quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef TheSnowMan het volgende:
Ik heb een grappig idee![]()
Laten we morgenochtend gaan tellen hoeveel mensen vallen doordat het glad is
Altijd leuk ik denk dat ik morgen zo'n zo'n 4 vallende mensen ga zien mits er nog ijs ligt.
Tot morgen dan maar
Ze noemen me niet voor niets droogkloot.quote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Likken en prikken will do! Wat verwoord je dat prachtig.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
GODVER, ik ben 10 minuten weg en meteen het topic vol
Foute TT's zijn volgens remlof een puntje van aandacht.quote:
Oeeeeeh er broeit weer iets tussen die 2quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
Reageer maar weer niet op m'n vraag Bt.
Trusten dan.
Dan kan ik niet naar mijn puickende stage.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil dat er morgen een halve meter sneeuw ligt.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
Nieuw bij Jamba!
Bancount op je mobiel! Laat je vrienden zien dat jij een échte baas bent!
SMS "ban" spatie "aan" naar 3636
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil dat er morgen een halve meter sneeuw ligt.
Nummers aanpassen mogen jullie toch wel doen?quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foute TT's zijn volgens remlof een puntje van aandacht.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
Reageer maar weer niet op m'n vraag Bt.
Trusten dan.
Als er één persoon op deze aardkloot niets van computergerelateerde dingen afweet ben ik het welquote:
Ja want gebanned zijn is tenslotte iets voor echte bazen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
Nieuw bij Jamba!
Bancount op je mobiel! Laat je vrienden zien dat jij een échte baas bent!
SMS "ban" spatie "aan" naar 3636
Dat de TS van het vorige deel dat puntje in de reet steekt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foute TT's zijn volgens remlof een puntje van aandacht.
Woar?quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Maargoed, we hadden het over secks.
BWOH IK LIET MN 2 BUURMEISJES VANMIDDAG EEN LEKKAH CHOCOLADEIJSJE ETENquote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Get real.
Je bent pas een échte baas als je banwaardige plaatjes of opmerkingen zo formuleert of brengt dat het niet meer banwaardig is.
Sarcasm doesnt ring a bell?quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja want gebanned zijn is tenslotte iets voor echte bazen.
Ik bemoei me liever niet met twee mannen die 'puntjes' in elkanders reet steken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat de TS van het vorige deel dat puntje in de reet steekt.
moet maar weer eens gaan bellenquote:
The Game?quote:
Was maar een grapjequote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bemoei me liever niet met twee mannen die 'puntjes' in elkanders reet steken.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga m'n fiets binnen zetten.
Peace out, gasten.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga m'n fiets binnen zetten.
Peace out, gasten.
link?quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Nou na een uurtje posten weer een plekje in de dagcijfers veroverd te hebben wordt het maar eens tijd op te gaan slapen
Kusjes allemaal
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was maar een grapje?
Whatever!!!!!!!!!!!1
quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Nou na een uurtje posten weer een plekje in de dagcijfers veroverd te hebben wordt het maar eens tijd op te gaan slapen
Kusjes allemaal
Tuurlijk wel anders had ik 't anders geformuleerd.quote:
Alles zit vol?quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Meh .. ik ben even drinken pakken hoor![]()
En alles zit vol
Mirre hebt 3 gaatjes die opties bieden.quote:
Als je niks ziet ben je meestal blind en niet scheel.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie niks
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Trappen mag je proberen maar ik block je en knie je maag bitch.
nou kom op met die linkquote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je niks ziet ben je meestal blind en niet scheel.
Ze slaapt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk wel anders had ik 't anders geformuleerd.
Doe haar de groetjes van me.
Die zitten ook al volquote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mirre hebt 3 gaatjes die opties bieden.
Als je haar smst.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je haar smst.
Jezus wat kutdag vandaag zeg.
Maar waarom? Ik denk eerlijk gezegd namelijk niet dat ze erop zit te wachten... Wat wil je nou precies, Fas?quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je haar smst.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof hé. Dat ik opmaak gebruik in mijn reacties.
hoezoquote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je haar smst.
Ik snap 't zelf ook niet meerquote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik denk eerlijk gezegd namelijk niet dat ze erop zit te wachten... Wat wil je nou precies, Fas?
Volgens mij was het serieuzer dan je het wil laten zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap 't zelf ook niet meer.
Bovendien was 't niet helemaal serieus.
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoekenquote:
nee das waarquote:
Stomme mensenquote:
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.quote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoeken
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Skaff-a het volgende:
De gangsta, De playa, De baas, De Quatro spam lapo pakker.......
Ik ben er weer
ohquote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten makenquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stomme mensen.
"Take me now, fuck me later." Godver wat een verslavend lied.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar wel een guppekop met haren op zijn tanden
ik ben geen hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.
En ik zie boem niets verkeerds doen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank godquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten maken
quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
Remmie, kom der maar in.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
wij mogen je ookquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
vielleichtquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
HET IS GODVERDOMME BIJNA KERST!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij zegt dat je het van hem best mag krijgen. Je kan het ook attent noemen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
Een echte baas is altijd hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik ben geen hosselaar
te arrogantik laat me hosselen voor wie dat lukt
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Een echte baas word gehosseldquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
De laatste?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.
serieusquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezetquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Vandaw het volgende:
[..]
De laatste?
Dit is pas mijn eerste note!
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
Misschien maakt hij er wel een einde aan.
Wishfull Thinking.
En waarom weet ik daar niks vanaf?quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezet
Wat?quote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
serieus
iedereen kankert op je maar godverredomme je bent ook een schatje
Das waarquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
je UI!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezet
eens een (bijna) uitgestorven ziektequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?
[..]
Misschien maakt hij er wel een einde aan is iets anders dan" anders klap je met kop op een stoeprand tot je hersencellen in je buurmans grasveld liggen "quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?
[..]
probeer je zo je stempel te zetten?quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens een (bijna) uitgestorven ziekte
de k-ziekte ...das niet bon ton
tering is een goede uitgroep
van
ja van wat eigenlijk
tering
dat dus
groetjes
stempel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
probeer je zo je stempel te zetten?
semi-diepgaand ouwehoeren is not done
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
Eh...remlof, ik wil wel een uitleg.
Desnoods via PM.
Wat voor uitleg?quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
Eh...remlof, ik wil wel een uitleg.
Desnoods via PM.
Zulke users zijn banwaardigquote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
stempel?
als je wilt
breng ik eentje aan
op je
zeg maar
groetjes aan jou
en je favo vis
cheers mate
Heb je een enter-fetish ofzo? Damn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
stempel?
als je wilt
breng ik eentje aan
op je
zeg maar
groetjes aan jou
en je favo vis
cheers mate
Oké helder.quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.
En elkaar ook niet.
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 decemberquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat MiVer een crackjunk is.
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2wekenquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.
En elkaar ook niet.
waarom zou ik zo overkomenquote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Devvie het volgende:
MiVer, waarom ben jij zo godsgruwelijk irritant?
quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
Daarom.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Oké helder.
Maar waarom die vijf notes?
is dit de weg naar scheveningenquote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef padlarf het volgende:
Is this the way to Amarillo?
Every night I've been hugging my pillow
Dreaming dreams of Amarillo
And sweet marie who waits for me
Die kans is wel groot ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
Ik zou t juist opsparen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt...quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat MiVer een crackjunk is.
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeksquote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2weken
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeks
Blijf om hem lachen
Ik ben nog een beetje kleddernat.quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoi
ben je
nog nat
of niet
meer
gr
aan je vis
Ik snap het principe achter notes blijkbaar niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.
Tijd dan ik ook maar eens admin ga worden danquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
soort zoekt soort?quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
in 3-voudquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje kleddernat.
Ok.quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Ik snap het principe achter notes blijkbaar niet.
Ik ben bij aanmelding zeker vergeten het reglement door te lezen
Totaal geen respect.quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Devvie het volgende:
ding ding ding
stop hem maar erin
in broekpaling
en dat vraagt een "terminator"quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je een enter-fetish ofzo? Damn.
Aan wie moet ik nou de groeten doen?quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
en dat vraagt een "terminator"
die mij
het termineren
van zinnetjes
betwist, hahaha
gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef padlarf het volgende:
IEDEREEN HIER MOET STERVEN!
zeuventienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BANBANBANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
NIET NADOEN!!!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:41 schreef Fascination het volgende:
MiVer
heb je ook
wel eens dat je
voelt wat je denkt dat je
voelt of toch niet?
paling in je aarsgat
groetjes
Vertel!quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef Skaff-a het volgende:
SODEKANKER IK HEB NOORSBLOED ONBEWUST ONTMOET
adem inquote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2weken
ik ben bang dat het de top 2 gaat wordenquote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben bang dat ik weer in de top 10 van de dagcijfers sta.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef Skaff-a het volgende:
Ja vriend, jij loopt zelf te falenquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Vandaw het volgende:
Ik lees het nu pas:
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is blijf nou weer?quote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Skaff-a het volgende:
Ik vind het een beetje kut dat iedereen newb stijl gaat doennegeer die dwarrels en blijf is baas
Kap eens met uilokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Vandaw het volgende:
Ik lees het nu pas:
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betaalsysteem ookquote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt 36 notes gekregen van onze moderators.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Concert van Alter Bridge in januari 013 Tilburgquote:
WAT?quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef Skaff-a het volgende:
oh manquote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef Emimich het volgende:
ik
weet niet
waarom sommige
baggerusers op deze manier
iedereen mogen irriteren
alvorens na weken
uiteindelijk pas
een ban te
krijgen
Pics!quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Concert van Alter Bridge in januari 013 Tilburg
er was een kanker imo die mijn drumstok afpakt die ik had gevangen waarna ik hem beukte en NB zag ons gevecht en wou bier op mij gooien
NB heeft uiteraard die kanker imoook nog een paar beuken verkocht
whehehe
quote:Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Devvie het volgende:
Oh hoe vinden jullie deze?
Adelante had mij betrapt op een normale reactie
Had je gedronkenquote:Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Devvie het volgende:
Oh hoe vinden jullie deze?
Adelante had mij betrapt op een normale reactie
hartquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
Hahaha vetquote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Concert van Alter Bridge in januari 013 Tilburg
er was een kanker imo die mijn drumstok afpakt die ik had gevangen waarna ik hem beukte en NB zag ons gevecht en wou bier op mij gooien
NB heeft uiteraard die kanker imoook nog een paar beuken verkocht
whehehe
Welk topic was hetquote:Op zondag 23 november 2008 23:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, was erg ongepast als ik een roflpantoflreactie plaatste in dat topic
vis? vis?quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoi
ben je
nog nat
of niet
meer
gr
aan je vis
nou nou nouquote:
Als je nou tenminste nog probeerde om correct Nederlands te schrijven zou ik misschien nog moeite doenquote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Moet ik je alles voorkauwen of kan je het zelf nagaan?
Was het maar lol.quote:Op zondag 23 november 2008 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, wat een lol [ afbeelding ]
enterquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
Ik noem dit gedicht: de symmetrische symbiose tussen letters, woorden en enter.
Enter
enter enter
enter enter enter
enter enter enter etner
enter enter enter
enter enter
enter
nee doe me bestquote:Op zondag 23 november 2008 23:41 schreef Fascination het volgende:
MiVer
heb je ook
wel eens dat je
voelt wat je denkt dat je
voelt of toch niet?
paling in je aarsgat
groetjes
Dat flauwe gejank elke xquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je nou tenminste nog probeerde om correct Nederlands te schrijven zou ik misschien nog moeite doen
aan hemquote:Op zondag 23 november 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan wie moet ik nou de groeten doen?
MiVquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee doe me best
maar zeg nee
toch zeg ik je, weet je
oh man oh man
die hihi klank
ik teken er voor weet je
hou hem vast lief meisje
groetjes aan je
Ik behoor ook tot top5 denk ik met ongeveer 250 posts?quote:Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wij samen aan de top
lijkt je dat niet prachtig
niet in de top 2quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik behoor ook tot top5 denk ik met ongeveer 250 posts?
eensquote:
Stiekeme onderonsjesquote:
Mijn merrie kan niet lopen, die is drachtigquote:Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wij samen aan de top
lijkt je dat niet prachtig
ik gun het julliequote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben bang dat ik weer in de top 10 van de dagcijfers sta.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:00 schreef Vandaw het volgende:
Ik ga slapen.
Speciale groeten aan boem-dikkie.![]()
![]()
dan weten we eindelijk wat je bentquote:Op maandag 24 november 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
NB.![]()
Ik zit stiekem te twijfelen om naar de miet te gaon.
preciesquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef Skaff-a het volgende:
Ik vind het een beetje kut dat iedereen newb stijl gaat doennegeer die dwarrels en blijf is baas
JAA doenquote:Op maandag 24 november 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
NB.![]()
Ik zit stiekem te twijfelen om naar de miet te gaon.
Merrie kristmus?quote:Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mijn merrie kan niet lopen, die is drachtig
Hai gers, wat is erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |