Wat ben jij een stomme lul zeg :S :S (A) (A)quote:Op zondag 23 november 2008 23:03 schreef Devo het volgende:
half 8 de deur uit dan komen er altijd hordes met fietsers aan muahaha heerlijkheb net al water op de weg gegooid (A)
Hahaha, even laten schrikken. (H).quote:Op zondag 23 november 2008 23:03 schreef Devo het volgende:
half 8 de deur uit dan komen er altijd hordes met fietsers aan muahaha heerlijkheb net al water op de weg gegooid (A)
: P :p xD echt maar dan zien ze je wel word je miss opgepakt ofzoquote:
Begin jij nou ook al? 8-|quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, even laten schrikken. (H).
Moet je ook de goede doelgroep omvergooien. Oude vrouwtjes enzo,quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef TheSnowMan het volgende:
[..]
: P :p xD echt maar dan zien ze je wel word je miss opgepakt ofzo
Ben je een marokkaan ozfoquote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je ook de goede doelgroep omvergooien. Oude vrouwtjes enzo,.
...quote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nog niemand zien vallen.
Ben ook nog niet buiten geweest.
Okay, houd ons op de hoogte hè!quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef Liefste. het volgende:
Ik ga nu naar buiten. Met de bussss naar school anders val ik en dat mag niet.
haha jij rookt geen wiet. er lag vanochtend geen sneeuw en het was niet glad dus niemand vielquote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef MASD het volgende:
Ik ben gevallen. Ik geef de schuld aan de wiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |