Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LastRequest het volgende:
Oja en m'n zusje heeft net d'r rijbewijs gehaald![]()
Supermooi!
Topicnummertje, 230 rijden (reclame), tadaaaquote:
Een vriend van me woont daar ergens, volgens mij idd Neerbosscheweg.. foto's lijken op zijn appartement.. is iig een prima ding! Bevalt hem goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen,
Zijn deze "appartementjes" in Neerbosch wat?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Een vriend van me woont daar ergens, volgens mij idd Neerbosscheweg.. foto's lijken op zijn appartement.. is iig een prima ding! Bevalt hem goed..
Geen idee.. Hij heeft een woonkamer met daarin keuken.. een badkamer en een slaapkamer. En dan een halletje naar de flatgang zeg maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok en heeft hij een studio of een 2 kamer appartement?
2 kamer appartement dus. En hoe is het daar wonen, volgens mij zit je net in neebosch dus oud dorpscentrum? Of is het meer gewoon allemaal sfeer en inspiratie loos? En hoe is de afstand vanaf daar naar het centrum (op de fiets)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee.. Hij heeft een woonkamer met daarin keuken.. een badkamer en een slaapkamer. En dan een halletje naar de flatgang zeg maar.
Ok, ikun je hem vragen of het een beetje een goede verhuurder is. (vind overigens wel dat ze heel veel van je vrragen, tis net odf zij een godsgeschenk aan het uitdelen zijn...)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
Hé ik weet niet zeker of hij op dezelfde plek zit he!
Ok heb gecheckt hij woont idd op de Neerbosscheweg, nummer 530 ofzoiets dus valt wel tussen de getallen die ze daar noemen.. Ik ben er vanaf de stad met 15 min fietsen, terug is iets langer omdat het berg op is, maar prima te doen. Sfeer zou ik niet weten, ben er altijd maar even en dan zitten we gewoon op z'n kamer.
Waar is die spooksmiley van Yasha nou heen dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nee de notoire te hard rijder, kut!
Je bedoelt de Pacmansmiley van Hyves!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waar is die spooksmiley van Yasha nou heen dan?
230... Zo hard heb ik nog niet eens geredenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nee de notoire te hard rijder, kut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
230... Zo hard heb ik nog niet eens gereden
Ik heb weleens 167 gereden in een Mazda 121SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nog geen Gouda gelukkig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)m_na_incidenten.html
Arnhem, blij dat we er weg zijn...
Wij woonden zo ongeveer op de IJssellaan![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:30 schreef TheVotary het volgende:
grrrr
![]()
[ afbeelding ]
Als ik er zo 1 zie, gaan al zijn pootjes er 1 voor 1 uit.![]()
![]()
Je bent toch niet gepakt hè?quote:
Ik ben ook wel benieuwd. Had die hele advertentie nog niet gezien, maar 500 incl voor een tweekamerappartement is niet heel goedkoop, maar zeker wel het overwegen waard.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
Hé ik weet niet zeker of hij op dezelfde plek zit he!
Ok heb gecheckt hij woont idd op de Neerbosscheweg, nummer 530 ofzoiets dus valt wel tussen de getallen die ze daar noemen.. Ik ben er vanaf de stad met 15 min fietsen, terug is iets langer omdat het berg op is, maar prima te doen. Sfeer zou ik niet weten, ben er altijd maar even en dan zitten we gewoon op z'n kamer.
Dan nog blijf je een helpdeskmedewerkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus
Net op werk gewoon een klant aan de lijn die besloot met "ik ben nog nooit zo vriendelijk en vakkundig geholpen bij een helpdesk"
Is wel erg tof om te horen
Subtielquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, so fakking what, tis beter dan (ik noem maar een zijstraat) blokkermedewerker ofzo
Nee, tis echt wel leuk werk, en gewoon inboundEen beetje vakgericht, en betaald best lekker
Oh yeah, lekker in een ex-AZC wonen met plastic kutwoningenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
Griftdijk-Noord
It's like teh Ghetto, jwt
Heb ik ook iets van vernomen jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
Volgens hebben ze appartementjes op de Neerbosscheweg.
Eisen: Eigenkeuken (liefst ook wc en douche) in een leuke omgeving (liefst loopafstand centrum anders iets van bij een park of ander (leuk, dus niet dukenburg ofzo) winkelgebied) 20m2+ en een parkeerplaats,quote:Neh, het is maar net wat je eisen zijn. Maar eigenlijk maakt het ook niet heel veel uit wát je eisen zijn, want woonruimte in Nijmegen is schaars én duur.
Die heb ik wel zien zitten vanuit waar we zaten te eten (5th avenue) Was ook errug lekker daar..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef LastRequest het volgende:
Doei! Have fun in Arnhem!
Wok-it op de Korenmarkt is echt een aanrader voor eten![]()
Had me niet uitgemaakt hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb toch een kutexcuus nodig om de stad in te duiken
Denk alleen niet dat ze het heel erg waardeert als ik haar en haar vriendinnen ga stalken daar.
Als je zo doet zorg ik dat jij gedisinvited wordtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, so fakking what, tis beter dan (ik noem maar een zijstraat) blokkermedewerker ofzo
Nee, tis echt wel leuk werk, en gewoon inboundEen beetje vakgericht, en betaald best lekker
Die moet ik nog steeds zien, goeie tip!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef Nielez het volgende:
Iemand Eagle Eye gezien?
Net heen geweest. Actie aan een stuk door +1
Lame oud verhaal met een computer die alles gaat overheerschen en zich tegen zn makers keert -20
Weltrusten
Vorige week was je ook al zo ongeduldig man, gewoon donderdag ochtend aanhoudenquote:
Dat filmtheater ben ik aan het analyseren voor project! Is er toevallig nog iets je opgevallen? Aan het publiek ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik wel zien zitten vanuit waar we zaten te eten (5th avenue) Was ook errug lekker daar..
Daarna naar het filmtheater geweest daar. Naar Brideshead Revisited.. Mooie film
Ik was alleen ff naar de bieb gisterquote:
amstel, brand,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
wat past er in de beertender?
want heineken hoef je niet mee aan te komen snap je wel
& weet iemand anders een andere leuke tent waar ik met mn vriend kan gaan eten? Heb de vier jaargetijden, tijl uijlenspieghel en de dromaai al gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef morgane het volgende:
is Riva een beetje te pruimen qua avondmaal?
Jepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef morgane het volgende:
Dat er allemaal stoffige oude grijze dames zaten die hun mond niet konden houden, gewoon de telefoon opnamen als ze gebeld werden enquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:21 schreef LastRequest het volgende:
Oh en:
[..]
Dat filmtheater ben ik aan het analyseren voor project! Is er toevallig nog iets je opgevallen? Aan het publiek ofzo?
Popocatepetl?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef morgane het volgende:
[..]
& weet iemand anders een andere leuke tent waar ik met mn vriend kan gaan eten? Heb de vier jaargetijden, tijl uijlenspieghel en de dromaai al gehad.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef morgane het volgende:
Feliciflappesquote:
Ja hoor, ik vond het wel lekker etenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef morgane het volgende:
weet je het zeker?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat zaterdag eten bij El moblo's
Geen idee, jij bent er nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kan je spinnen nu associeren met gezelligheid
Kijk daar heb ik wel oren naarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Slarioux het volgende:
Kunnen we met zijn tweeën elke keer halverwege een blok opgeven.
Ik zei het alleen zodat moblo haar mond zou houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhm.. Ik ga omdat ik het beloofd heb
da's nie moelijk als mn verbinding eruit klaptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zei het alleen zodat moblo haar mond zou houden.
Damn dat is kut ja.. zoiets had ik in Finland.. wasmachine dood, met een winterjas erin. En dus ook helemaal vol met zeepwater. Vier keer met de hand uitspoelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Dupje het volgende:
OMG mn was was klaar, dus ik doe deurtje open van wasmachine, komt er nog een hele golf water uit![]()
Nog nooit gebeurd, dus heb m nog maar eens op centrifugeren gezet...
Nee, geen zin om met alles te gaan slepen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan neem je je laptop mee. Je gaat toch met de auto?
Naja ik hoop wel dat ie nu goed centrifugeert eigenlijk... Want bij mij zitten er lakens in...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn dat is kut ja.. zoiets had ik in Finland.. wasmachine dood, met een winterjas erin. En dus ook helemaal vol met zeepwater. Vier keer met de hand uitspoelen
Zo deed ik ook in de puberteitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, geen zin om met alles te gaan slepen.
*zing*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo deed ik ook in de puberteit.
We zijn allebei chagrijnig he?quote:
Je bent net zo erg als mijn opa en oma ja zijn ze weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, geen zin om met alles te gaan slepen.
Aw... koetsjie koetsjie koequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
#care
Hippe grootouders heb jij zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als mijn opa en oma ja zijn ze weerdie van de week naar Ikea gingen voor een kastje voor hun laptop
Want wat een gedoe zeg, heel de tijd dat ding heen en weer slepen. Ze hebben notabene ook nog draadloos internet ook
Oh, als dit altijd zo gaat dan vallen er opeens wat kwartjesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik word er chaggo van dat jij altijd alles op chaggo zijn gooit
Want ik ben heul niet chaggo
- Mijn laptop kan niet meer zonder stroom.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als mijn opa en oma ja zijn ze weerdie van de week naar Ikea gingen voor een kastje voor hun laptop
Want wat een gedoe zeg, heel de tijd dat ding heen en weer slepen. Ze hebben notabene ook nog draadloos internet ook
Jup, ligt eruit hun main servers zijn down waardoor de cache servers niets kunnen forwarden heb ik me net laten vertellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Trouwens, is wikipedia bij meer mensen down?
Wat een problemen weer zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
- Mijn laptop kan niet meer zonder stroom.
- Mijn ouders kunnen 3 uur weg blijven maar misschien ook een half uurtje..
- Ik heb helemaal geen zin om weg te gaan vanmiddag, wilde gewoon lekker hier chillen.
Zijn dat genoeg argumenten of moet ik nog even doorgaan?
Er zit een verschil tussen argumenten en problemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat een problemen weer zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 arguments, 1 solutionNeuh, ik ga wel mee gordijnen uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze uberhaupt gaan, dat veranderd ook per minuut.
omfgquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh, ik ga wel mee gordijnen uitzoeken
Hahaquote:
Maar.. Maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kom maar weer naar Arnhem dan, krijg je er ook een.
Dan nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar.. MaarIk wil helemaal nergens heen vandaag
Ben je ook nog lid van krakersfront Nijmegen? Ik verbaas me nergens meer overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
En dat alles met twee verschillende schoenen aan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je ook nog lid van krakersfront Nijmegen? Ik verbaas me nergens meer over.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:49 schreef Slarioux het volgende:
[ link | afbeelding ]
Koffie met slagroom slagroom met koffie
Tot 9 uur, half 10 werken. Thx nielez, zal de casus eens lezen en dan maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee
oh ja, vanavon even met Nurer op MSN 'vergaderen'![]()
Volgende week is de jaarclubpresentatie, dan komen we met naam en logo en kleuren en alles.. nu ist alles geheimquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pijnlijk
Feli met je jaarclub trouwensHeb je ook al een naam?
Jep!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tof! mag je die dan ook gewoon op de soos geven?
Feest organiseren voor de rest van de vereniging natuurlijk, niet voor elkaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
*jubel* *jubel* zullen we zo samen een aflevering Gossip Girl kijken en thee drinken en koekjes eten en elkaars haar vlechten?![]()
Nieuwe album van Rise Againstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Slarioux het volgende:
Aan school werken
Nieuwe album van Keane
The Machine, I presume?quote:
Nee, dat is Rage Againstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Machine, I presume?
Ik heb geweblogd. Als studie-ontwijkend gedrag. Over studie-ontwijkend gedrag.
Haha ja dat is waarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, dat is Rage AgainstIk bedoel echt Rise Against
link?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
The Machine, I presume?
Ik heb geweblogd. Als studie-ontwijkend gedrag. Over studie-ontwijkend gedrag.
http://blog.nder.be/quote:
Hehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toffe muziek, maar te hard voor nu.
Daar ben ik ooit nog naar Marilyn Manson geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe
14 februari Melkweg Amsterdam!
Heb er nu alweer zin in
Whahaha vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit nog naar Marilyn Manson geweest,
Ben ik omgekleedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn mama wintdus ik ga gordijnen uitzoeken
En, leuk stukje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah, ik dacht ik moet de uiteindelijke afloop ook nog even posten
Maar het ligt dus niet 100% aan mij Piet!
Dat nummer heb ik net nog gepwned op hard bij Guitar Heroquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, dat is Rage AgainstIk bedoel echt Rise Against
Guitar Hero?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil zaterdag wel wiien hoor Moblo
Gamenerd!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorlopig geen update voor Team Fortress 2!
heb geen guitar hero, maar wel mariokartquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
weet niet of ze die heeft
Maar ik heb nog nooit gewiied dus ik wil sowieso wiien
Het was al geluktquote:
٩(●̃•̃)۶ had je laatst ook al niet een nieuwequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een nieuwe motorbroek![]()
en een nieuwe winterjas... van maat44
naar maat
38
Winterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb m al vanuit msn gejat
en ik had ergens in julie ofzo een nieuwe motorbroek, maar dat was een zomerbroek, met deze bevries ik niet in de zomer
!!! failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb m al vanuit msn gejat
en ik had ergens in julie ofzo een nieuwe motorbroek, maar dat was een zomerbroek, met deze bevries ik niet in de zomer
Heb je dan ook leren pijpen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet trouwens nog een leren broek met kneesliders kopen
wat is er mis met twee motorbroeken hebben, vuile kutpauperquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
!!! fail![]()
en om je spellingfout en om je motorbroek* Cocktailprikker heeft mooi losse wintervoering
Klopt, ik moet echt niet te lang stil staan in de zomer hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is er mis met twee motorbroeken hebben, vuile kutpauper
heb een zomer-doorwaai-broek extrahéél fijn
want ook als je de wintervoering eruit haalt en je rijdt in Italie in een dal waar het 35 graden is, dan is die broek van jou zonder wintervoering nog steeds niet winddoorlatend
en als ik op al jouw spelvaudten ga letten blijf ik ook wel even bezig met-en, dus doe ff normaal
Mwa ik begin eerst met een leren broek + sliders zo los, simpelweg omdat ik nog geen geld heb voor een fatsoenlijke leren combi. Viel me trouwens wel mee dat Jan van Sommeren maar 6 euro vroeg voor een Suzuki Genuine Part, originele voetpakkingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Met leer zweet je in datzelfde weer ook uit je kleren hoor, geloof me
Leer is alles behalve zaligmakend, wel fijn, maar niet zaligmakend
oh, en voor leer zou ik even naar Dusseldorf rijden, vuile pauper dat je d'r bent, want daar zit de Hein Gericke Outlet
Mijn pak kostte me 270 euro
krijg je als je pauper bentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
dat ziet er helemaal pauper uit, een textielen jas op een leren broek (met sliders)
gewoon hard gaan op die motor, ziet niemand je...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
krijg je als je pauper bent
Nou ik wilde zeggen ik ga zo plat door de bocht dat je toch niet ziet wat ik voor broek aan heb, maja men andere been zit natuurlijk dan wel vol in het zichtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon hard gaan op die motor, ziet niemand je...
Ik had er ook eentje gemaakt.quote:
Relaxtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga trouwens vanaf vanavond t/m zondagochtend heeerlijk bijkomen en helemaal niks doen in een huisje in het bos in ErmeloGeen internetz
Mr lovahlovah!quote:
Relaxt! Ik zat toevallig laatst te denken toen je zei dat je naar 'm toe was geweest van 'goh, die LR ziet d'r boyfriend ook weinig', maar 't valt dus meequote:
Oh verhip dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik zie em ieder weekend he! Vrijdag - zondag.. alleen om dat nou ieder weekend te melden
Ga je moeder pesten of zo, ik ben House kijkenquote:
Ik zit net te etenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten of zo, ik ben House kijken.
Nee, dat betekent dat ik geen tijd heb om te pestenquote:
Veel plezier LR, we gaan je missen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben er vandoor!
Tot zondag
Als je serieus zou zijn zou je dat na de aflevering zeggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Wtf, die aflevering van House slaat echt nergens op
Have fun en wat Mikkie zegtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben er vandoor!
Tot zondag
have funquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben er vandoor!
Tot zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |