Was dat nou allesquote:
De waalsprong is 't gebied huizen bij O'hout waar ze aan 't bouwen zijn, komen steeds dichter naar Nijmegen toe (als in dichterbij bouwen)quote:
Haha ja jij hapte zo mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de sneeuw vanochtend ook vervloekt. Sneeuw is leuk, als je binnen zit!quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Ah oke.. maar ik vond de zin ook gewoon moeilijk lezen haha.. daar komt ie van ver vandaan!
Maar beter dan sneeuwTTs, dat sowieso
Het paste maar half enzulks, dan maar zoquote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Ah oke.. maar ik vond de zin ook gewoon moeilijk lezen haha.. daar komt ie van ver vandaan!
De volgende keer weer een poep en pies TT voor jou.quote:
Ik ga het niet eens proberen!quote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen druk aan het narekenen
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Dupje het volgende:
Hallo!
Ik kreeg vanmiddag mailtje dat vriendin van me (ook 21 jaar) zwanger is!Niet gepland, per ongeluk dus, maar ze houdt het kindje wel... Vind het zooooo raar, moet echt aan t idee wennen dat ze een kind krijgt
Dat is inderdaad heel weird om te horenquote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Dupje het volgende:
Hallo!
Ik kreeg vanmiddag mailtje dat vriendin van me (ook 21 jaar) zwanger is!Niet gepland, per ongeluk dus, maar ze houdt het kindje wel... Vind het zooooo raar, moet echt aan t idee wennen dat ze een kind krijgt
het zou een bijtje moeten zijnquote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik snap hem niet?
het is een vlieg, en een vliegenmepper. duidelijk een fail van jequote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het zou een bijtje moeten zijn
And thats the reason that he .... hm nee laat trouwens maarquote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een vlieg, en een vliegenmepper. duidelijk een fail van je
het komt écht uit een vrouwenboekjequote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver CP zo zijn vrouwen echt niet
quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
And thats the reason that he .... hm nee laat trouwens maar!
wie was dat meisjequote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ziehier, baas himself, SinterklaasLet ook vooral op zijn moderne stijgbeugel
!
[ afbeelding ]
en hiernouja need to say more? Vrouwen
![]()
[ afbeelding ]
geen idee....quote:
Ja nou als ik zo was danquote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het komt écht uit een vrouwenboekjebij de bruna, bij de top10 populair ofzo....
echt hequote:Op maandag 24 november 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou als ik zo was danblegh..
Sowieso met die kaarsjes als je zin hebt om te vrijen.. Kom op zeg
Naja dat is het stomme, ze had 4 jaar een vriend, dat is nu tijdje (half jaar ofzo) uit, en ze heeft in zomer nieuwe jongen leren kennen en daar heeft ze nu paar maanden mee. En daar is het kind van dus...quote:Op maandag 24 november 2008 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
altijd leuk die abortus discussie topics![]()
voordat we gaan oordelen.. hoelang heeft ze iets met dr vriendje en studeren ze allebei nog ?
Tsja, die ene procent he...quote:
Mja, dit is dus beetje een zelfde geval, lijkt me wel moeilijk dan!quote:Op maandag 24 november 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel weird om te horenIk spreek uit ervaring, alleen ging het toen over mijn ex van net 4 maanden
Zo goed ken ik dr (niet meer). Ze woont op kamers nu. Maar daar valt echt wel iets voor te regelen. Ik weet verder dat ze echt wel goede ouders heeft die kunnen bijspringen, dus dat komt echt wel goed.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
hebben ze een huis en voldoende geld ?
Ik denk dat in sommige gevallen abortus teveel emotionele schade aanricht, en als je voor het kind kan en wil zorgen, waarom niet...quote:Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig best mogelijk is tijdens je studie een baby op te voeden. Makkelijk zeker niet, verstandig is een andere discussie... Maar zeker met goede hulp van ouders moet het lukken.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
mwa die komt hier pas over 26 posts... maar ik zal toch wat tieten posten, super klein, klikbaar iets groter![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dilbert is en blijft briljantquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Voor moblo & friends:
[ afbeelding ]
Serieus grappige nerdcomics
http://stackoverflow.com/(...)e-programmer-cartoon
Al lang gezien natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand anders An Inconvenient Truth aan staan?
Kempervennen, broabantquote:
Dit ga je niet menenquote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
waar gaat ie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |