Daarom.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Oké helder.
Maar waarom die vijf notes?
is dit de weg naar scheveningenquote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef padlarf het volgende:
Is this the way to Amarillo?
Every night I've been hugging my pillow
Dreaming dreams of Amarillo
And sweet marie who waits for me
Die kans is wel groot ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
Ik zou t juist opsparen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
je bedoelt...quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat MiVer een crackjunk is.
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeksquote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2weken
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeks
Blijf om hem lachen
Ik ben nog een beetje kleddernat.quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoi
ben je
nog nat
of niet
meer
gr
aan je vis
Ik snap het principe achter notes blijkbaar niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.
Tijd dan ik ook maar eens admin ga worden danquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
soort zoekt soort?quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |