quote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof hé. Dat ik opmaak gebruik in mijn reacties.
hoezoquote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je haar smst.
Jezus wat kutdag vandaag zeg.
Ik snap 't zelf ook niet meerquote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik denk eerlijk gezegd namelijk niet dat ze erop zit te wachten... Wat wil je nou precies, Fas?
Volgens mij was het serieuzer dan je het wil laten zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap 't zelf ook niet meer.
Bovendien was 't niet helemaal serieus.
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoekenquote:
nee das waarquote:
Stomme mensenquote:
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.quote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoeken
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Skaff-a het volgende:
De gangsta, De playa, De baas, De Quatro spam lapo pakker.......
Ik ben er weer
ohquote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten makenquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stomme mensen.
"Take me now, fuck me later." Godver wat een verslavend lied.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar wel een guppekop met haren op zijn tanden
ik ben geen hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.
En ik zie boem niets verkeerds doen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |