
Vanmorgen de held uitgehangen en daarna gewerkt, het had erger gekundquote:
D_K's auto wilde niet starten en toen ben ik met startkabels naar 'm toe gereden en heb ik z'n koekblik weer aan de praat gekregenquote:
Koekblik! Een classic vintage '92 Subaru Justy in mint condition!quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K's auto wilde niet starten en toen ben ik met startkabels naar 'm toe gereden en heb ik z'n koekblik weer aan de praat gekregen.
[ afbeelding ]
Ik niet in elk geval. Ik ga mooi met een pilsje op de bank 24: Redemption kijken en daarna naar bed, morgen weer om 8.45 college en 's middags nog een cursus.quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaat iemand nog ff mee naar de odessa?
Mint? Als 'ie mint was had ik niet hoeven komenquote:Op maandag 24 november 2008 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koekblik! Een classic vintage '92 Subaru Justy in mint condition!
Een blauwe sticker voor jou!quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K's auto wilde niet starten en toen ben ik met startkabels naar 'm toe gereden en heb ik z'n koekblik weer aan de praat gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:49 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen, wat D_K en ik nou vanavond toch weer beleefd hebben
Ik laat de eer aan D_K om het hele verhaal te posten, maar het komt er op neer dat we een spannend einde van de avond hadden, including Rotterdamse bokito's
Als ik er tijd voor had ging ik ms welquote:Op dinsdag 25 november 2008 04:31 schreef LastRequest het volgende:
En toch vind ik dat jullie best woensdag naar het open feest kunnen komen!
Ik hoop dat jullie lekker slapen
Dat slapen is goed gelukt, maar de kans op dat feest acht ik vrij kleinquote:Op dinsdag 25 november 2008 04:31 schreef LastRequest het volgende:
En toch vind ik dat jullie best woensdag naar het open feest kunnen komen!
Ik hoop dat jullie lekker slapen
moet je eens van je luie reet af komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nog helemaal niet onderuit gegaan.
Dan ga je in een hoekje pitten, ladiedadiedaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:38 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen zin om op school te zitten, ladiedadieda
Vindt m'n projectgroep vast minder grappigquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga je in een hoekje pitten, ladiedadieda
Juh die herkende ik ook, ze riep B! en toen dacht ik hee even kijken wie het isquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Jaa ik moest eigenlijk ook, maar moest dus ineens naar school!
Misschien ga ik er morgen staan
Eén daarvan was trouwens H.
We hebben helemaal geen X? A wel idd maar die kon vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zei nog tegen C. moet A niet flyeren? Maar nee want X. valt in.
Dat is heul niet gewoonquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef LastRequest het volgende:
En Yasha en ik begrijpen elkaar gewoon
Heb geen zin om een heel verhaal te typen, maar het kwam er op neer dat D_K en ik nog even na de Odessa naar een kroeg wilden, kwamen uit bij de Twee Keer Bellen. Alles leuk en aardig, en D_K staat zo'n chickie te hosselen, die daarna weer door een of andere corpsbal gehosseld werd, die daarna weer boos werd op D_K. Was al een beetje een grimmig sfeertje daar binnen, maar die corpsballen (man of 7) gingen na een aantal erg woeste blikken, onvriendelijke woorden en wat duwtjes naar buiten, waar ze een half uur voor de deur hebben staan wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, pm anders ff 't bokitoverhaal rond aan de vaste homies
bij vb heb ik hertog jan voor n euro maar okquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef LastRequest het volgende:
Net of dat uitmaakt voor dat geld
Ik heb er iig zin in
Het Rotterdamsch Studenten Corps vermoed ik danquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ze waren van een of ander corps uit Rotterdam
Tuurlijk, tis een open feestquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
zal s kijken of ik kan komen, mag dat? en wie komen er nog meer?
Moet je voortaan mij bellen, ben altijd wel in voor een rondje ballenbeukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou heldIk had geen zin me in elkaar te laten rossen door een handjevol dronken bokito's!
We hadden je nummer niet, want we wilden ook al kijken waar je bleef in de Odessaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je voortaan mij bellen, ben altijd wel in voor een rondje ballenbeuken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je voortaan mij bellen, ben altijd wel in voor een rondje ballenbeuken
Sinds wanneer gebruiken vrouwen rationele argumentenquote:
Overdag slapen joh?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet iets nuttigs gaan doen maar heb echt nergens zin in.. Denk dat ik ff ga slapen
Toppertje swarma!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
dan zou ik gewoon alleen maar naar ovum gaan
Dat gevoel heb ik soms wel jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Overdag slapen joh?
Ben je laatst 52 geworden ofzo?
Ja, maar dat is dus niet mogelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
dan zou ik gewoon alleen maar naar ovum gaan
Waarom laat je iemand onder jouw account postenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver Dafan heeft vrijdag int Ecxel topic zitten posten onder mijn account. Nu springt dat topic iedere keer omhoog in myat
Kom jij ook in dat topic danquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
en wat een arogante opmerkingen maakte je
hij was hier en blijkbaar te lui om onder zijn eigen account in te loggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom laat je iemand onder jouw account posten?
Ja ik ook, net als 80 andere topics, like boeiendquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik had een vraag gesteld, dus bij mij wordt ie ook telkens gekickt
Zie OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
piet waar zijn die stats van en waar haal je ze vandaan?
Was die aan mij gericht quoteheldquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
wie is dat dan
Nee, zie OPquote:
Dat dusquote:
Ik kan 't nog volgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
mijn god mensen wat gaan jullie door elkaar heen zeg
Stuur 'm een PM, dan fixt ie 't.quote:
Postenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow geweldig, ik heb een te foute foto van mezelf gemaaktzo ff uploaden
Userstats van Nielezquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meest gebruikte smiley:- 16665 keer
niet eens
!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
hijs is wel leuk
eng is anders dat is met veel zwarte make up enzo![]()
Nou?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe noem je een lesbische zelfmoordterroriste?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Die wilde ik juistquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe... valt mee hoor, scheelt dat ie niet blauw is ofzo
Mijn meest gebruikte smilie trouwens
Matigjes
Royal sadnessquote:
Ik heb die ooit op single gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kom je vanzelf bij pareltjes zoals:
Bij mij wel heurrquote:Meest gebruikte smiley:- 682 keer
Je mist er niks aan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik de foto gemist?
Ah is IB je new best Friendquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goed idee: Fitnissen met IB
Slecht idee: Fitnissen als je jaren niet gesport hebt onder invloed van pijnstillers!
Als je beeld gaat draaien en terwijl je stil staat dan wordt het tijd om te stoppen![]()
Nu maar even douchen!
quote:
We zijn net Suske en Wiske zoveel avonturen als wij beleven. Alleen jammer dat ik de wiske ben in onze relatiequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef LastRequest het volgende:
Wat lief! D_K en IB sitting on a fitnessbike
K-I-S-S-I-N-Gquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef LastRequest het volgende:
Wat lief! D_K en IB sitting on a fitnessbike
quote:Userstats van Californium
Totaal aantal posts: 12499
Totaal aantal topics geopend: 72
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 4270 keer
Meest gebruikte posticon: - 8654 keer
--------------------------------------------------------------------------------
Stats per reeks
KoffieSC - 1116
Nijmegen - 2000
Topics geopend: StageSC - 65
KoffieSC - 6
Nijmegen - 1
Ben je onderhand weer uitgedraaid? Moet zeggen dat dat groene kleurtje ook niet heel gezond over kwamquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goed idee: Fitnissen met IB
Slecht idee: Fitnissen als je jaren niet gesport hebt onder invloed van pijnstillers!
Als je beeld gaat draaien en terwijl je stil staat dan wordt het tijd om te stoppen![]()
Nu maar even douchen!
quote:Userstats van IrishBastard
Totaal aantal posts: 1233
Totaal aantal topics geopend: 3
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 601 keer
Meest gebruikte posticon: - 1160 keer
Stats per reeks
Topics geopend: Nijmegen - 3
Nee, het draait nog steeds een beetje maar dat groene is er wel vanaf! Ik ben blij dat ik maar 2 minuutje hoefde te lopen, want ik moest me echt concentreren om rechtdoor te lopen. Dit was verre van een succes, maar beter dan de vorige keer! Toen had ik namelijk nog andere pijnstillers (morfine) en toen begon de wereld ook te draaien en heb ik midden in die zaal staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je onderhand weer uitgedraaid? Moet zeggen dat dat groene kleurtje ook niet heel gezond over kwam
Dudequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het draait nog steeds een beetje maar dat groene is er wel vanaf! Ik ben blij dat ik maar 2 minuutje hoefde te lopen, want ik moest me echt concentreren om rechtdoor te lopen. Dit was verre van een succes, maar beter dan de vorige keer! Toen had ik namelijk nog andere pijnstillers (morfine) en toen begon de wereld ook te draaien en heb ik midden in die zaal staanen halverewege de gang nog een keer
en buiten nog een keer
onderweg naar huis nog een
. Viel me dit keer dus nog wel mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is idd wel tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
of stats van wie-wie het vaakst gequote heeft ofzo
Schat, je gebruikt altijd een post icon.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb keiveel posticons gebruikt volgends die stats, volgends mij doe ik dat (op hoge uitzondering na) nooit![]()
en stiekem is detoch leuker om te gebruiken dan
![]()
alleen wil ik wel n top 5 ervan zien eigelijk
of stats van wie-wie het vaakst gequote heeft ofzo
Ík ga om deze post alleen maar lachen okequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb meer posts dan post icons hoe kan dat dan
Hmm hier schaar ik me bij swarma hoor, die snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ík ga om deze post alleen maar lachen oke!
Volgens mij is hier niets mis mee hoorquote:Userstats Swarmahoer
Totaal aantal posts: 9827
Totaal aantal topics geopend: 15
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley: - 5380 keer
Meest gebruikte posticon: - 6068 keer
Oh wacht ik zie em.. er staat helemaal geen totaal aantal posticons.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm hier schaar ik me bij swarma hoor, die snap ik ook niet.
Noesquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm hier schaar ik me bij swarma hoor, die snap ik ook niet.
je moet beter je tanden poetsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens nog n klacht: ik werd door een dik zwijn gecontroleerd bij de tandarts, tijdens t tandsteen verwijderen prikt ze met die haak mn hele vlees weg ipv alleen mn tanden aan te raken, zegt ze daarna ja je moet beter poetsen want je vlees is gevoelig
JA JIJ MOET JE BEK HOUDEN JE MAAKT T ZELF KAPOT MET JE DIKKE ONZORGVULDIGE HANDEN!!!!!
ik wil volgende keer die kleine blonde weer terug
(dat zei ik natuurlijk niet maar ik dacht het wel
I lolledquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens nog n klacht: ik werd door een dik zwijn gecontroleerd bij de tandarts, tijdens t tandsteen verwijderen prikt ze met die haak mn hele vlees weg ipv alleen mn tanden aan te raken, zegt ze daarna ja je moet beter poetsen want je vlees is gevoelig
JA JIJ MOET JE BEK HOUDEN JE MAAKT T ZELF KAPOT MET JE DIKKE ONZORGVULDIGE HANDEN!!!!!
Ja thanks, ik begreep em alquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Noes
Naja voor jou leg ik het wel even uit
Er staat meest gebruikte, dus het getal dat je mist zijn andere PI's geweest dan degene die je het meest gebruikt hebtwat meestal de standaard is
Ja, lul je er zo maar uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
Totaal aantal posts: 9827
Totaal aantal topics geopend: 15
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley: - 5380 keer
Meest gebruikte posticon: - 6068 keer
wat ik bedoelde: bijna 10k posts waarvan 4k posts met een pi zou zijn anders dan de standaard ik heb echt niet op 4 van de 10 posts een pi hoor
Kid's gotta point.quote:
I know maar ik vond die andere gedachtegang juist zo schattigquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kid's gotta point.
(En dit was weer mijn PI-gebruik voor deze maand)
Ik zou zeggen, ga al je posts nalezen om het te controlerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik lulde me er niet uit ik zei wat ik bedoelde![]()
maar geen verklaring dusik heb echt niet bij 4 op de 10 posts een pi
Als je nu volgende keer een apparaat koopt wat meteen je grammatica en spelfouten aanpastquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
had ik trouwens verteld dat ik n gps device gekocht heeft wat precies mn route kan volgen? dus via de pc kan ik aflezen waar ik geweest ben ( leuke bijkomstigheid, ik kan fotos aan een locatie linken
das wel grappig )
Rustig aan met de swarmadissin' girl!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je nu volgende keer een apparaat koopt wat meteen je grammatica en spelfouten aanpast
ja vandaag is mikkie weer aan de beurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Rustig aan met de swarmadissin' girl!
www.firefox.comquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
waar kan ik die bestellen, koop er gelijk een
Nastyquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nijmegen # 265 we glibberen zo het nieuwe topic in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |