Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LastRequest het volgende:
Oja en m'n zusje heeft net d'r rijbewijs gehaald![]()
Supermooi!
Topicnummertje, 230 rijden (reclame), tadaaaquote:
Een vriend van me woont daar ergens, volgens mij idd Neerbosscheweg.. foto's lijken op zijn appartement.. is iig een prima ding! Bevalt hem goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen,
Zijn deze "appartementjes" in Neerbosch wat?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Een vriend van me woont daar ergens, volgens mij idd Neerbosscheweg.. foto's lijken op zijn appartement.. is iig een prima ding! Bevalt hem goed..
Geen idee.. Hij heeft een woonkamer met daarin keuken.. een badkamer en een slaapkamer. En dan een halletje naar de flatgang zeg maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok en heeft hij een studio of een 2 kamer appartement?
2 kamer appartement dus. En hoe is het daar wonen, volgens mij zit je net in neebosch dus oud dorpscentrum? Of is het meer gewoon allemaal sfeer en inspiratie loos? En hoe is de afstand vanaf daar naar het centrum (op de fiets)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee.. Hij heeft een woonkamer met daarin keuken.. een badkamer en een slaapkamer. En dan een halletje naar de flatgang zeg maar.
Ok, ikun je hem vragen of het een beetje een goede verhuurder is. (vind overigens wel dat ze heel veel van je vrragen, tis net odf zij een godsgeschenk aan het uitdelen zijn...)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
Hé ik weet niet zeker of hij op dezelfde plek zit he!
Ok heb gecheckt hij woont idd op de Neerbosscheweg, nummer 530 ofzoiets dus valt wel tussen de getallen die ze daar noemen.. Ik ben er vanaf de stad met 15 min fietsen, terug is iets langer omdat het berg op is, maar prima te doen. Sfeer zou ik niet weten, ben er altijd maar even en dan zitten we gewoon op z'n kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |