SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig als het topic pagina 2 haalt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Het is irritant als mensen de OP quoten. Dat is ook meteen mijn klacht.
Verwachte reacties: De OP natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic kon ook maar één kant opgaan
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nog irritanter zijn die lutsers die een topic openen en daarna de op weer weg halen. Daarom wordt er zoveel gequote. Preventief!
Nog irritanter zijn die lutsers die een topic openen en daarna de op weer weg halen. Daarom wordt er zoveel gequote. Preventief!
ipv tetten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog irritanter: mensen die de verwachte reacties ook daadwerkelijk plaatsen
Het is nu ook niet echt zinvol, met al die te verwachte reactiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:54 schreef murp het volgende:
TS kán niet eens meer zn bericht weghalen
Sorry ik kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
de OP quoten is niet eens zo raar als er een flink aantal reacties zijn geweest en jij als laatkomer direct wil reageren op de OP. Alleen dat is door een aantal users als 'stupide' bestempeld waardoor het nu als een grapje wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
-edit-quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef Herald het volgende:
[..]
de OP quoten is niet eens zo raar als er een flink aantal reacties zijn geweest en jij als laatkomer direct wil reageren op de OP. Alleen dat is door een aantal users als 'stupide' bestempeld waardoor het nu als een grapje wordt beschouwd.
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil graag dat iedereen mijn OP quote.
Nieuwe titel: quote *hier* de OPquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd. Die 'voorspelbare' reacties laat je maar achterwege. Het is gewoon irritant als mensen de gehele OP quoten, zeker als deze erg lang is.
So true. Het is verdomme geen mail wat we hier gebruiken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies!
En boven een quote typen is ook vervelend.
maar hoe is een OP quoten irritanter dan een andere reactie quoten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen de gehele OP quoten, zeker als deze erg lang is.
Het is dus een officieel baggertopic.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So true. Het is verdomme geen mail wat we hier gebruiken.
Overigens heb ik alleen de reacties verwijderd waar alleen de OP gequote was zonder verdere toevoeging. Dat we niet het gezeur krijgen van; maar er staat nog allemaal bagger!!11!111![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Omdat je de OP sowieso wel leest (althans, dat neem ik aan). Als er dan een reactie volgt zonder quote dan weet men dat het over de OP zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:35 schreef Herald het volgende:
[..]
maar hoe is een OP quoten irritanter dan een andere reactie quoten?
Nee. Ga maar naar de SC.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is dus een officieel baggertopic.
Neenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is dus een officieel baggertopic.
Ja kut man. Helemaal als je zo'n azijnpisser bent als de topicstarter, want die kan er blijkbaar niet mee omgaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Zal mij aan mijn reet roesten, als ik de OP wil quoten dan doe ik dat. En als iemand zich daar aan stoort is dat niet mijn probleemquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat je de OP sowieso wel leest (althans, dat neem ik aan). Als er dan een reactie volgt zonder quote dan weet men dat het over de OP zou moeten gaan.
Misschien maakt hij er wel een einde aan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Hahaha is dat even mooi![]()
TS klaagt over mensen die de OP quoten, en nu doet iedereen dat in zijn topic![]()
TS zou t er wel zwaar mee hebben boh![]()
![]()
Wat ben jij een lul zeg, met je doodsverwensingenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien maakt hij er wel een einde aan.
Wishfull Thinking.
QFT!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog aardig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ben jij een lul zeg, met je doodsverwensingen
quote:Quoted For Truth, an abbreviation used on Internet forums to state that you agree with someone else's statement
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Geen post quoten staat voor mij gelijk aan het reageren op de OP.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:03 schreef Igen het volgende:
Ben ik het niet mee eens.
Volgens mij zou deze post wat duidelijker zijn als de OP wel gequote erin stond.
Mensen die geen PI gebruikenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal mij aan mijn reet roesten, als ik de OP wil quoten dan doe ik dat. En als iemand zich daar aan stoort is dat niet mijn probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |